Miten pääsen ihastuksesta yli?!
Olen tällainen nätti teinityttö. Ja ihastukseni vuoden vanhempi söpö teinipoika. Ongelma on se että tiedän että hän ei ole kiinnostunut minusta. Yritän olla mahdollisimman kiva hänen lähellä, mutta jotenkin onnistun aina nolaamaan itseni esim kaatumalla ja sanon samalla jotain ”yööyöywwuwww” kun kaadun. Se on noloa! En edes tiedä miksi tykkään hänestä. Hän on vain minun tyyppiäni. Söpö, pitkä, brune, urheilullinen mutta ei liian, intohimoinen ja kiltti. Hänestä on tullut kuukaudessa sellainen hiljainen ja tylsä. En kestä miten hän muuttui. Haluan mennä eteenpäin elämässä! Miten pääsen yli!???
Kommentit (4)
Jatka elämää normaalisti. Joskus tulee vastaan joku vielä söpömpi joka saa unohtamaan edellisen.
S.B. kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei hän ole kiinnostunut sinusta?
Hän olisi osoittanut jonkunlaista kiinnostusta. Jos hän tulee koulussa vastaan hän välttelee minua!
Käyttäjä1275 kirjoitti:
S.B. kirjoitti:
Hän olisi osoittanut jonkunlaista kiinnostusta. Jos hän tulee koulussa vastaan hän välttelee minua!
On todella yleistä olla hieman tai paljonkin kiinnostunut jostakusta, ja silti olla tekemättä aloitetta. Syynä voi olla ujous, tai joku muu asia, kuten esimerkiksi luulo siitä, ettei lähestyminen olisi sopivaa tai toivottavaa.
En myöskään tiedä, miten tarkasti ihmiset osaavat päätellä, vältteleekö joku tietoisesti heitä, vai luulevatko he vain, että joku välttelee. Jos hän tietoisesti välttelee sinua, niin hänellä on ainakin jonkinlaisia tunteita sinua kohtaan; ehkä ällötystä, ehkä ihastumista!