Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä laulu saa sinut surulliseksi

Vierailija
08.02.2022 |

Mikä laulu saa sinut surulliseksi tai tuntemaan että et halua kuulla sitä jonkun muiston takia ja vaihdat kappaletta?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansallislaulu

Vierailija
2/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U2: With or without you. Jos ymmärrät ihan oikeasti mistä tuossa on kyse niin olet kokenut sen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenlaulu. Koska ymmärrän niin hyvin nyt aikuisena ne sanoitukset ja en voi saada omia lapsia . Lapsena se oli hieno laulu kunnes realisoitui tajuntaan mitä ne säkeet tarkoittaa vaikka toki niitä voi eri tavalla tulkita.

Vierailija
4/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huge l - narsissi. Kuvaa hyvin narsistista parisuhdetta vaikka on ns huumorilla tehty .

Vierailija
5/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U2: With or without you. Jos ymmärrät ihan oikeasti mistä tuossa on kyse niin olet kokenut sen itse.

Through the storm we reach the shore

You give it all but I want more

And I'm waiting for you

With or without you

Vierailija
6/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Rydmanin niin kaunis on maa

Vierailija
7/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Through the storm we reach the shore

You give it all but I want more

And I'm waiting for you

With or without you

:(

Vierailija
8/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carpenters - Close to You

Vain siksi, että tämä kappale tuottaa erittäin ärsyttävällä tavalla epäselvän muistikuvan lapsuudestani.

Aina kun kuulen tämän kappaleen alkavan, tulee muistikuva lapsuudestani kun olin n. 10-12-vuotias. Samassa näkymässä on eräs tietty lapsuudenkotini huonekalu, peili sen yläpuolella ja valoisa ajankohta päivällä. En kuolemaksenikaan kykene muistamaan, miksi juuri tämä (ja vain tämä) kappale tuottaa kyseisen muistikuvan. Tämän takia olen harkinnut hypnotisoijalla käymistä... soittaisi kappaletta ja minä toivon mukaan palaisin lapsuuteeni ja viimeinkin saisin selville, miksi tämä kappale yhdistyy tuohon tiettyyn aikaan ja näkymään lapsuudestani.

Vierailija
9/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken tie on kevyt kulkea

4 vuotta vanhempi isosiskoni seurusteli silloisen miehen kanssa ja menin tyhmänä sänkyyn kyseisen miehen kanssa . Olin 15 ja todella humalassa ja tuo biisi soi taustalla . Kaduttaa vieläkin miten tein siskolle noin. Olin tyhmä ja nuori ja humalassa ja mies osasi puhua , mutta silti en voi antaa itselle tota anteeksi ja vaihdan aina kappaletta tai poistun paikalta jos tuo tulee jostain .

Vierailija
10/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evakon laulu tai Myrskyluodon Maija.

Vierailija
11/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta Hietasen Tadaa - Autokaara, kun pikkupoika tuhlailee siinä sumeilematta luonnonvaroja.

Vierailija
12/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twisted sister: Destroyer

Olin sairas, ja kuulin tämän radiosta. Pidin biisistä, mutta aina se yhdistyy mielessäni iha vidu huonoon oloon.

Vierailija
13/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken tie on kevyt kulkea

4 vuotta vanhempi isosiskoni seurusteli silloisen miehen kanssa ja menin tyhmänä sänkyyn kyseisen miehen kanssa . Olin 15 ja todella humalassa ja tuo biisi soi taustalla . Kaduttaa vieläkin miten tein siskolle noin. Olin tyhmä ja nuori ja humalassa ja mies osasi puhua , mutta silti en voi antaa itselle tota anteeksi ja vaihdan aina kappaletta tai poistun paikalta jos tuo tulee jostain .

"Mä tunnen sinut pikkusisko, vaikka vasta kohdattiin... Niin monin eri kasvoin sä vierelläni maannut oot"

Aika osuva meinaa tohon tilanteeseen jos oli isosiskon poikaystävä😐

Vierailija
14/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä laulu 😪

Vierailija
15/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evakon laulu tai Myrskyluodon Maija.

Hyi hitto, mulla sama! Ex mies kuunteli evakon laulua ja virnuili kun n tiesi että ahdistuin tosta biisistä . Aina piti silti lisätä soittolistan ja soittaa uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
16/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Addio del Passato" (La Traviata - Verdi). Violetta tekee kuolemaa ja tämä on jäähyväislaulu rakkaalleen.

Anna Netrebko - Addio del passato (Violetta)

Vierailija
18/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten myös tämä:

Vierailija
19/67 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/67 |
08.02.2022 |