Siis miksi tytöt vastaavat näin?
Jos puhuu tytön kanssa esimerkiksi whatsapissa tai kikissä, keskustelu on yleensä tällaista:
P: "Mitä kuuluu :)?"
T: "Ihan hyvää"
P: "Mitä oot tehnyt tänään?"
T: "Empä mitään kummallista, sä?"
P: "Noo, ollut ulkona leikkaamassa ruohon ja juossut koiran kanssa lenkillä, ajattelin tänään tehä myös pannukakkuja. Nii ja sen koiran nimi on rekku.. :D"
T: "Okei :)"
...
P: "Onko teillä koiraa tai muuta lemmikkieläintä?"
T: "Joo, kissa :3"
P: "Mikä sen nimi on ? :)"
T: "Törrö"
P: "Hassu nimi :D Mistä te/sä ton keksit?
T: "En muista"
P: "Okei :/"
Ja keskustelu jää siihen kunnes seuraavana päivänä:
T: "Moi"
P: "Moi, mitäs kuuluu :)?"
T: "Ihan hyvää, sulle?"
P: "No eipä kummosempia kuin että osuin just veitsellä sormeen kun olin leikkaamassa salaattia :P"
T: "Ok"
Miksi se keskustelu on tuollaista? Ei kertakaikkiaan löydä puheenaihetta koska tytöt ei koskaan (En yleistä, mutta 95% tapauksista) aloita mitään keskustelua muutakuin tuo "Moi" silloin tällöin. Ja tämä siis kun on käyty jo kaikki harrastukset ja sun muut puheenaiheet läpi. Mitä tytöt olettaa että pitäisi puhua?
Kommentit (59)
95 %:n varmuudella häntä ei kiinnosta, mutta hän ei halua/osaa sanoa sitä suoraan.
Haluaa tietää, onko mies kiinnostuneempi kuin itse on, ettei tule ainakaan jätetyksi. Tämä voisi olla itsellä se syy.
Sulla on vaan tylsät jutut. Jauhat omista asioista vaikka toista ei selkeästi edes kiinnosta. Pitkät viestit on ärsyttäviä.
Viimeksi kun tätä samaa asiaa täällä ihmettelin niin sanottiin että olet vaan niin saatanan tylsä.
Ihmettelen vaan mimmosia niiden miehen viestien sitten pitäisi olla että niihin tulisi jotain muuta kuin "joo" "ok" "en" "ehkä" "lol", "ok" "haha".
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin vastailin tinderissä tai nettitreffeillä jos joku mitäänsanomaton profiili lähetteli tylsiä "moi mitä kuuluu"-viestejä. Yllättävämpiin viesteihin sen sijaan annoin yllättäviäkin vastauksia, vaikka olisi ollut mikä profiili kyseessä.
Haluaisitko, että benjihyppäisin imemään vasenta rintaasi syyskuussa Ylistarossa? Vastaukset profiiliin...
Tuttu juttu Tinderissäkin vanhemalla kaartilla, siinähän kuitenkin valitaan itselle sopivia pareja, muttei viitsitä sitten edes kommunikoida. Eli ei tuo mikään teinien "ongelma" ole, jos sitä haluaa ongelmaksi kutsua.
Naiset tietenkin puolustautuvat sanomalla ettei kiinnosta ja mulla on jo kuuskytneljä juttukaveria. No oliko pakko sitten tykätä mun kohdalla? -_- Itse en millään teennäisellä paskalla halua keskustelua aloittaa. Se on ihan sama kun baarissa aloitat keskustelun jollain typerällä iskulauseella ja mä en sellaista naista itselleni halua, joka semmosta vaatii. Kertoo nimittäin ihmisestä ja paljon.
No joo, yhtä kaikki. On niitä keskusteluunkin kykeneviä siellä, onneksi ja kiitos teille.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Tinderissä just tuollainen : D ja ikää jo kuitenkin 27v! Syy tähän on että minusta on vaikea alkaa kertoa omasta päivästäni/elämästäni jollekin jota en ole koskaan edes tavannut. Tuntuu luonnottomalta. Helpompi jutustella kasvokkain, silloin juttuakin irtoaa enemmän.
Vaikea kertoa tuntemattomalle arjesta, helpompi jakaa sille römpsää...
"Saat panna, kunhan et kysy miten päivä meni"
Mä voisin kysyä miksi te pojat ootte aina että "ok :)" "selvä. :P". Nyksältäkin sai lypsää ne vastaukset ja koettaa saada keskustelua eteenpäin. Aina jotain parin sanan vastauksia. Meinas kariutua alussa koko juttu, kun oli olo, että ei sitä kiinnosta.
