Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaanko vai tähtäänkö brassiin?

Vierailija
19.06.2015 |

Noin kolmen viikon päästä ois hyvä olla posliininpehmeät paikat. Nyt on pieni sänki, kun muutama päivä sitten sheivasin. Olen ymmärtänyt, että brassia varten pitäisi olla vähän pitempi karva, riittääkö tämä kolme viikkoa kasvattamiseen? En ole koskaan brasilialaista kokeillut, mutta voisin kyllä testata senkin vaihtoehdon. Mitä suosittelette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla siis ihan esittelykunnossa vai riittääkö uikkarikunto (eli tavara on piilossa) Koska mulla ainakin tuli ekan brassin jälkeen kovasti punotusta ja pientä ihottumaa.

Vierailija
2/4 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kyllä päästä ihan lähikontaktiin... Kauanko se punoitus mahtaa kestää? Jos vaikka ehtisin parissa viikossa kasvattaa ja vielä tasoitella näpytkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:17"]Pitäis kyllä päästä ihan lähikontaktiin... Kauanko se punoitus mahtaa kestää? Jos vaikka ehtisin parissa viikossa kasvattaa ja vielä tasoitella näpytkin.

ap
[/quote]

Mulla meni ohitte 1-2 päivässä kun rasvailin ja öljysin. Mutta taitaa olla yksilöllistä.

Vierailija
4/4 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mä nyt pari viikkoa kasvattelevat puskaa ja katson sitten miltä tuntuu. Brassi näköjään maksaa 80 euroa, joten voipi olla tuo sheivaus kuitenkin todennäköisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi