Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ILMAISIA TUOTTEITA

Vierailija
29.08.2010 |

Liittymällä Hopottajien suosittelijoihin on sinun mahdollista päästä tutustumaan ilmaiseksi uutuustuotteisiin! Käyttämällä niitä ja kertomalla omista kokemuksista muille äideille voit vielä ansaita rahaa!!

Liity mukaan:

http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=5152&sha=b5ca9b678a0ae576fd4b2…

Nyt Hopottajissa on juuri alkamassa seuraava kampana:

Kampanjan nimi: Semper Småfolk - lasten välipalat

Kampanjainfo: Semper Småfolk tuotteet on valmistettu täysin lapsia ajatellen: yksinkertaista, maistuvaa ja hyvää syötävää välipalaksi tai herkutteluhetkiin. Tuotteet eivät sisällä mitään turhaa: ei aromeita, säilöntäaineita tai lisättyä suolaa. Lisäksi ne ovat sokeroimattomia ja luomutuotteita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA YRITÄT NYT TIENATA SILLÄ,ETTÄ KAIKKI AV:LTA MENEE JA LIITTYY,niin sinun tilisi kohenee.

sinun jäsennumerosi on siellä suosittelijana siellä uuden asiakkaan rekisteröimislomakkeessa. nimim. kyllä nämä tiedetään

Vierailija
2/2 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkelana henkilönä huomasit tämän suosittelumahdollisuuden.

Eli Hopottajissa on tärkeintä itse tuotteet, niiden kokeileminen ja suositteleminen. Mutta tietenkin tätä systeemiäkin voi suositella muillekin.

Itse olen ollut mukana vuoden päivät ja ollut mukana useammissa kampanjoissa. Pidän tästä jutusta ja siksi uskallan suosistella sitä muillekin uusille tuleville suosittelijoille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi