Miten juhannuksen vietto sujuu?
Me syötiin äsken kunnon lounas ja pelailtiin pelejä. Nyt mä pyörin av:llä ja muut tekee kuka mitäkin.
Kommentit (26)
samppa pullo onkin hyvä avata jo ainakin pari tuntia ennen juontia "ilmaantumaan". :)
Just latasin nettiin videon jossa tuhannen mulkun Marjo otti joka reikään.
Mä oon yksin, kun mies pani pelin poikki eilisiltana. On mulla kavereita, mutta mieliala sellainen, etten jaksa nähdä ketään.
Mutta hyvää juhannusta kaikille kuitenkin. Kyllä minä tästä nousen. En vielä ehkä tänään ;( Huomenna on uusi päivä.
Lohi on uunissa, kohta syödään. Valkoviinilasillista tässä samalla nautiskelen.
Ei ehdi "ilmaantua", ihan itellemme avattiin, vieraille on muut tarjottavat :)
-2
Mä juon kahvia ja syön kakkua parvekkeella ja kattelen wt porukka örveltää pihalla..
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:11"]
Mä juon kahvia ja syön kakkua parvekkeella ja kattelen wt porukka örveltää pihalla..
[/quote]
Missäs päin Suomessa tätä tapahtuu... ? Asun niin rahakkaalla alueella, että yhtään WT-tapausta ei ole näköpiirissä.
Suorastaan kaipaan teatteria keittiön ikkunasta.
Ja siis en omilla rahoilla täällä asu, vuokra-asunto kyseessä, ettei joku nyt luule ylimieliseksi.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:11"]
[/quote]
Missäs päin Suomessa tätä tapahtuu... ? Asun niin rahakkaalla alueella, että yhtään WT-tapausta ei ole näköpiirissä.
Suorastaan kaipaan teatteria keittiön ikkunasta.
Ja siis en omilla rahoilla täällä asu, vuokra-asunto kyseessä, ettei joku nyt luule ylimieliseksi.
[/quote]
En kerro
Tein pahanmakuisia lihapullia jotka lensi just roskiin ja ruuaksi syötiin jälkkäriksi tarkoitettu marjspiirakka. Otin lasin viiniä. Nyt meen askartelemaan tyttären kanssa ja illalla juhlimaan juhannuskokolle naapurien kanssa :)
Kuten muutkin vapaapäivät, ja arki, eli kotona kökkien (arkena tietty töissäkin), kotitöitä tehden, ruokia laitellen, täällä roikkuen. Huokaus.
Hienosti, sain äsken äidiltä "selfien" ja siellä taustalla oli selvästi alaston mies puskassa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:26"]
Hienosti, sain äsken äidiltä "selfien" ja siellä taustalla oli selvästi alaston mies puskassa.
[/quote]
Sulla on varmasti ns. kaveriäiti... Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:26"]
[/quote]
Miksi se oli puskassa, vai oliko äitisi puskassa?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:22"]
Tein pahanmakuisia lihapullia jotka lensi just roskiin ja ruuaksi syötiin jälkkäriksi tarkoitettu marjspiirakka. Otin lasin viiniä. Nyt meen askartelemaan tyttären kanssa ja illalla juhlimaan juhannuskokolle naapurien kanssa :)
[/quote]
Ei ne voinu niin pahoja olla, että roskiin?
Kauheeta,... oisit antanu vaikka naapurin koiralle. Ruuan heittäminen roskiin on mulle jotenkin tosi paha asia, vaikken pulavuosia ole elänytkään.
Oikein kivasti menee minulla ainakin, nautin tästä.. Vuokramökillä ollaan ja kohta syödään. Sauna lämpiää. Ollaan pelattu pelejä ja heitetty tikkaa. No poika sanoi että viimenen kierros tätä vitun mölkkyä. Tyttö mököttää ja puhelintaan näprää koko ajan. Tikat on kadonneet johonkin en tiedä minne. Isäntä istuu laiturilla kaljalavan kanssa ja kuuluu hänkin puhelimessa olevan. No kulttuurishokissa ne ovat vaan ja huomenna varmaan jo menee paremmin.
Olimme saunassa keskipäivällä, jonka jälkeen söimme uusia perunoita ja lohta. Nyt hölläilen siiderin kanssa sohvalla ja mies meni päiväunille.
Myöhemmin ehkä Veininmyllylle katselemaan kokkoa ja tanssioita.
Avattiin äsken miehen kanssa samppanjapullo ja odotellaan vieraita saapuvaksi. Kotona ollaan.