Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka on juhannuksen töissä?

Vierailija
18.06.2015 |

Mulla on töitä on vasta lauantaina. Huomenna ajattelin treffata pari kaveria, joita en ole nähnyt aikoihin. Tänään nautin vain yksinolosta kotona, sillä mies lähti jo kavereiden kanssa juhannuksen viettoon. Lempisarjan monen monta jaksoa odottelee katsomista, tein hyvää ruokaa ja ostin karkkipussin.

Lauantaina ja sunnuntaina sitten rennot työpäivät tuplapalkalla! :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies, kaikki päivät. Itse otan rauhallisen minäminä-ajan kannalta.

Vierailija
2/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ja paljon olenkin. Älkää sairastuko, ei huvittais nyt yhtään kännikalojen örinöitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä perjantaista maanantaihin. Lompakko kiittää, neljästä päivästä reilu tonni.

Vierailija
4/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:01"]Minä olen ja paljon olenkin. Älkää sairastuko, ei huvittais nyt yhtään kännikalojen örinöitä...
[/quote]

Sama! Sitä keltaista pakettiautoa jossa on sinivalot täällä ajetaan paljon..

Vierailija
5/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans töissä. Muuten sama mut lapsille on vaikee keksii ohjelmaa ja on sen ikäisiä että en yksin oikein uskalla lähteä ihmisten ilmoille. Onko muita juhannusleskiä pienten lasten kanssa?

Vierailija
6/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksissa rauhallinen Jussi eikä hanki mitään jos ei saa tuurilla pitkiä kyytejä. Paikallinen leirintäalue täynnä manneja ja suurin osa baareista kiinni. Jee Jee !.

Vierailija
7/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä huomisen ja lauantain... Saako huomisesta lisät? Hoitsu oon ja kvtes

Vierailija
8/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ilta, la aamu ja su vp.

Vierailija
9/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:38"]Olen töissä huomisen ja lauantain... Saako huomisesta lisät? Hoitsu oon ja kvtes
[/quote]
aattokorvaus? sama kun jouluaattona muistaakseni

Vierailija
10/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako huomisestakin jo tuplapalkan? lauantaistahan saa..

Vierailija
11/11 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä juu. Töiden määrä riippuu siitä, mitä taivaalta tulee. Jos hyvä sää, rynnätään pellolle rehuntekoon, jos sataa, tehdään pakolliset navetoinnit eikä muuta. Ei meidän hommissa haaveillakaan mistään pyhälisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi