Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suomalaisilla voi olla keskimäärin paljon rumempi kroppa

Vierailija
18.06.2015 |

kuin ruotsalaisilla? Koskee niin miehiä kuin naisiakin. Harvemmin Ruotsissa  on samanlaista persjalkaista tasapaksua mallia. Raajat hoikempia ja pidmepiä, miehetkin pidempiä ja parempikroppaisia kuin täällä. Varsinkin savolaiset on rumia, sotanorsumaisia ja lyhytraajaisia. Ja olen itse myös, ennenkuin joku ehtii muistuttamaan. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten geenit on sellaiset. Virossakin kauniimpia, pitkiä ja kapeita ja liikkuu kauniisti. Miehillä sama juttu.

Vierailija
2/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä halveksitaan naisia jotka panostavat itseensä. Haukutaan pinnalliseksi yms :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri rotuahan me ollaan, muut kuin rannikon suomalaiset ja skandinaavit. Meidän persjalkainen rakenteemme on optimaalinen kylmään ilmanalaan, niin ettei lämpöä haihdu paljoa pitkien raajojen kautta. 

Sitä kyllä usein ihmettelen, miksi suomalaisen persjalkaista ja lyhyehköä kroppaa sanotaan rumaksi, mutta samaan aikaan ihaillaan jonkun thaikun tai muun aasialaisen vielä lyhyempää ja persjalkaisempaa kroppaa.

Vierailija
4/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, geenit... Onhan skandinaavit myös pidempiä kuin suomalaiset. Mutta ulkonäkögeenien sijaan meidän kannattaa muistaa kuinka sitkeä kansa suomalaiset ovat olleet, vaikka meitä on koittaneet nujertaa vuoroin venäläiset ja vuoroin ruotsalaiset. Ollaan aina tiedetty ettei olla ruotsalaisia, venäläisiä eikä liioin virolaisia.

Vierailija
5/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella on pitkä vartalo ja lyhyet raajat. Jos raajat olisivat oikean pituiset, niin suomalaiset olisivat yli 2 m pitkiä järjestään. Lisäksi vartalo on tukeva ja pää ylimittainen "vesipää".

Vierailija
6/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lyhyt on tiivis paketti, mitä vikaa?

Vierailija
7/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:52"]

Suomalaisten geenit on sellaiset. Virossakin kauniimpia, pitkiä ja kapeita ja liikkuu kauniisti. Miehillä sama juttu.

[/quote]

En kyllä sanoisi virolaisten kasvojenpiirteitä yhtään suomalaisia kauniimmiksi. Ovat ehkä pidempiä kyllä ja panostavat historiansa vuoksi paljon ulkonäköön. Virossa ei edelleenkään ole naiset läheskään niin tasa-arvoisia kuin suomessa. Ovat lähinnä miesten palvelijoita ja koristeita.

Vierailija
8/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin aasialaiset on lyhytjalkaisia ja peputtomia ja rinnattomia. Heillä on yleensä lättä lähes lihakseton peppu. espanjalaisillahan on myös aika persjalkaisen geenit. Ovat lyhyitä ja ylävartalo on suhteessa pitkä. Heillä taas ahterit on tavallista muhkeammat ja vartalon malli muodokas.

En kyllä ole suomessakaan nähnyt hoikkaa rumaa vartaloa, jollei kyseessä ole ollut anorektikko.

Vierailija
9/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa kulkee suomenruotsalaista verta, joten kai minulla on sitten sen takia pitkät raajat. Olen itsekin huomannut tämän ilmiön, ja asun savossa. Itse en onneksi ole persjalkainen...on siitä suomenruotsalaisesta suvusta edes jotain hyötyä.
T.15v

Vierailija
10/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on. Olen itse Suominainen, keski-ikäinen jo. Itselläni pitkät jalat sekä sopusuhtainen kroppa, vielä 45-vuotiaana. Olen ihmetellyt nuorison vartaloja; lyhyet jalat, pitkä selkä. Tiukat farkut korostaa tätä näkyä. Suurin osa nuoria naisia lihavia. Itse nuorena liikuin koko ajan, tein puutarhatöitä koulun jälkeen, kävelimme koulumatkat, koko ajan oli liikuntaa. Nykyiset nuoret ovat löysiä ja ylipainoisia sekä huonokuntoisia.

Vierailija
11/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suomalainen ja mulla on muuten hyvä kroppa, mutta lantio suht kapea...kapea vyötärö onneksi kompensoi niin vartalo muuten näyttää sopusuhtaiselta. :) pitkät jalat on myös ja pyöreä pylly joten eiköhän me skandeille pärjätä tässäkin.

Vierailija
12/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertokaa nyt joku mitä niistä pitkistä raajoista on hyötyä.

Vierailija
13/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aasialainen malli silti kauniimpi kuin suomalainen. Ei sille mitään mahda. Suomalainen näyttää monesti nuorenakin jo vanhalta. Isot, roikkuvat tissit, ei vyötäröä, neliönmuotoinen takamus ja lyhyet ja rumat jalat. Miehellä sama habitus ilman tissejä. Sellanen "metsäläinen kuokkii suota"-malli.... 

Vierailija
14/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät raajat on kauniimmat. Lyhyet ei. Suomalainen lyhyt on harvoin kauniilla tavalla siro. Nuorilla ei ole nykyään edes vyötäröä vanhemmista nyt puhumattakaan

Vierailija
15/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:07"]On se aasialainen malli silti kauniimpi kuin suomalainen. Ei sille mitään mahda. Suomalainen näyttää monesti nuorenakin jo vanhalta. Isot, roikkuvat tissit, ei vyötäröä, neliönmuotoinen takamus ja lyhyet ja rumat jalat. Miehellä sama habitus ilman tissejä. Sellanen "metsäläinen kuokkii suota"-malli.... 
[/quote]

Mutta sehän on just runollisen hienoa, ymmärtäkää se. Ei kaikkien tarvitse näyttää puussa roikkuvilta apinoilta.

Vierailija
16/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:07"]On se aasialainen malli silti kauniimpi kuin suomalainen. Ei sille mitään mahda. Suomalainen näyttää monesti nuorenakin jo vanhalta. Isot, roikkuvat tissit, ei vyötäröä, neliönmuotoinen takamus ja lyhyet ja rumat jalat. Miehellä sama habitus ilman tissejä. Sellanen "metsäläinen kuokkii suota"-malli.... 
[/quote]

ootko käyny ikinä Aasiassa? Kiinassa suurin osa ihmisistä on ...vähemmän kauniita. Pyöreät päät, leveät nenät, pienet silmät, lyhyet jalat ja kaiken huipuksi aika epäkohteliaita. Kyllä Suomessa on paljon enemmän kauniita ihmisiä mitä Kiinassa oli.

Vierailija
17/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa vartalossa ei ole mitään muuta vikaa kuin se, että sitä ei osata pukea oikein ja sitä ei treenata. Omistan itsekin lyhkäiset jalat ja olen onnistunut saamaan edellisillä vinkeillä vartalostani ihan siedettävän.

Vierailija
18/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hiljaa! Suomi-malli kestää paremmin tulevan jääkauden.

Vierailija
19/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ANAALIHOMO.

Vierailija
20/31 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Siellä riittää kyllä joka lähtöön. On väärä käsitys, että esim. kaikki kiinalaiset ovat lyhyitä. Tietyillä alueilla on hyvinkin pitkiä ja kun on niin iso kansa, niin toki löytyy joka lähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä