Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ei ole juhannuksen aikana tk-päivystystä lainkaan

Vierailija
19.06.2015 |

Seuraavan kerran lääkäriin pääsee vasta maanantaina. Tässä mietin, pitääkö lähteä viemään lähes 100 kilometrin päähän lasta, jolla on kurkunpääntulehdus. Viime yönä piti kutsua ambulanssa antamaan avaavaa lääkettä ja kehottivat menemään tänään päivystykseen, mutta eihän se lapsi nyt tukossa ole. Päivystyksessä on sitten tuntien odotus.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:33"]

Voi jestas ap, älä ihmeessä mene jos se on noin helkkarin hankalaa. Soittele vaan ensiyönä uusi ambulanssi ja selittele sitten että mutku inhottava ku menis koko päivä päivystyksessä niin siksi näin....

[/quote]

http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-elämän-kriiseihin

Ap

Vierailija
62/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheenkö sinne pitää mennä, miksei mies vie lasta itse yksin jos jäät vauvan kanssa kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:37"]

Koko perheenkö sinne pitää mennä, miksei mies vie lasta itse yksin jos jäät vauvan kanssa kotiin?

[/quote]

Mistä sä tuon keksit? Mies jää vauvan kanssa.

Ap

Vierailija
64/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:05"]

1) http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-elämän-kriiseihin

2) Mä en ole tullut tänne kyselemään yhtään mitään, enkä myöskään kaipaa sinun neuvojasi yhtään mihinkään.

Ap

[/quote] Ensimmäisessä viestissään aapee kirjoittaa " Tässä mietin, pitääkö lähteä viemään lähes 100 kilometrin päähän lasta, jolla on kurkunpääntulehdus."

Mutta et sinä apua tai neuvoja kaipaa, haluat näköjään vaan haukkua ja meuhkata kaikille muille miten paha olo kaikilla muilla on.

Ikävää että sinun juhannus menee kipeitä lapsia hoitaessa kun ei taida olla penskojen isäkään auttamassa, mutta ei se sinunkaan paha olosi poistu täällä räyhäämällä. Täällä notkutulla ajalla olisit jo pitkällä ajamassa sinne päivystykseen.

Vierailija
65/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:33"]

Voi jestas ap, älä ihmeessä mene jos se on noin helkkarin hankalaa. Soittele vaan ensiyönä uusi ambulanssi ja selittele sitten että mutku inhottava ku menis koko päivä päivystyksessä niin siksi näin....

[/quote]

http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-elämän-kriiseihin

Ap

[/quote]

Tais kolahtaa kuitenkin. 

Vierailija
66/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:09"]

Viet sen nyt sinne päivystykseen. Mieluummin ruuhkautat sitä kuin yöllä taas hätäkeskusta ja ambulanssia. Varmaan järki jopa sullakin pelaa sen verran että jos jussiksi päivystyksen resursseja on vähennetty niin tod. näk. on myös ambulanssien ja häken.

[/quote]

Se on kyllä totta. Mutta ensisijainen hoito täällä on tämmöisissä tapauksissa tuo ambulanssi, vaikka olisi suht lieväkin laryngiitti, olen nimittäin aiemmin soittanut yöllä päivystykseen samasta syystä, ja aina on sanottu, että jos pahenee, tilaa ambulanssi, älä lähde päivystykseen. Tällä kertaa en edes soittanut päivystykseen.

Mä en usko, että ne voi kauheasti tinkiä ambulanssista pyhinä, koska tk-päivystystä ei ole.

Ap

[/quote]

Kyllä niistä ambulansseista tingintään ja jussina on paljon enemmän hälytyksiä muutenkin kuin tavallisena yönä.!

Vierailija
67/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:23"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:20"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:09"] Viet sen nyt sinne päivystykseen. Mieluummin ruuhkautat sitä kuin yöllä taas hätäkeskusta ja ambulanssia. Varmaan järki jopa sullakin pelaa sen verran että jos jussiksi päivystyksen resursseja on vähennetty niin tod. näk. on myös ambulanssien ja häken. [/quote]   Se on kyllä totta. Mutta ensisijainen hoito täällä on tämmöisissä tapauksissa tuo ambulanssi, vaikka olisi suht lieväkin laryngiitti, olen nimittäin aiemmin soittanut yöllä päivystykseen samasta syystä, ja aina on sanottu, että jos pahenee, tilaa ambulanssi, älä lähde päivystykseen. Tällä kertaa en edes soittanut päivystykseen.   Mä en usko, että ne voi kauheasti tinkiä ambulanssista pyhinä, koska tk-päivystystä ei ole.   Ap [/quote] Laryngiitti lapsella on pääsääntöisesti varsin kotikonsteinkin hoidettavissa oleva tulehdustila. Vain harva lopulta tarvitsee raseemista adrenaliinia laryngiitin hoitoon. Useimmat vanhemmat jotka soittavat ambulanssin kotiin "lääkkeiden toivossa", ovat juuri näitä jotka eivät jaksa hoitaa lasta yöaikaan. Helppo ottaa lääkkeet ja mennä nukkumaan. Mitä se lapselle sitten aiheuttaa? Iästä riippuen pelkoa yöllä tulevista ihmisistä, suhisevasta äänestä ja sydämen tykyttelyä lääkkeestä johtuen. Vakavat hengenahdistukset vaativat aina hoitoa, mutta muutaman kerran rykäisevä lapsi ei lääkettä tarvitse vain sen takia että saa vanhemmat nukuttua paremmin. [/quote]   Miten tämä liittyy minuun?   Ap [/quote]   Mietippä sitä. Katse peiliin? [/quote] Miettiminen ei auttanut, peiliä en nyt pääse katselemaan, koska imetän tässä vauvaa. Ei tunnu liittyvän mitenkään minuun.   Ap [/quote] Lievä laryngiitti ei tarvitse ambulanssia. / 51

[/quote]

1) Lapsella on ollut muutaman kerran laryngiitti, just tämmöinen tyypillinen, alkaa yöllä, yskää, hengenahdistusta. Olen soittanut päivystykseen ja kysynyt neuvoa, aina on sanottu, että jos ei mene ulkoilmassa ohi, soitetaan ambulanssi, joka antaa hoidon. Nyt ei hengenahdistus mennut ohi, ulkoilma ei auttanut yhtään, soitin ambulanssin.

2) Toivottavasti et ole terveydenhuollon ammattilainen, koska tuollaisten neuvojen antaminen perehtymättä itse tilanteeseen on todella epäeettistä. Maallikkona se on  vain typerää.

Ap
[/quote]

Jos osasit lukea niin ensimmäisessä viestissä kerroin jo laryngiitista ja toivon, että osaat tulkita myös mikä on lievä ja mikä VAIKEA hengenahdistus.

Laryngiitti itsessään eri ikäisillä lapsilla ei ole kovinkaan erilainen tai erityinen (sinun lapseesi viitaten). Se noudattaa varsin tuttua kaavaa niin oireiston kuin hoidon osalta, joten näitä pieniä laryngiitti-lapsia työkseeni lääkinneenä ensihoitajana pystyn kyllä maallikkoa neuvomaan.

Vierailija
68/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:09"]

Viet sen nyt sinne päivystykseen. Mieluummin ruuhkautat sitä kuin yöllä taas hätäkeskusta ja ambulanssia. Varmaan järki jopa sullakin pelaa sen verran että jos jussiksi päivystyksen resursseja on vähennetty niin tod. näk. on myös ambulanssien ja häken.

[/quote]

Se on kyllä totta. Mutta ensisijainen hoito täällä on tämmöisissä tapauksissa tuo ambulanssi, vaikka olisi suht lieväkin laryngiitti, olen nimittäin aiemmin soittanut yöllä päivystykseen samasta syystä, ja aina on sanottu, että jos pahenee, tilaa ambulanssi, älä lähde päivystykseen. Tällä kertaa en edes soittanut päivystykseen.

Mä en usko, että ne voi kauheasti tinkiä ambulanssista pyhinä, koska tk-päivystystä ei ole.

Ap

[/quote]

Kyllä niistä ambulansseista tingintään ja jussina on paljon enemmän hälytyksiä muutenkin kuin tavallisena yönä.!
[/quote]
Niin, juoppoja. Eiköhän lapsen hätä mene häkessä edelle!

Ap

Vierailija
69/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:14"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:09"] Viet sen nyt sinne päivystykseen. Mieluummin ruuhkautat sitä kuin yöllä taas hätäkeskusta ja ambulanssia. Varmaan järki jopa sullakin pelaa sen verran että jos jussiksi päivystyksen resursseja on vähennetty niin tod. näk. on myös ambulanssien ja häken. [/quote]   Se on kyllä totta. Mutta ensisijainen hoito täällä on tämmöisissä tapauksissa tuo ambulanssi, vaikka olisi suht lieväkin laryngiitti, olen nimittäin aiemmin soittanut yöllä päivystykseen samasta syystä, ja aina on sanottu, että jos pahenee, tilaa ambulanssi, älä lähde päivystykseen. Tällä kertaa en edes soittanut päivystykseen.   Mä en usko, että ne voi kauheasti tinkiä ambulanssista pyhinä, koska tk-päivystystä ei ole.   Ap [/quote] Kyllä niistä ambulansseista tingintään ja jussina on paljon enemmän hälytyksiä muutenkin kuin tavallisena yönä.! [/quote] Niin, juoppoja. Eiköhän lapsen hätä mene häkessä edelle! Ap

[/quote]

Lähdepä sinne päivystykseen sitten, äläkä täällä enää vikise. 

