Ärsyttää majoittuminen sovinistisukulaisen luona
Minulla ja miehellä on molemmilla BMI 19. Ylläri, että sukulaisen mielestä minun pitäisi olla hoikempi ja miehen lihoa. Miehelle sanoi suoraan, että hänen pitäisi lihoa kaksinkertaiseksi. Minulle puolestaan sanoi ollessani vettä juomassa, että älä juo enempää, näkyy jo (viitaten, että mahani paisuu). Sitten jatkoi miehelle ruokapöydässä (kun en, yllätys yllätys, mennyt syömään), että naiset eivät kuulemma luota miesten ruoanlaittotaitoon ja että itse ovat epähygieenisiä kokkeja.
Näitä esimerkkejä löytyy vaikka kuinka, mutta en nyt tässä ala luetella. Minulla on muutenkin syömisen kanssa ongelmia ja olen yrittänyt tsempata, mutta nyt tuli sellainen olo, että jos mahaani tuolla tavalla kytätään, niin en syö enkä juo koskaan enää mitään. Haluaisin lähteä täältä pois, kun alkoi niin ärsyttää.
Kommentit (15)
Tollasille pitää vittuilla takasin.
Miksi teidän pitää olla siellä? Onko tämä sovinisti miehen isä vai oma sukulaisesi? En ymmärrä, miksi tuollaisten luo edes pitää mennä, jos nyt et pääse pois, niin jätä jatkossa menemättä.
Miks te menitte tollaseen paikkaan, vai tuliko miehen sovinistisuus yllärinä?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:48"]Miksi teidän pitää olla siellä? Onko tämä sovinisti miehen isä vai oma sukulaisesi? En ymmärrä, miksi tuollaisten luo edes pitää mennä, jos nyt et pääse pois, niin jätä jatkossa menemättä.
[/quote]
Meillä sattuu olemaan asioita hoidettavana täällä, ollaan koko perheenä käymässä. Olen yrittänyt laittaa juttuja vanhuudenhöperöyden piikkiin, mutta nyt alkaa mennä yli. On se ennenkin ollut tämäntyyppinen, mutta olen ehkä liian kiltti kun en kehtaa sanoa vanhalle ihmiselle mitään. Miehen sukulainen kyseessä.
AP
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:54"]Miksi miehesi ei sano mitään?
[/quote]
Sama vika hänellä, liian kiltti... Sanoi kyllä minulle, kun sukulainen ei kuullut, että ihan sairaita juttuja.
AP
Kasvatappa selkäranka, haistata pitkät tommoselle kusipäälle ja lähde jonnekin mukavampaan paikkaan.Taksi hakee jos oot jossain perähikiällä.
Se että joku on vanha ei oikeuta käyttäytymään kuin paskapää. Samalla tavalla nekin on ihmisiä ja niille pitää näyttää kaapin paikka,sehän luulee että on hyväksyttävää puhua sulle paskaa jos et sano mitään vastaan.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:54"]Miksi miehesi ei sano mitään? [/quote] Sama vika hänellä, liian kiltti... Sanoi kyllä minulle, kun sukulainen ei kuullut, että ihan sairaita juttuja. AP
[/quote]
Ei ole kiltteyttä nähnytkään. Se on ovimattona olemista, täydellistä selkärangattomuutta. Just sun kaltasten ihmisten takia kusipäät saa rauhassa latoa "totuuksiaan", kun kukaan ei uskalla pistää niille vastaan.
Oma ukkos vois kans kasvattaa selkärangan kun antaa jonkun kohdella naistaan noin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:01"]Oma ukkos vois kans kasvattaa selkärangan kun antaa jonkun kohdella naistaan noin.
[/quote]
Kyllä minuakin teki pahaa kun kuuntelin arvostelua miehen painosta. Mies kun yrittää nostaa sitä muutenkin, ja on jo tehnyt ison työn muutaman kilon nostossa. Meillä on kyllä auto ja periaatteessa voitaisiin mennä kotiin, mutta en tiedä mitä sanoisin sukulaiselle olematta ilkeä. Ja sitten jää muut viikonlopun suunnitelmat väliin, oli esim. tarkoitus nähdä myös muita sukulaisia.
AP
Kyllä mies jonka bmi on 19 on aika vinkuheinä. Naiselle ihan sopiva, en laihduttais.
T: ei sovinisti vaan realisti.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:07"]Kyllä mies jonka bmi on 19 on aika vinkuheinä. Naiselle ihan sopiva, en laihduttais.
T: ei sovinisti vaan realisti.
[/quote]
No jos olisikin, niin onko siitä kohteliasta huomautella? Ihan sama kuin sanoisit läskille, että sinua pitäisi olla puolet vähemmän.
AP
Olet tossu vailla itsekunnioitusta. Ei tuollaista tarvitse kuunnella eikä olla tuollaisen tason ihmisen kanssa missään tekemisissä, ei vaikka olisi oma vanhempi kyseessä.