Jätesäkki teinille niskaan!
Tahdon avata vähän keskustelua minun sekä yleisesti nuorten ja nuorten aikuisten pukeutumisesta etenkin kesällä!
Mulla on nousee savua korvista miesten käytöksen suhteen.
Minä 17 vuotias nuori ja hyvä kroppainen tyttö tykkään kesällä kulkea toppi päällä sekä shortsit jalalla ilman että + 40 vuotiaat miehet huutelevat perääni, viheltevät kuin koiralle ja ehdottelevat, pahimmassa tapauksessa tulevat iholle.
En mielestäni pue ollenkaan provosoivasti vaan ihan perus kesä vaatteisiin. MUA PELOTTAA esim kesäiltaisin kävellä kotiin hamepäällä, olen alkanut ottamaan laukkuun aina jonkun pitkän neuleen jolla saan peitettyä kroppaani.
Ulkomaalaiset miehet, etenkin turkki, kurdi miehet ovat useasti lähteneet jopa seuraamaan.
Mun mielestä tässä menee oikeesti joku pahasti vikaan, jos joudun nuorena ja hyväkroppaisena piilottamaan kroppani sen takia että vältyn ahdistelulta.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:52"]
Sama täällä. Esim. Hellepäivinä olisi kiva pystyä pitämään toppia ilman että kaiken maailman pervopapat huutelee perään. Ahdistaa.
[/quote]
Tässä herääkin kysymys, mitä te vanhat kurttuset äijät kuvittelette saavuttavanne viheltelemällä nuorten, hyvässä lykyssä ala-ikäisten perään? Te ette nosta nuoren itsetuntoa todellakaan vaan päinvastoin!
Halventavaa, ahdistavaa, kuvottavaa.
AP
Sama täällä. Esim. Hellepäivinä olisi kiva pystyä pitämään toppia ilman että kaiken maailman pervopapat huutelee perään. Ahdistaa.