Vierailija
70/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla taitaa olla itsellä aika paha olla. Turhaan sinä täällä jakelet noita mielenterveys linkkejäsi! Kyllä se asioiden suhteuttaminen auttaa yleensä ihmistä. Ja tainnut monikin kommenti kolahtaa ja kovasti kun pitää täällä räyhätä.

Ikävää, että lapsi on sairas, mutta olet varmaan sen asian tiedostanut jo silloin kun lapsesta haaveilit, että ne ei toimi kuin kello, eivät ymmärrä milloin saa sairastaa ja millon ei.!

Elä ainakaan pura siihen sairaaseen lapseen oloasi.

Vierailija
71/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:39"]

1) http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-elämän-kriiseihin

2) Mä en ole tullut tänne kyselemään yhtään mitään, enkä myöskään kaipaa sinun neuvojasi yhtään mihinkään.

Ap

[/quote] Ensimmäisessä viestissään aapee kirjoittaa " Tässä mietin, pitääkö lähteä viemään lähes 100 kilometrin päähän lasta, jolla on kurkunpääntulehdus."

Mutta et sinä apua tai neuvoja kaipaa, haluat näköjään vaan haukkua ja meuhkata kaikille muille miten paha olo kaikilla muilla on.

Ikävää että sinun juhannus menee kipeitä lapsia hoitaessa kun ei taida olla penskojen isäkään auttamassa, mutta ei se sinunkaan paha olosi poistu täällä räyhäämällä. Täällä notkutulla ajalla olisit jo pitkällä ajamassa sinne päivystykseen.

[/quote]

Se ei ollut kysymys. Ennen kaikkea tein avauksen siitä näkökulmasta, että mun mielestä on jokseenkin typerää sulkea päivystys kolmeksi päiväksi. Tässä en niinkään ajattele juuri meidän tilannetta, vaan enemmän ihmisiä, joilla on vielä hankalampi lähteä kuin meidän. Sitten sinä ja kaltaisesi aloitte jankata juuri tästä meidän tilanteesta. Yhtään neuvoa en ole kertonut kaipaavani.

Ehkäpä itse olet niin kiertynyt oman napasi ympärille, että ajattelet, että säälittelen tässä itseäni, minä sen sijaan ajattelen, että sairaan lapsen ei ole kauhean kiva olla siellä sairaalan odotustilassa tuntitolkulla.

Miksi koet tarpeelliseksi keksiä tuollaisia juttuja lasten isästä? Pitääkö sullekin postata se mielenterveysseuran linkki? Kirjoittaako tähän ketjuun nyt kaikki ne, joita kukaan ei ole kutsunut juhannuksenviettoon - en kyllä ihmettele, ettei ole. Eihän tällaisia vinkujia kukaan jaksa, en minä ainakaan pilaisi juhlapyhiäni viettämällä niitä tällaisten vonkujien seurassa.

Ap

Vierailija
72/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies jää kotiin ottamaan (viinaa) ja ne kutsutut juhannusvieraat vastaan, sillä eihän nyt jussia jätetä juomatta siksi, että lapsi on sairas.

Mene ap taksilla,ja käske painaa nasta lautaan, niin pääset aikaisemmin tenuttelemaan. Oikeastaan voisit kysyä, josko voisit jättää sen viallisen lapsen sinne terkkariin hoitoon jussin ylli, niin ei häiritsisi sairaudellaan ja olemassaolollaan teidän juhannuksenviettoa?

Vierailija
73/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:14"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:09"] Viet sen nyt sinne päivystykseen. Mieluummin ruuhkautat sitä kuin yöllä taas hätäkeskusta ja ambulanssia. Varmaan järki jopa sullakin pelaa sen verran että jos jussiksi päivystyksen resursseja on vähennetty niin tod. näk. on myös ambulanssien ja häken. [/quote]   Se on kyllä totta. Mutta ensisijainen hoito täällä on tämmöisissä tapauksissa tuo ambulanssi, vaikka olisi suht lieväkin laryngiitti, olen nimittäin aiemmin soittanut yöllä päivystykseen samasta syystä, ja aina on sanottu, että jos pahenee, tilaa ambulanssi, älä lähde päivystykseen. Tällä kertaa en edes soittanut päivystykseen.   Mä en usko, että ne voi kauheasti tinkiä ambulanssista pyhinä, koska tk-päivystystä ei ole.   Ap [/quote] Kyllä niistä ambulansseista tingintään ja jussina on paljon enemmän hälytyksiä muutenkin kuin tavallisena yönä.! [/quote] Niin, juoppoja. Eiköhän lapsen hätä mene häkessä edelle! Ap

