Oma auto vai pirssi, tätä ei kaikki hiffaa.
Minulla on niin vähän "pakollisia" ajoja että pirssi tulisi halvemmaksi.
Autottomuus johtaisi siihen että möllöttäisin talossani, ikinä en pirssiä tilaisi.
Maksan siis siitä että minulla on aina mahdollisuus lähteä autollani mihin haluan vaikka en mihinkään lähtisikään.
Hiffaako kukaan?
Kommentit (8)
Kyllä tuon moni ymmärtää. On ihan helppoa itse kunkin laskea, milloin kannattaa satsata omaan autoon ja milloin pärjää taksin varassa. Jos autolla on vähänkin enemmän käyttöä ja/tai pidempää ajoa, tulee oma (omistus tai leasing) auto halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon moni ymmärtää. On ihan helppoa itse kunkin laskea, milloin kannattaa satsata omaan autoon ja milloin pärjää taksin varassa. Jos autolla on vähänkin enemmän käyttöä ja/tai pidempää ajoa, tulee oma (omistus tai leasing) auto halvemmaksi.
Tämä EI hiffannut AP:n pointtia ;-(
Möllötys tulisi ylivoimaisesti halvimmaksi. Mutta kun ei siis taho.
Tarpeen mukaan. Jos on tarvetta vetää peräkärryä tai venetraileria kerran keväällä ja toisen kerran syksyllä, kyllä se oma auto on järkevämpi. Minä luovuin omasta autosta yli 20 v sitten, ja hyvin menee. Sijoitin nekin rahat sijoitusasuntoon, joka on nyt jo velaton ja vuokralainen jatkaa maksamistaan.
Tiedän tunteen. Jos on oma auto parkkipaikalla, sillä tulee helposti lähdettyä käymään jossain, mutta jos pitäisi tilata kyyti, niin monesti toteaa että olkoon, en mä mitään tarvitse.
APn aloituksen tarkoitus oli, että taksia ei kuitenkaan saituuttaan tule käytettyä. Ei ollut kyse siitä onko kannattavaa pitää vähällä ajolla omaa autoa versus taksia.
Hommaa oma taksi. Ole sitten itse ainoa asiakkaasi. Asia ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
APn aloituksen tarkoitus oli, että taksia ei kuitenkaan saituuttaan tule käytettyä. Ei ollut kyse siitä onko kannattavaa pitää vähällä ajolla omaa autoa versus taksia.
Pihalla sinäkin. Saitahan EI pitäisi autoa. Taksilla ajaminen nykyikana eiole nautinto kenellekään, enemmänkin peottava ja vastenmielinen kikemus.
Oma auto aina käytettävissä antaa vapauden illuusion ja siitä maksamme. Huviajelukin on kliffaa,
Teinit ei hiffaa hiffaamista eikä pirsiä