Juttelet liian vakavia, vähä huumoria peliin ny
Mulla on ollut vähän tollanen tilanne. Mies pommittaa viesteil ja on selvästi muutakin kuin kaveruus mielessä. Ei kuitenkaan sano suoraan. Mua taas ei muu kuin korkeintaan kaveruus kiinnosta, mutta en voi sanoa sitä suoraan, koska toinenkaan ei ole motiiveja sanonut suoraan. Niimpä mä sitten vastailen lyhyesti, ettei mies innostu liikaa.
Samanlainen tilanne voi olla esim. jos viestittelijä on koulu-/työkaveri tai kaverin kaveri. Pitäisi kuitenkin pysyä väleissä ilman että kumpikaan nolostuu tai loukkaantuu.
Et kai nyt mihinkään treffipalveluun mene kavereita tai juttuseuraa etsimään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut vähän tollanen tilanne. Mies pommittaa viesteil ja on selvästi muutakin kuin kaveruus mielessä. Ei kuitenkaan sano suoraan. Mua taas ei muu kuin korkeintaan kaveruus kiinnosta, mutta en voi sanoa sitä suoraan, koska toinenkaan ei ole motiiveja sanonut suoraan. Niimpä mä sitten vastailen lyhyesti, ettei mies innostu liikaa.
Samanlainen tilanne voi olla esim. jos viestittelijä on koulu-/työkaveri tai kaverin kaveri. Pitäisi kuitenkin pysyä väleissä ilman että kumpikaan nolostuu tai loukkaantuu.
Tämä! Tuntuisi aika jäätävältä vastata johonkin iloiseen "moi, mitä kuuluu?"-kysymykseen, että "sori, en halua vastata kysymykseesi, koska et kiinnosta minua". Mieluummin sitä on vähäsanainen ja toivoo, että poika tajuaa vihjeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tuntuisi aika jäätävältä vastata johonkin iloiseen "moi, mitä kuuluu?"-kysymykseen, että "sori, en halua vastata kysymykseesi, koska et kiinnosta minua". Mieluummin sitä on vähäsanainen ja toivoo, että poika tajuaa vihjeen.
Miksi olet sitten pistänyt jees hänelle alunperin?
Parempi on olla vastaamatta ollenkaan, miehet on tottuneet noissa siihen, 90% ei vastaa ikinä ja parempi niin kuin tommonen "ok" "aha" "joo" "lol" pelleily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sitten pistänyt jees hänelle alunperin?
Parempi on olla vastaamatta ollenkaan, miehet on tottuneet noissa siihen, 90% ei vastaa ikinä ja parempi niin kuin tommonen "ok" "aha" "joo" "lol" pelleily.
En ole Tinderissä, deittipalveluissa tai chateissa, joten en tiedä niistä. Puhuin tilanteista, joissa esim. joku koulututtu, kaverin kaveri, työkaveri tai tuttujen pitämissä bileissä tapaamani poika ottaa yhteyttä Facebookissa, Whatsappissa tms. Eli haluan säilyttää välit, mutta tyyppi ei kiinnosta sen enempää.
Lyhyet viestit ei herätä kiinnostusta ja pitkät ärsyttää.. pitäisköhän niitä vaan kehua eikä koittaa olla normaali tai kertoa mitään itsestä, tuntuu vaan jotenkin pöljältä. Tarpeeksi pitkään ja vuolaasti kun kehuu niin ehkä niitä alkaa kiinnostaa millanen mies siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä olen sanonut, että kaveruutta tässä olen hakemassa. Jos joku loukkaantuu tai nolostuu niin kyllä niistä yli pääsee. En sitten tiedä onko tämä joku ikäkysymys, kun olen jo kolmekymppinen ja viitsin sanoa asioita suoraan.
No en usko että kehuminen toimii kovin hyvin. Onko mahdoton ajatus yrittää kehittää jotain oikeaa asiaa. Jos nainen on kertonut kiinnostuksensa kohteista niin yrittäisi sieltä kehitellä jotain tulokulmaa.
Itse olen Tinderissä just tuollainen : D ja ikää jo kuitenkin 27v! Syy tähän on että minusta on vaikea alkaa kertoa omasta päivästäni/elämästäni jollekin jota en ole koskaan edes tavannut. Tuntuu luonnottomalta. Helpompi jutustella kasvokkain, silloin juttuakin irtoaa enemmän.