Fituttaa kun varasin huhtikuuksi Kanarian matkan ja siihen on niin pitkä aika:
Ymmärrän hyvin miksi systeri ei koskaan kerro matkoista mukuloille ennenkuin päivää ennen lähtöä.
Kommentit (36)
Mikset varannut helmikuun alkuun, olipa harvinaisen tyhmä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Siks että olis liian kurjaa palata sieltä täyteen talveen. Nyt palaan vapun jälkeen ja kevät on kauneimmillaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siks että olis liian kurjaa palata sieltä täyteen talveen. Nyt palaan vapun jälkeen ja kevät on kauneimmillaan. Ap
Ainahan sitä saa toivoa...
Voi tulla vettä vaakatasossa matkalla ja räntää kun palaatte...
Sitä yritän sanoa että nauti tästä hetkestä ja jokaisesta sellaisina kuin ovat.
Kun ei siitä seuraavasta ikinä tiedä mitä tuo tullessaan.
Hyvää matkanodotusta!
Ps. Monta päivää vielä kammassa?
(Vähän taikauskoisena en toivota vielä hyvää matkaa, sitten vasta kun on ajankohtaista)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli teet miten tahansa niin inistä pitää. Huhtikuuhun liian pitkä ja helmikuussa on talvi Suomessa. Jos muuttaisit kokonaan sinne Kanarialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä varasit matkasi? Ainakin Tui ja tsä-tsä-Tjäreborg lopettavat Kanarian matkakautensa jo huhtikuun alkupuolella eikä sinne ole toukokuussa edes suoria lentoja.
Minä varasin Teneriffan matkan jo alkukesästä ja lähden maaliskuun puolivälissä, paluu aprillipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä varasit matkasi? Ainakin Tui ja tsä-tsä-Tjäreborg lopettavat Kanarian matkakautensa jo huhtikuun alkupuolella eikä sinne ole toukokuussa edes suoria lentoja.
Minä varasin Teneriffan matkan jo alkukesästä ja lähden maaliskuun puolivälissä, paluu aprillipäivänä.
Jet2:lta. Matkustan ensin britteihin ja sieltä canarialle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi järkevää tuhlata lentolippuihin että pääset aloittamaan pakettimatkan. Olisit ollut aikoinaan liikkeellä ja varannut Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi järkevää tuhlata lentolippuihin että pääset aloittamaan pakettimatkan. Olisit ollut aikoinaan liikkeellä ja varannut Suomesta.
Haen sieltä (briteistä) matkaseuran. 🤗 Sitten palaan samaa tietä nauttimaan Suomen keväästä. 🐝 ap
No olisit jättänyt varaamatta, niin ei fituttaisi. Kaikesta ihmiset ongelmia keksiikin.
Siellähän voi sataa lunta tuolloin. Miksi valitsit juuri Kanarian kaikista maailman kohteista? Eikö kielitaito riitä muualle, tuolta kun saa ruokaa suomalaiselta ruokalistalta ja ihan Suomen hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän voi sataa lunta tuolloin. Miksi valitsit juuri Kanarian kaikista maailman kohteista? Eikö kielitaito riitä muualle, tuolta kun saa ruokaa suomalaiselta ruokalistalta ja ihan Suomen hinnoilla.
Huhtikuussa lunta Kanarialla? Just joo.
:D Tylsä, tylsempi, Kanaria.
Jopas kohteen valitsit.
Tee vanha kunnon aamukampa. Onpahan ainakin jotain mitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi etten halua matkustaa mihin lie nephaliin ja istua kellon ympäri koneessa. Ja sitten haahuilla jetlagissa. Jo Britannia - Kanarian väli 4 tuntiakin on siinä ja siinä.
Kielitaito: osaan vain englantia (mutta varmasti paremmin kuin sinä) eli pitäisi matkustaa Kanadaan, usaan tai Australiaan eller hur? 🤪
Paikan päällä yhden makuuhuoneen asunto meille ja itse kokkaan. 🍳
Lumi? Nojaa kaippa kaikki on mahdollista. Voihan jopa tulivuori purkautua. 🌋
Vierailija kirjoitti:
:D Tylsä, tylsempi, Kanaria.
Jopas kohteen valitsit.
Täällä pimeässä loskasäässä ei paljon parane aukoa päätään :)
Ei s...tana Kanarian saarille. Se on niin turnoff että en kyllä ainakaan kehtaisi kellekkään myöntää, jos tuonne joutuisin menemään. Mikä siinä on ettei mitään muuta paikkaa keksitä kuin "Fuge" ja Kanarian saaret. Kokeilkaa nyt välillä jotain muutakin, mutta älkää nyt eksoottista Rhodosta, Turkin alaniaa, ja Kreetaa nyt heti seuravaksi kokeilko.
EN TAJUA!
Vierailija kirjoitti:
Ei s...tana Kanarian saarille. Se on niin turnoff että en kyllä ainakaan kehtaisi kellekkään myöntää, jos tuonne joutuisin menemään. Mikä siinä on ettei mitään muuta paikkaa keksitä kuin "Fuge" ja Kanarian saaret. Kokeilkaa nyt välillä jotain muutakin, mutta älkää nyt eksoottista Rhodosta, Turkin alaniaa, ja Kreetaa nyt heti seuravaksi kokeilko.
EN TAJUA!
Et sinä minun iloani matkasta pilaa vaikka koetatkin. 😝
Ap
Vierailija kirjoitti:
EN TAJUA!
Se on sinun mielipiteesi. Eikä tarvitse tajuta ollenkaan. Minä olen käynyt 28 eri maassa, ja suosikkikohteet on Italia kokonaisuudessaan, ja Lanzarote. Ei enää edes kiinnosta muualle mennä. Nuo riittää minulle.
Kiinan pitää vähentää päästöjään, ei koske meitä.
Kaikki tulee aikanaan...