[/quote]

[/quote]

Eipä ne tiedä kun jonotat häkeen, että onko siellä jonottamassa juoppo vai lapsen äitiä. Eikä voi varmuudella tietää onko sairaskohtaus vai sammunut ihminen. Voi olla todella pahoja vammoja kun kännipäissään on juhlittu, kolareita, tippumisia, melkein hukkumisia. Kyllä ne menee edelle.

Mutta miksi et lähtisi nyt käyttään lasta lääkärissä vaan odotat yöhön että voit soittaa ambulanssin?

Vierailija
74/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:27"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:23"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:20"] [quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:09"] Viet sen nyt sinne päivystykseen. Mieluummin ruuhkautat sitä kuin yöllä taas hätäkeskusta ja ambulanssia. Varmaan järki jopa sullakin pelaa sen verran että jos jussiksi päivystyksen resursseja on vähennetty niin tod. näk. on myös ambulanssien ja häken. [/quote]   Se on kyllä totta. Mutta ensisijainen hoito täällä on tämmöisissä tapauksissa tuo ambulanssi, vaikka olisi suht lieväkin laryngiitti, olen nimittäin aiemmin soittanut yöllä päivystykseen samasta syystä, ja aina on sanottu, että jos pahenee, tilaa ambulanssi, älä lähde päivystykseen. Tällä kertaa en edes soittanut päivystykseen.   Mä en usko, että ne voi kauheasti tinkiä ambulanssista pyhinä, koska tk-päivystystä ei ole.   Ap [/quote] Laryngiitti lapsella on pääsääntöisesti varsin kotikonsteinkin hoidettavissa oleva tulehdustila. Vain harva lopulta tarvitsee raseemista adrenaliinia laryngiitin hoitoon. Useimmat vanhemmat jotka soittavat ambulanssin kotiin "lääkkeiden toivossa", ovat juuri näitä jotka eivät jaksa hoitaa lasta yöaikaan. Helppo ottaa lääkkeet ja mennä nukkumaan. Mitä se lapselle sitten aiheuttaa? Iästä riippuen pelkoa yöllä tulevista ihmisistä, suhisevasta äänestä ja sydämen tykyttelyä lääkkeestä johtuen. Vakavat hengenahdistukset vaativat aina hoitoa, mutta muutaman kerran rykäisevä lapsi ei lääkettä tarvitse vain sen takia että saa vanhemmat nukuttua paremmin. [/quote]   Miten tämä liittyy minuun?   Ap [/quote]   Mietippä sitä. Katse peiliin? [/quote] Miettiminen ei auttanut, peiliä en nyt pääse katselemaan, koska imetän tässä vauvaa. Ei tunnu liittyvän mitenkään minuun.   Ap [/quote] Lievä laryngiitti ei tarvitse ambulanssia. / 51 [/quote] 1) Lapsella on ollut muutaman kerran laryngiitti, just tämmöinen tyypillinen, alkaa yöllä, yskää, hengenahdistusta. Olen soittanut päivystykseen ja kysynyt neuvoa, aina on sanottu, että jos ei mene ulkoilmassa ohi, soitetaan ambulanssi, joka antaa hoidon. Nyt ei hengenahdistus mennut ohi, ulkoilma ei auttanut yhtään, soitin ambulanssin. 2) Toivottavasti et ole terveydenhuollon ammattilainen, koska tuollaisten neuvojen antaminen perehtymättä itse tilanteeseen on todella epäeettistä. Maallikkona se on  vain typerää.   Ap [/quote] Jos osasit lukea niin ensimmäisessä viestissä kerroin jo laryngiitista ja toivon, että osaat tulkita myös mikä on lievä ja mikä VAIKEA hengenahdistus. Laryngiitti itsessään eri ikäisillä lapsilla ei ole kovinkaan erilainen tai erityinen (sinun lapseesi viitaten). Se noudattaa varsin tuttua kaavaa niin oireiston kuin hoidon osalta, joten näitä pieniä laryngiitti-lapsia työkseeni lääkinneenä ensihoitajana pystyn kyllä maallikkoa neuvomaan.

