Hemmeti hypomania!!!
Pelkään et muuttuu taas psykoottiseksi maniaksi.Oon tuhlannu hirveesti rahaa ja käyn
kierroksilla:-( Ollaan vielä mökillä et täältä vaikee päästä sairaalaan jos vointi huononee.Onko muita hypomania oireisia.
Kommentit (51)
Mä kaipaan mun hypoa. Silloin sai aikaiseksi vaikka ja mitä. Eikä paljon tarvinut syödä tai nukkua.
Se tuhlaaminenhan siinä on pahinta. Kauhea luottokorttilasku! Nuorempana saattoi olla viisi eri miestä viikossa... huh huh. Olen kaksi aivan eri ihmistä. Ja vähän ahdistaa kun omalääkäri seuraavaksi tavattavissa syyskuussa... mitä tässä ehtiikään vielä tehdä...
Nr:20.Muuttuiko sulla tila kunnon maniaksi vai pysyikö hypona.Mä pelkään just nimenomaan tota.Tulee harhoja ym.
Anna lapsesi pois ap tai eroa miehesi kanssa ja anna lapset isälle. Lapsillesi sairautesi on kohtuuton kärsimys. Löytyy kokemusta mielisairaasta äidistä.
Vitun kiva neuvo.Olen tarpeeksi hyvä äiti lapsilleni ja miksi ihmeessä eroaisin rakastamastani miehestä?
Ei mennyt manian puolelle. Vauhtia riitti, muttei mennyt "yli". Nyt lääkitys vissin kohdillaan ja olo liiankin tasainen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:32"]Vitun kiva neuvo.Olen tarpeeksi hyvä äiti lapsilleni ja miksi ihmeessä eroaisin rakastamastani miehestä?[/quote] Et ole, lapsesi kärsivät vaikka eivät sitä sulle kerro. Sä et parane kokonaan koskaan. Sulla on vaan hyviä kausia joilloin voit olla kotona mutta sitten olet usein sairaalassa. Lapsesi eivät ansaitse sellaista äitiä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:32"]Vitun kiva neuvo.Olen tarpeeksi hyvä äiti lapsilleni ja miksi ihmeessä eroaisin rakastamastani miehestä?[/quote] Et ole, lapsesi kärsivät vaikka eivät sitä sulle kerro. Sä et parane kokonaan koskaan. Sulla on vaan hyviä kausia joilloin voit olla kotona mutta sitten olet usein sairaalassa. Lapsesi eivät ansaitse sellaista äitiä.
[/quote]Mistähän sinäkin toisten asioista mitään tiedät?
Lamictalin teho hypomanian/manian estoon on heikko eikä se tehoa meneillään oleviin hypomania oireisiin, onko muuta lääkitystä, jota olisi suositeltu nykyoireisiin aloitettavaksi?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:32"]Vitun kiva neuvo.Olen tarpeeksi hyvä äiti lapsilleni ja miksi ihmeessä eroaisin rakastamastani miehestä?[/quote] Et ole, lapsesi kärsivät vaikka eivät sitä sulle kerro. Sä et parane kokonaan koskaan. Sulla on vaan hyviä kausia joilloin voit olla kotona mutta sitten olet usein sairaalassa. Lapsesi eivät ansaitse sellaista äitiä.
[/quote]
Vastuuton ja typerä kommentti.
Ap sun pitää luopua lapsistasi. Niin surullista kun se sulle onkin niin lastesi on PALJON parempi kasvaa ilman mt-ongelmaista äitiä. Toimi jo viimeistään ensi viikolla!
Varmaan tosi hauska juhannus tommosen kanssa. Ja elämä. Otan osaa läheistesi taakkaan.
Vittu kun on ärsyttäviä kommentteja mutta tosiaan sellainen ihminen joka eisairasta kakssuuntasta ei voi ymmärtää ja tietääkseni kysyin kommentteja sellaisilta joilla on kakssuuntanen.En muilta.Mulle ehdotettu risperidonia ja zeldoxia mutta tietyistä syistä en haluu niitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:37"]
[/quote]Mistähän sinäkin toisten asioista mitään tiedät?
[/quote] Tiedän koska äitini oli ap.n kaltainen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:06"]Ap sun pitää luopua lapsistasi. Niin surullista kun se sulle onkin niin lastesi on PALJON parempi kasvaa ilman mt-ongelmaista äitiä. Toimi jo viimeistään ensi viikolla!
[/quote]
Kiitos neuvosta. T. toinen bipo
Niinpä.Muut tämän sairauden omaavat ymmärtävät.Tuskin kukaan kuitenkaa valitsee itselle kyseistä sairautta.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:20"]
Vittu kun on ärsyttäviä kommentteja mutta tosiaan sellainen ihminen joka eisairasta kakssuuntasta ei voi ymmärtää ja tietääkseni kysyin kommentteja sellaisilta joilla on kakssuuntanen.En muilta.Mulle ehdotettu risperidonia ja zeldoxia mutta tietyistä syistä en haluu niitä. ap
[/quote]
Zeldox on ainakin leensä hyvin siedetty, ei paljoa haittavaikutuksia. Yrittäisit kuitenkin sitä. Lamictal tehoaa enemmän masennusvaiheisiin, eikä myöskää estä psykoottista oireilua. Yritä nyt rauhoittaa elämäsi, mahdollisimman vähän virikkeitä ja tekemistä, niin että on vähän tylsää. Nuku riittävästi, käytä unilääkettä ellet muuten saa nukuttua tarpeeksi. Pidä päivärytmi säännöllisenä. Anna ne kortit miehelle, ettet voi netistä tilailla mitään. Jos silti tuntuu vauhti kiihtyvän, ajatukset rientää yms. niin lähde päivystykseen, jos teet sen ajoissa niin ehkei vointisi mene liian huonoksi etkä tarvitsisi sairaalahoitoa.
2