Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leivoin eilen keksejä ja ne maistui pahalle, mutta tänään kuin maistoin niin ne oli syötäviä

Vierailija
09.02.2022 |

miksi näin??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murotaikinatyyppiset ja monet muutkin taikinat maistuu paremmalta muutaman vuorokauden kuluttua leipomisesta, minun mielestäni myös piparkakut paranevat vanhetessaan.

Vierailija
2/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haltiakummisi kävi yön aikana taikomassa ne kelvollisiksi, kun nukuit.

Bippidi-boppidi-boo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy noin joskus kaupankin tuotteissa, ensimaistamalla eivät ole erityisen hyviä, mutten viitsi poiskaan heittää, ja myöhemmin kun kokeilee maistuvatkin ihan ok.

Vierailija
4/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooda tekeytynyt yön yli? Se maistuu usein voimakkaasti vastapaistetuissa kekseissä, joskus myöhemminkin.

Vierailija
5/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni leivonnainen maistuu paremmalta kun on saanut tekeytyä kunnolla, en tiedä mistä johtuu. Itse tein runebergejä lauantaina ja oli ihan huonoja, unohtui jääkaappiin. Eilen muistin ne ja maistoin niin olivat ihan täydellisiä, en ikinä oo syönyt niin hyviä torttuja.

Oon huomannut että sama koskee monia juttuja, kylmiä kastikkeita, kiisseleitä, jogurtteja...

Vierailija
6/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut leivonnaiset tarvitsevat tietyn ajan  " tekeäisyysyydeksään"!!!

Kertokaa  minulle, mikä kuivakakku, kuten jokin maustekakkui, muka maistuisi kaikkeien parhaimmalta, juuri lämpinänä ja uunista otettuna.

Ei  yksi ainoakaan ainoa maustekakku.

Juuri noiden maustettujen kuivakakkujen maku paranee parhaimmilleen muutaman päivän tietyssä lämpötilassä säilyttämisen jälkeen.

Sillö vasta sen jälkeen maustettuun kuivaan kakkuun lisätyt aineet imeytyvät kakkuun kunnolla, ja antavat kuivakakulle se tarkoitetun syvän maun.

Ja kutes lienee jokaine jo tähän mennessä tietää, niin kaikki kuivakakuta kannataa aina leipoa itse.

Mistään leipomosta ei koskaan, ei milloinkaan saa täydellisen maukasta mauste kuivakakkua.

Sen sijaan leipomoista saa ihan ok täyte-ja voileipäkakkuja, pasteijoita ja pikkuleipiäkin-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi