Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tylsyyteen kuolla?

Vierailija
19.06.2015 |

Seota varmaan ainakin voi. Taas kolme pitkää päivää kotona ilman mitään tekemistä. Jos jotain vaihtelua elämään kaipaa, voi miettiä että jos keittäis uusia perunoita vanhojen sijaan. Ainaista yksin möllöttämistä tämä elämä ja lasten kanssa olemista. Viiteentoista vuoteen ei ainuttakaan illanviettoa ystävien kanssa, ei ainuttakaan kahdenkeskistä iltaa miehen kansa (ei sen puoleen että enää kiinnostaisikaan vähääkään), ei ainutta mukavaa lomareissua, ei yhtään aikuisessa seurassa nähtyä konserttia, ei ainuttakaan viinilasillisen äärellä käytyä pitkää keskustelua. Aina vaan tätä samaa, miettiä että siivoisko sitä ensin vai laittaisko ruokaa. Illan piristyksenä mahdollisesti kahvit iäkkään sukulaisrouvan luona. Meillä ei ole ketään tuttua joka hoitaisi lapsia ja mies on sitä mieltä muutenkin, että lapset pitää hoitaa itse. Keskenään ne ei ihan vielä pärjää. Minä voisin mennä jonnekin kaverille, mutta se on vähän kuin Tuhkimolla, että sitten pääsen jos kaikki työt on ensin hoidettu ja kotona pitää olla klo 21 viimeistään että olen laittamassa lapset nukkumaan. Eikä ketään kaveria kyllä enää edes ole. Mies tuijottaa televisiota päivästä ja illasta toiseen ja lähtee ABC:lle notkumaan kun lapset menevät nukkumaan. Mua niin ahdistaa tämä elämä, eikä mies voi tajuta, vaan on sitä mieltä, että sillä on vaan itsekäs vaimo joka vaatii kuun ja tähdet taivaalta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:35"]Miksi 15 vuotiaita nuoria pitää laittaa nukkumaan? Hanki harrastuksia ja ala opiskelemaan, siinä niitä ihmisiä tapaa ja saa seuraa. Jätä se ukko sinne apsille lojumaan ja mene itse eteenpäin, herää jos herää. Toista et voi kuitenkaan muuttaa. [/quote] Ei esikoista tarvitsekaan laittaa nukkumaan, mutta nuorimmat kyllä, ovat pieniä koululaisia. Ette uskokaan, kuinka odotan näiden vuosien jälkeen sitä päivää, kun minun ei tarvita iham välttämättä olla joka ilta huolehtimassa lapset sänkyyn. Sitten aion lähteä johonkin, vaikka jonkun bändin keikalle tai firman pikkujouluun. :) Se päivä koittaa kyllä ihan lähivuosina jo. Opiskelemaan olen jo alkanut, se on se minun ainoa harrastukseni ja kaipaan sitä valtavasti näin kesällä. Ap

[/quote]

Miksi miehesi ei voi laittaa lapsia nukkumaan? Eikö hän osaa? Mitä jos sinä joudut vaikka sairaalaan pidemmäksi aikaa? Kukas ne lapset silloin laittaa nukkumaan?
[/quote]
Niin, sitäpä minäkin olen miettinyt. En osaa sanoa. Aikuista ihmistä on vaikea pakottaa tekemään asioita. Ap

Vierailija
22/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:28"]

Lasten hankkiminen vähenee käytettävissä olevaa rahaa, hankaloittaa harrastamista, kaventaa hyvin helposti sosiaalista piiriä ja lukitsee suhteeseen, joka ei ole millään muotoa tyydyttävä.

[/quote]

Faktaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat parisuhteeltasi? Mies ei halua viettää aikaa kahden, eikä antaa sinulle omaa aikaa. Eronneena mikään ei muuttuisi, paitsi että saisit joka toinen viikonloppu vapaata aikaa. Miehelläsii voi olla vakaumusta, että lapset hoidetaan itse, jos se ei tarkoita, että hän itse hoitaa.

Kai tajuat, ettei parisuhteesi siitä parane, vaikka lapset kasvavat. Isojahan nuo ovat jo muutenkin. Mikset muka voi käydä lenkillä vaikka vain silloinkin, kun 15-vuotias on kotona pienempien kanssa?

Vierailija
24/24 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:05"]Mitä saat parisuhteeltasi? Mies ei halua viettää aikaa kahden, eikä antaa sinulle omaa aikaa. Eronneena mikään ei muuttuisi, paitsi että saisit joka toinen viikonloppu vapaata aikaa. Miehelläsii voi olla vakaumusta, että lapset hoidetaan itse, jos se ei tarkoita, että hän itse hoitaa.

Kai tajuat, ettei parisuhteesi siitä parane, vaikka lapset kasvavat. Isojahan nuo ovat jo muutenkin. Mikset muka voi käydä lenkillä vaikka vain silloinkin, kun 15-vuotias on kotona pienempien kanssa?
[/quote]
Ei kai se parisuhteen vika ole, jos minulla on tylsää? Ja lenkille pääsen koska vaan, mutta ongelma on se, että kaipaan seuraa sinne. Kaipaan juttukaveria välillä niin, että ihan kipeää tekee, mutta kaikki kaverit ovat vuosien varrella kaikonneet ja uusia en ole oikein löytänyt. Varmaan siksi, koska aina joudun kieltäytymään illanvietoista yms. Ap