Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ongelmia kaukosuhteessa.. saa auttaa :(

Vierailija
19.06.2015 |

Olen täysi-ikäinen ja seurustellut pian puoli vuotta samanikäisen miehen kanssa kaukosuhteessa. Välimatkaa ei ihan järjettömästi ole, ehkä 70-80 kilometriä, mutta me kummatkin opiskelemme ja muutenkin on paljon tärkeitä asioita hoidettavana joten näemme aina joinain tiettyinä viikonloppuna kuukauden/parin välein. Suhteemme on tasainen, hyvä emmekä riitele. Mies on hyvin kultainen ja huolehtii minusta, luonteeltaankin aivan ihana ja hänen kanssaan on turvallista olla. Luotto on molemminpuolista. Nyt kuitenkin minua on ruvennut ahdistamaan seurustelu ja miten minun kuuluisi toimia.. Kyseessä on siis eka suhteeni ja myös miehen. En uskalla koskettaa häntä tarpeeksi ja läheisyyskin välillä tuntuu ns. "väärältä". Mies on kuitenkin ihan eri maata eli häneltä tällainen fyysinen kontakti luonnistuu, mikä taas saa minut ahdistumaan enemmän. :/ Mihinkään hän ei koskaan ole minua silti pakottanut ja kuuntelee toiveitani, mikä on yksi suuri plussa lisää hänessä. Seksiä emme ole vielä harrastaneet eikä asialla ole kummankaan puolelta kiirettä, olen miehelle kyllä puhunut, että haluan edetä rauhassa ja fiiliksien mukaan ja tämä on ymmärtänyt sekä kunnioittanut pyyntöäni. 

Itse olen ajatellut ahdistuksen johtuvan välimatkasta ja siitä, etten esim. pääse päivittäin/viikottain koskettamaan ja hellimään miestäni vaan joudun aina aloittamaan alusta kun näemme.. Huolestuttavaa kuitenkin on, että tämä on jatkunut jo aika pitkään. Erokin on joskus vilahtanut mielessäni, mutta se ei tunnu oikealta ja tiedän, että tulisin katumaan sitä kovasti. Meillä kun muuten menee niin hyvin ja olen oikeasti onnellinen hänen kanssaan ja suurimman osan ajasta kuitenkin nautin hänen vierellään.

onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia tai neuvoja? Mitä minun kannattaisi tehdä päästäkseni ahdistuksesta eroon? :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ensin vähän alkoholia jotta rentoudutte. Sitten irstailette niin maan perkeleesti. Ujous katoaa kun on nuollut miehen persereikää ja pissannut hänen päälle. Mies tietysti ollut sun sisällä rannetta myöten ja perse myöskin nuoltu. Voitte myös piiskata toisianne ja ja.. Hmm.. No siinä ne tärkeimmät neuvot.

Vierailija
2/2 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:21"]

Ottakaa ensin vähän alkoholia jotta rentoudutte. Sitten irstailette niin maan perkeleesti. Ujous katoaa kun on nuollut miehen persereikää ja pissannut hänen päälle. Mies tietysti ollut sun sisällä rannetta myöten ja perse myöskin nuoltu. Voitte myös piiskata toisianne ja ja.. Hmm.. No siinä ne tärkeimmät neuvot.

[/quote]

Olipa typerää. Taitaa olla kiva juhannusjurri päällä ):

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi