Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalityö 2022

Vierailija
08.02.2022 |

Moniko on hakemassa? :)

Kommentit (1389)

Vierailija
881/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missään ei näy mitään hiton palkkeja. En ois uskonu et jännitän tätä näin paljon 😂

Edellinen

Vierailija
882/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto!

Missä Helsingin tulokset? Näin edellisyönä unta et Helsingin tulokset oli tullu ekana ja olin varasijalla 4.

Oon hakenu 1. Turku 2. Tampere 3. Helsinki

Miksi sulla on Helsinki vasta 3. vaihtoehtona? Se on vaikeepääsysin. Tarkotan lähinnä sitä, että miksi laittaa Helsinkiä ollenkaan, sinne ei tule pääsemään kun on helpommat ylempänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto!

Missä Helsingin tulokset? Näin edellisyönä unta et Helsingin tulokset oli tullu ekana ja olin varasijalla 4.

Miksi sulla on Helsinki vasta 3. vaihtoehtona? Se on vaikeepääsysin. Tarkotan lähinnä sitä, että miksi laittaa Helsinkiä ollenkaan, sinne ei tule pääsemään kun on helpommat ylempänä.

Varmaan lähinnä siks et saisin itsetuntobuustin siitä jos pääsisin sinnekin.

Vierailija
884/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto!

Haha, okei. Ootko ensikertalainen? Mulla on kans 1. TKU 2. TRE ja sit 3. JKL (mihin oon jo todistuksella päässyt mut odottelen varasijojen siirtymistä tai pääsykokeella ylempiin pääsyä)

Vierailija
885/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto!

Haha, okei. Ootko ensikertalainen? Mulla on kans 1. TKU 2. TRE ja sit 3. JKL (mihin oon jo todistuksella päässyt mut odottelen varasijojen siirtymistä tai pääsykokeella ylempiin pääsyä)

En valitettavasti. Ensikertalaisuus menny sosionomin papereihin.

Toivottavasti päästään molemmat Turkuun!

Vierailija
886/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko että voisivat tulla viikonlopun aikana? Minä en usko...

Vierailija
887/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jo uskossa että kaksi päivää saa olla rauhassa tuolta opintopolun vahtaamiselta.

Vierailija
888/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kuulin että opintopolku päivittyy kahdesti päivässä, noin klo 12 ja 19, eli ehkä 19 jälkeen olisi tulokset julki? :)

Niin eli siis huomenna heti!

Huomenna on lauantai eli maanantaina sitten ehkä

Vierailija
889/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto!

Vierailija
890/1389 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto!

Kyllä ne nyt on aika tasoissa ollut joka vuosi ne pisterajat ja voi varmaan heilahtaa mihin vaan. 

Vierailija
891/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on palkit tulleet. Maanantaina tulokset vihdoinkin!!!

Vierailija
892/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep nyt näkyy palkit mullakin!

Vierailija
893/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uef palkit Lappiin ei. Oon ei-ensikertalainen. Koevalinta. En usko että pääsisin vaikka kokeessa osasin.

Vierailija
894/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi palkit tuli nyt, vaikka on lauantai? Voisko tuloksetkin tulla viikonloppuna?

Vierailija
895/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noi palkit tuli nyt, vaikka on lauantai? Voisko tuloksetkin tulla viikonloppuna?

Ehkä ovat ajaneet päivitykset sinne viikonloppuna toteutettaviksi.

Vierailija
896/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ovat ajaneet päivitykset sinne viikonloppuna toteutettaviksi.

Sori jos kysyn tyhmiä, mutta tarkoittaisiko tämä että myös tulokset voi tulla viikonlopun aikana?

Vierailija
897/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsinhin yliopiston sivuilla lukee että viikonloppuna ei tule tuloksia. Eli varmaan maanantaina

Vierailija
898/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huippuu! Nyt mäkin tajusin mitä noilla palkeilla tarkotetaan. Ja näkyy. Max perjantaihin venaamista, voima olkoon kanssamme!

Vierailija
899/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsinhin yliopiston sivuilla lukee että viikonloppuna ei tule tuloksia. Eli varmaan maanantaina

No Helsingin yliopiston sivuilla lukee kaikenmoista muutakin mikä ei pidä paikkaansa, esim. et sosiaalityö tulokset ois julkaistu eilen.

Vierailija
900/1389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Kuopiossa nyt niin paljon ole lähiopetusta. Pääasiassa kaikissa opintojaksoissa on enemmistö itsenäistä tai ryhmätyötä, lähiopetusta monen makuun liian vähän, pystyy kyllä esim. airbnb majoittumaan muutamia päiviä tai päiväseltään käymään. 

Maisteriopinnoissa on yksittäisiä päiviä, mitä koululla tarvitsee käydä. Temaattiset voi tehdä sosnetistä/verkkokursseina. 

Sivuaineet vaikuttaa, jos valitsee sellaisen sivuaineen, jossa opetus etänä. Esim. toinen pakollisista sosiaali- ja terveyshallintotiede 25 op on kokonaan etää. Kaikki sivuaineet voi siis käydä etänä, löytyy kyllä vaihtoehtoja. 

Kieliopinnot voi käydä kaikille aloille yhteisinä monimuotokursseina, jotka etänä pääasiassa, vaikka kesällä, vaihtoehtoja kyllä on. 

Uskon, että hybridi tulee lisääntymään. Vahvasti näkyi nyt keväällä kun oli paljon vaihtoehtoja, joissa voi valita joko etän tai lähi, niin prosentuaalisesti reilu enemmistä valitsi etän, esim. 40 etä ja 20 lähi. Toki opettajat itse päättävät opetustapansa. Mutta en usko, että on paluuta enää aikaan ennen koronaa, vaikka lähiä onkin lisätty opiskelijoiden toiveesta. 

Tämä olis kyllä mahtavaa, jos menee näin. Onko kellään tietoa tuleeko yleensä kieliopinnot suorittaa myös maisterivaiheen opiskelijoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä