True Detective 2. tuotantokausi.
Kuka odottaa uutta tuotantokautta? Olen Colin Farrellista innoissani, mutta Vince Vaughn... muistuu lähinnä ne aika turhat komediat.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:07"]
Odotan innoissani, mutta tunnelmat noiden kahden edellämainitun suhteen ovat päinvastaiset. Vince on hyvä draamanäyttelijä.
[/quote]
Oikeasti? Olenko missanut jotain hänen leffojaan? Muistan ne komediat sen yhden vaalean näyttelijän kanssa... Google-leffa ainakin oli heikko esitys.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:11"]
Eikö Taylor Kitsch innosta :p
[/quote]
Minulle ihan uusi tuttavuus.
ap
Vince oli hyvä Law And Orderissa, eikä Farrelkaan oo huono. Mutta yltääkö kumpikaan Matthew McC:n tasolle, tuskin...
Su-ja ma -välisenä yönä C Morella. En tiedä, koska Ylellä.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:11"]
[/quote]
Minulle ihan uusi tuttavuus.
ap
[/quote]
Ahaa. Taitaa olla vähän nuorempaa polvea sitten. Ainakin näin leffaharrastajalle nimenä samaa tasoa Vincen ja Farrelin kanssa.
Toivottavasti olisi lisää antinatalismia.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:07"]Odotan innoissani, mutta tunnelmat noiden kahden edellämainitun suhteen ovat päinvastaiset. Vince on hyvä draamanäyttelijä.
[/quote]
Vince Vaughn oli käsittämättömän surkea, robottimainen. Colin Farrell oli hyvä, mutta ei riittänyt pelastamaan kakkoskautta.
Sekava, teennäinen. Loppua kohden vähän parani.
olen kuullut niin paljon haukkuja, että en edes katso. eka kausi oli vaan niin hyvä.