haluan jo kroppani takaisin!
Tämä pieni, ihana meille syntyvä esikoisen pikkuveli on varastanut mun vartaloni ihan täysin! En muista käyneeni tällasta kriisiä esikoisen aikaan läpi. Oon vuosia (esikoisen syntymästä lähtien) pitänyt itteeni lihavana ja rumana. Nyt, kun painoa on (kiitos myös turvotuksen) tullut raskausaikana 17kg, olen tajunnut viime kesän kuvia katsellessani olevani kaunis ja aivan normaalipainoinen ellen jopa hoikka nuori nainen! Voi, onneksi on raskaus loppusuoralla ja saan pikkuhiljaa sitten vartaloni takaisin - ainakin osaksi samanlaisena kuin ennen ;) Kuinkahan sitä sais ylläpidettyä terveen itsetunnon sitten ja kuinkahan sitä tajuais uskoa että on kaunis ja normaalipainoinen, ettei tarvitsisi jatkuvassa stressissä elää painosta ja ulkonäöstä yleensäkkin. Kamalaa, kuinka moni elääkään nähden itsensä erilaisena kuin oikeasti on! Tsemppiä kaikille joilla on tällainen tilanne, sukupuolesta riippumatta.
.
Ps. Moniko on pudottanut painoa imettämällä? Esikoisen aikaan ei onnistunut maidon vähyyden takia, nyt olisi kovasti toiveissa että saisi imetettyä ja ehkä täten kiloja tippuisi "kuin itsestään". Esikoisen aikaan 10km vaunulenkit päivittäin tekivät tehtävänsä ja kaikki 28kg tippui alle puolessa vuodessa.