Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmeti hypomania!!!

Vierailija
19.06.2015 |

Pelkään et muuttuu taas psykoottiseksi maniaksi.Oon tuhlannu hirveesti rahaa ja käyn
kierroksilla:-( Ollaan vielä mökillä et täältä vaikee päästä sairaalaan jos vointi huononee.Onko muita hypomania oireisia.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tulppa on paska homma. Syötkö nyt verenohennuslääkettä? Puolikas aspiriini päivässä ehkäisee tuppaa. Mä pelkään samaa, koska en kääntyile unissani Ketipinorin takia vaan makaan pitkiä aikoja samassa asennossa, tupakoin jne.

Vierailija
42/51 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Mulla on marevan käytössä.Sen aikana ei saa käyttää aspiriiniä.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä hankkiutua sinne mökille kun oireet on pahimmillaan? Olisitko voinut suusi avata ja sanoa miehelle että nyt on huono ajankohta mökkeilyyn?

Vierailija
44/51 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet antibioottihoitoa? Mielenterveyden sairaudet ovat kaikki infektioperäisiä, eli mikrobeja löytyy aivoista runsaasti. Treatmentti on heikkoa lääkäreiltä, koska eivät ymmärrä sairauden syitä.

Vierailija
45/51 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kauhean syyllistäviä kommentteja täällä! Kyllä sairaskin voi olla hyvä äiti, hyvä puoliso ja hyvä ihminen. Kun sairaus pahenee, niin ei siinä ulkopuolisten syyllistäminen auta. Aikamoisen empatiakyvyttömiä ja elämää näkemättömien kommentointia täällä. Ja kyllä, omassa perheessäni on bipolaaria, psykoosia ja muitakin mielenterveysongelmia nähty. Syyllistäminen ei ihan oikeasti auta, se ei ole auttamista eikä siitä ole mitään konkreettista hyötyä aloittajalle eikä kenellekään muullekaan samassa tilanteessa olevalle.

Ap, auttaisiko sinua luonnossa liikkuminen ja luonnon tarkkailu? Rauhallinen venyttely ja meditaatio? Onko jotain kirjaa johon syventyä?

Vierailija
46/51 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelliselle(59).Oon käyny kävelyllä,hoitanut kaikki tiskit ja touhunnut lasten kaa.Ei kovin mukava olotila.Jos menee manian puolelle niin mun olo on enemmänkin ärtynyt kuin euforinen.
ap

Vierailija
47/51 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kirja on mutta siihen hoeman vaikea keskittyä..

Vierailija
48/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua teitä, joille pelkkä Lamictal riittää tasaavaksi lääkkeeksi. Mulla se 200mg ja Ketipinor 200mg siihen päälle. T. 2. tyypin bipo, jolla hähän hypin oireita nyt(kin)

Vierailija
49/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 13:23"]

En voi selkäoireiden takia juosta.Se olis kyllä tosi hyvä keino.Seksiä useamman kerran viikossa.Toivon tosiaan et tää menee ohi eikä muutu pahemmaksi.Kylmää järveä vois kokeilla.Ja sauna yleensä jonkin verran.

[/quote]

Jos et voi juosta, kävele reippaasti tai mene vesijuoksua järvessä niin että pää höyryää. Tai melo/souda. Liikunta auttaa.

Vierailija
50/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sukulainen on bipo ja parempaa äitiä ja vaimoa saa hakea. Lääkitys tietysti on mutta erinomaisesti hoitaa asiansa (myös raha-asiat) ja on vastuullinen aikuinen. Hänestä sais moni tervekin ottaa mallia.

Vierailija
51/51 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihmisen mieli mystinen juttu. Minä kun täällä kärvistelen apaattisuuteni ja saamattomuuteni kanssa, ja joillekin sitä aktiivisuutta sitten tulee liiankin kanssa. Mystistä tosiaan.