Te joilla yksi sisarus ja puoliso, niin kumman
valitsisitte jos olisi pakko valita puoli? Ja vaikuttasiko valintaanne lapset, joko teidän yhteiset eli omat tai sisar ja hänen lapset? Ja miksi?
Kommentit (9)
Riippuu kumpi on rakkaampi tai kumman kanssa on kokenut enemmän syvästi vaikuttavia asioita. Tällä hetkellä se on sisareni. Voi johtua siitäkin, että hän on käynyt jo kuoleman porteilla ja meillä on lämmin lapsuudenpeehe ja hyvät välit kaikkiin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:02"]
Täh? Tottakai olen aina oman puolisoni puolella.
[/quote]
Niin, näinhän sen PITÄISI olla kun itse on sen valinnutkin...mutta entä kun kaikki verisukulaiset(kin), siis kaikki menee edelle...joo, ero, ois pitäny uskoo jo alkumetreillä...
Sukulaisiaan ei valitettavasti voi valita, muut läheiset voi. Onneksi oon osannu valita lähelleni ihmisiä, jotka oikeasti välittää ja joita nykyään kutsun perheekseni. Lapsuudenperheeni on täynnä kusipäitä.
Puolisoni. Ei sitä läheisyyttää js tietynlaista rakkautta saa sisarukselta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:20"]
Puolisoni. Ei sitä läheisyyttää js tietynlaista rakkautta saa sisarukselta.
[/quote]
Näin vastaa pääasiassa naiset, miehet valitsee "veri on vettä sakeampaa" perusteella. Nyt sen "ymmärrän" minäkin hömppänainen...
No puolen valitsen tilanteen mukaan riippuen siitä, kumman kaa olen samaa mieltä.
Kamppailen juuri tämän asian kanssa. Mieheni ei voi sietää siskoani (liittyy avautumiseeni siskolle eräässä miestäni koskevassa asiassa) joka on mulle kuitenkin rakas parhain ja luotettavin ystävä maailmasa. Valitsisin silti miehen.
Syy: mulla on mieheni kanssa ihana lapsi ja suhde. Siskollani myös on oma puoliso ja 3 lasta.
Täh? Tottakai olen aina oman puolisoni puolella.