[/quote]

Sinä et ole pyytänyt minua kuvailemaan lapseni oireita, joten on todella epäeettistä ottaa kantaa tuolla tavalla. Jos todella olet ammattilainen, olen todella pöyristynyt, että asiaan perehtymättä kirjoitat tuohon sävyyn. Neuvo sitten, kun olet kysellyt oireista, älä oman olettamasi (pari rykäisyä) perusteella. 

Ap

Vierailija
75/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:46"]

Ap:n mies jää kotiin ottamaan (viinaa) ja ne kutsutut juhannusvieraat vastaan, sillä eihän nyt jussia jätetä juomatta siksi, että lapsi on sairas.

Mene ap taksilla,ja käske painaa nasta lautaan, niin pääset aikaisemmin tenuttelemaan. Oikeastaan voisit kysyä, josko voisit jättää sen viallisen lapsen sinne terkkariin hoitoon jussin ylli, niin ei häiritsisi sairaudellaan ja olemassaolollaan teidän juhannuksenviettoa?

[/quote]

Ap

Vierailija
76/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:39"]

Ap

[/quote]

Se ei ollut kysymys. Ennen kaikkea tein avauksen siitä näkökulmasta, että mun mielestä on jokseenkin typerää sulkea päivystys kolmeksi päiväksi. Tässä en niinkään ajattele juuri meidän tilannetta, vaan enemmän ihmisiä, joilla on vielä hankalampi lähteä kuin meidän. Sitten sinä ja kaltaisesi aloitte jankata juuri tästä meidän tilanteesta. Yhtään neuvoa en ole kertonut kaipaavani.

Ehkäpä itse olet niin kiertynyt oman napasi ympärille, että ajattelet, että säälittelen tässä itseäni, minä sen sijaan ajattelen, että sairaan lapsen ei ole kauhean kiva olla siellä sairaalan odotustilassa tuntitolkulla.

Miksi koet tarpeelliseksi keksiä tuollaisia juttuja lasten isästä? Pitääkö sullekin postata se mielenterveysseuran linkki? Kirjoittaako tähän ketjuun nyt kaikki ne, joita kukaan ei ole kutsunut juhannuksenviettoon - en kyllä ihmettele, ettei ole. Eihän tällaisia vinkujia kukaan jaksa, en minä ainakaan pilaisi juhlapyhiäni viettämällä niitä tällaisten vonkujien seurassa.

Ap

[/quote]

Silti istut täällä? :) Minä olisin lähtenyt jo aamusta sen lapsen kanssa sinne päivystykseen, enkä istuisi täällä kirjottamassa. Tuskin siellä niin valtavasti niitä avun tarvitsijoita on, että tk kannattaisi olla koko jussin auki. Ja se joka apua tarvii oikeasti, pääsee vaikka taksilla tai ambulanssilla sinne.

Miksi sulla on ap paha olla?

Vierailija
77/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi muutatte huitsin nevadaan ja sitten valitetaan kun ei ole palveluja.

Vierailija
78/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:43"]

[/quote]

[/quote]

Eipä ne tiedä kun jonotat häkeen, että onko siellä jonottamassa juoppo vai lapsen äitiä. Eikä voi varmuudella tietää onko sairaskohtaus vai sammunut ihminen. Voi olla todella pahoja vammoja kun kännipäissään on juhlittu, kolareita, tippumisia, melkein hukkumisia. Kyllä ne menee edelle.

Mutta miksi et lähtisi nyt käyttään lasta lääkärissä vaan odotat yöhön että voit soittaa ambulanssin?

[/quote]

Tuo ei ollut minun viestini, enkä ole lähdössä päivystykseen vielä, vaan vähän myöhemmin. Älä anna neuvoja, jos niitä ei pyydetä, kiitos.

Ap

Vierailija
79/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajua ap:n ongelmaa, en esimerkiksi sitä että tullaan tänne palstalle valittamaan kun tk-päivystys ei ole auki juhannuksena. En myöskään tajua tuota mielenterveysseuran linkin laittamista kun aloittaja kritisoidaan.Jos on tällaisen ketjun avannut, saa olla valmis vastaanottamaan kritikkiä, koska jokainen lukija reagoi omista lähtökohdistaan. Mikä pointti tässä avauksessa oli, vain kitinäkö ja huomion saaminen?Eikö aloittajalla ole  kavereita? Erinäisiä öitä sairaan lapsen vieressä valvoneena en ole koskaan tuntenut tarvetta kirjoittaa asiasta nettipalstalle tilanteen ollessa ns. päällä. Silloin ollaan sen lapsen kanssa ja koitetaan saada potilaan oloa paremmaksi.

Vierailija
80/132 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän