Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Panacodista

Vierailija
18.06.2015 |

Mihin kipuun sinulle on määrätty Panacodia?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Panacodista vain hyviä kokemuksia henk. koht., lukuun ottamatta sitä että niistä seuraa kunnon ummetus.

Sama vika on harmi kyllä myös noissa Tramaleissa, joten vedän aina jotain laksatiivia, jos joudun pitempään hermokipuihin noita syömään.

Mutta exän sisko yrittikin sitten viedä hengen itseltään noilla Panacodeilla, ja se ei ole enää kovin hohdokas käyttötarkoitus ko. lääkkeelle. Sai minutkin lopettamaan noiden käytön kokonaan.

Vierailija
22/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söisin nimenomaan tota Tramalia paljon mieluummin (kuin esim. Panacodia), kun Tramalista aina puhutaan niin "ei-koukuttavana" ja siten hyvänä lääkkeenä (tiedä sitten pitääkö paikkansa), mutta piristyn itse niistä ihan suunnattomasti.

Jos yöllä hermokipuun nappasen, niin loppuyönä ei tuu nukkumattia lainkaan, vaikka unilääkettä pistelisin.

Ja samalla tulee semmoinen ihmeen euforinen olo, siis suorastaan todella fantastinen, vaikka ois nukkunut vain 2 h yöllä.

En ole mitään trippailua koskaan harrastanut, joten tämä oli täysin vahinko lääkeharrasteissani.

Mutta edelleen mietin joskus, että saisipa sellaisen "koko maailman voittaja" ja "kaikki hyvin vaikka taivas tippuisi" -olon vielä joskus kokea ;) En silti ole kokeillut enää, vaikka lääkettä kaapista löytyykin, eli jotenkin ei omat aivot ilmeisesti anna periksi sellaiselle tahalliselle mielihyvähakuisuudelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävään korvatulehdukseen joka kesti kolmisen viikkoa ja levis toisesta korvasta toiseen, söin monta ab kuuria ja panacodia jatkuvasti noin kuukauden ajan, olin 17v ja jäin koukkuun. Onneksi ymmärsin itsekkin että ei kannata hakea enään niitä lisää.
.
Vuosi sitten sain panacodia uudestaan kun viisauden hampaat vietiin. Itsellä panacodit vaan vie kivun pois, ja pitää syödä vähän luumuja.

Vierailija
24/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni

Vierailija
25/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvileikkauksen jälkeen, viisaudenhammasleikkauksen jälkeen, selkäkipuun. Hyvä teho on panacodilla.

Vierailija
26/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormen amputaatio

Vierailija
27/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim selkäkipuun, nivelsärkyihin, päänsärkyyn, vatsakipuun, leikkauksen jälkeisiin kipuihin jne jne. Eli yleislääke joka ei kylläkään omasta mielestäni ole lainkaan tehokas. 

Vierailija
28/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipuun. Tosin burana+panadol-yhdistelmä toimi paremmin.

Vierailija
29/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän välilevyn pullistuma. 

Vierailija
30/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, koska sain reseptin ja mietin mahtaakohan olla lainkaan tehokasta. Ei ole vielä tarvinut ottaa.

Vierailija
31/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cytotecien kanssa lääkkeelliseen tyhjennykseen määrättiin Panacod + Burana. Oli tehokas cocktail! (tosin otin ehkä yliannostustakin kun pelotti niin!)

Vierailija
32/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehokas, mutta ei sovi kaikille. Varaudu, että voi vetää olon todella veltoksi, sekavaksi ja aiheuttaa pahoinvointia. Mulla yksi vuorokaudessa on maksimi. Jos otan toisen, sen kahdeksan tunnin jälkeen, lentää laatta.

Vierailija
33/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:53"]

Kysyn, koska sain reseptin ja mietin mahtaakohan olla lainkaan tehokasta. Ei ole vielä tarvinut ottaa.

[/quote]

Panadol oli minulla ainakin todella paljon tehokkaampaa, kun oli luussa kasvain. Komppi tuolle kuutoselle. Leikkauksen jälkeen oli aluksi paljon vahvemmat, mutta aika pian niistäkin pääsi eroon juuri Buranan ja Panadolin yhdistelmällä, Panacod ei ainakaan vastannut grammaista Panadolia.

Vierailija
34/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tuo Panacod ole mitään oireita aiheuttanut. Kerran määräsivät kohdun kaavinnan jälkeen koviin kramppisärkyihin ja toisen kerran kun selkä meni, en pystynyt kävelemään.

Vierailija
35/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:53"]

[/quote]

Panadol oli minulla ainakin todella paljon tehokkaampaa, kun oli luussa kasvain. Komppi tuolle kuutoselle. Leikkauksen jälkeen oli aluksi paljon vahvemmat, mutta aika pian niistäkin pääsi eroon juuri Buranan ja Panadolin yhdistelmällä, Panacod ei ainakaan vastannut grammaista Panadolia.

[/quote]

Tämä on kyllä äärimmäisen harvinainen kokemus. Panadol on useimmille hyvin lievä kipulääke joka auttaa vain lievään tai kohtalaiseen kipuun. Kovaan kipuun siitä ei useimmille ole mitään apua yksinään. Ibuprofeenin kanssa voi jo vähän olla. Mutta useimmilla tosian opiaatteja sisältävä Panacod on PALJON tehokkaampi. On kuitenkin tunnettua että on pieni prosentti ihmisiä joilla nuo opiaatit ei tehoa ollenkaan, eli luultavasti olet niitä.

Vierailija
36/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokas kipulääke on. Panacodista muodostuu maksassa morfiinia, johon vaikutus pitkälti perustuu. Siksi voi tulla myös haittavaikutuksia kuten mm.sekavuutta, uneliaisuutta ja tokkuraisuutta.. pahimmillaan (yliannosteltuna tai alkon kanssa tai tietyissä sairauksissa) jopa kuolemaan johtava hengityslama. Kuitenkin siis oikein määrättynä ja käytettynä tehokas ja turvallinen lääke.

Vierailija
37/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran otin yhden Panacodin selkäkipuun. Olin siitä eteenpäin n. 20h niin kamalalla "tripillä", että ikinä en enää ko. lääkkeeseen koske. Nukuin/makasin tuon liki vuorokauden putkeen sängyllä kylmässä hiessä jolloin näin hallusinaatioita ja välillä nousin, n. 2 tunnin välein yrjöämään ja sitten taas sänkyyn täydessä sumussa. Huh hei. Toivottavasti ei aiheuta sulle yhtä kamalaa oloa. Jostain luin, että jos on migreenitaipumusta, voi kosahtaa päähän juuri tuolla tavoin enemmän.

Vierailija
38/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:17"]

Kerran otin yhden Panacodin selkäkipuun. Olin siitä eteenpäin n. 20h niin kamalalla "tripillä", että ikinä en enää ko. lääkkeeseen koske. Nukuin/makasin tuon liki vuorokauden putkeen sängyllä kylmässä hiessä jolloin näin hallusinaatioita ja välillä nousin, n. 2 tunnin välein yrjöämään ja sitten taas sänkyyn täydessä sumussa. Huh hei. Toivottavasti ei aiheuta sulle yhtä kamalaa oloa. Jostain luin, että jos on migreenitaipumusta, voi kosahtaa päähän juuri tuolla tavoin enemmän.

[/quote]

Todella harvinaista, onneksi. Itselläni on aurallinen migreeni mutta Panacod ei aiheuta mitään muuta kuin kivuntunteen poistumisen ja ehkä ihan lievää huimausta joskus, tunnetta että olisi keinuvassa laivassa. Mutta ihan normaalisti pystyy toimimaan.

Vierailija
39/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:17"]Kerran otin yhden Panacodin selkäkipuun. Olin siitä eteenpäin n. 20h niin kamalalla "tripillä", että ikinä en enää ko. lääkkeeseen koske. Nukuin/makasin tuon liki vuorokauden putkeen sängyllä kylmässä hiessä jolloin näin hallusinaatioita ja välillä nousin, n. 2 tunnin välein yrjöämään ja sitten taas sänkyyn täydessä sumussa. Huh hei. Toivottavasti ei aiheuta sulle yhtä kamalaa oloa. Jostain luin, että jos on migreenitaipumusta, voi kosahtaa päähän juuri tuolla tavoin enemmän.
[/quote]
No, mutta lähtikö selkäkipu?

Vierailija
40/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kipulääke, mitä mulla on ollut. On auttanut jopa hermosärkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme