Etiketti: jos joku tuttu putsaa autoaan lumesta, voiko siihen mennä silloin turisemaan?
Kommentit (23)
Itse en varmaan kauheasti tykkäisi kyllä. Johtuu siitä, että en ehdi keskittyä kuuntelemaan toisen turinoita enkä todennäköisesti kuulisi niitä siinä touhutessani. Mulla on kuulonalenemaa ja vaikka käyttäisinkin kuulolaitetta, kuulen päällimmäisenä sen korvaani lähimmän äänen, eli skrapan äänet, jolloin puheen kuuleminen toiselta puolelta autoa on vaikeaa, jollei tyystin mahdotonta. Toinen syy on sitten kiire. En putsaa autoani yleensä huvin vuoksi vaan silloin kun olen lähdössä jonnekin ja haluan tietenkin joutua matkaan mahdollisimman pian.
Tässä on vähän sama juttu kuin että jos naapuri ulkoiluttaa koiraa aamulla ennen töihin lähtöä, älä jää turisemaan joutavia. Joillain on tilannetaju niin nollissa, että kun yrittää sanoa, että joo noniin moi vaan, täytyy tästä lähteä jo, että töihin ehtii, niin se tarina ei pääty vaan kiihtyy vain ja siinä ei muu auta kuin vain tylysti sanoa heipat ja lähteä menemään. 😀
Jos olen lähdössä töihin, ei passaa, muulloin kyllä. Mutta kyllähän sitä suurin piirtein osaa arvata tutun töihin lähtöajan.