Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks mies kummittelee mielessäni.. Miten saan häneen yhteyden..

Vierailija
19.06.2015 |

Tapasin yhden miehen viime vuoden puolella.. Vietettiin tosi mukava ilta, mutta ihan vain kavereina. Olin kuitenkin vasta eroamassa enkä halunnut tavata enää, vaikka mies etsi siis vain ystävyyttä (aluksi).

Nyt kun olen eronnut ja muutaman kuukauden tässä yksin ollut, on tämä mies palannut mieleeni.. :) Hävitin kuitenkin numeron. Nimi on tiedossa, mutta on sen verran yleiset etu- ja sukunimet, että en tiedä lähdenkö hakemaan numeroa numeropalvelun kautta.. Harmi kun hävitin numeron silloin, mutta en halunnut sotkea elämääni yhtään kun olin eroamassa. Auttakaa, mitä teen..? 

Olen yksin juhannuksen, en tietenkään tiedä millainen elämäntilanne tällä miehellä on nykyään, mutta toivossa on hyvä elää, josko hänkin yksin.. ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla miehestä ei löyody mitään ja muistan hänen sanoneen ettei ole facebookissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:22"]http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/kategoria/2/ketju/4502623/Terroristi%20vai%20ei?
[/quote]
Miten liittyy ap:n aiheeseen? Ei mitenkään.

Vierailija
4/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy melkein kaikki ihmiset, vaikka ei facessa olisikaan. Harrastuksen, työn tms. kautta. Googleta. Kerro sitten kuinka kävi?

Vierailija
5/5 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy vaikka miten googletan.. Mietinkin jo valehteliko nimensä, mutta en usko koska oli aloitteellisempi kuin minä silloin kun tutustuimme. Eikä löytynyt numeroa numerohaustakaan.. :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan