Sosiaalityö 2022
Kommentit (1389)
Jee! Mulla näkyy jo ohjeet opiskelupaikan vastaanottoon ! En jaksa enää odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Jee! Mulla näkyy jo ohjeet opiskelupaikan vastaanottoon ! En jaksa enää odottaa!
Se näkyy siellä kaikilla. Ei kerro sisäänpääsemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Niiin mullakin! Ja varasija 600-jotain kaupan päälle! Taisin päästä sisään!
Mulla ei näy varasija 16 vaan received🥳
Mis tuo received tai varasija 600 siis pitäis
Näkyy? Mulla ei kumpaakaan näy. Höh.
Siis ne lähdekoodithan muuttuu sitä mukaa kun kokeet tarkistetaan... ja esim viime vuonna Lapin yliopiston tulokset tuli paljon ennen muita. Minkä yliopiston kohdalla näkyy tieto received tai hyväksytty teillä joilla se näkyy?
Se voi olla että niillä joilla näkyy, koe on jo tarkastettu ja niillä joilla ei näy, ei ole vielä tarkastettu
Received näkyy kaikille. Minusta se tarkottaa hakemuksen tilaa... Itseki eka erehdyin luulemaan sen tarkoittavan sisäänpääsyä :(
Minulla ei näy received muualla kuin heti hakemus-tietojen jälkeen (maisterihaussa haen siis minäkin).
Uskon sen tarkoittavan hakemuksen tilaa. Mutta hienoa ois jos sisäänpääsyä tarkoittas.
Mulla näkyy Jyväskylän kohdalla että olisin saamassa paikan tiedä sitten muuttuuko vielä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon sen tarkoittavan hakemuksen tilaa. Mutta hienoa ois jos sisäänpääsyä tarkoittas.
Juu, ainakin minun tiedoissani tarkoittaa ainoastaan sitä. Ei ole varasijoistakaan mitään mainintaa.
Oon myös kuullu että tuon yliopiston kohdalla joillakin näyttää hyväksyttyä ja tarjotaan paikkaa
Ens viikolla valinnat toivottavasti alkaa oll selvä
Vierailija kirjoitti:
Oon myös kuullu että tuon yliopiston kohdalla joillakin näyttää hyväksyttyä ja tarjotaan paikkaa
Jos näyttäisi yliopiston jälkeen koodissa hyväksyttyä, niin kyllä minäkin silloin uskoisin sen tarkoittavan sitä, että paikka on luvassa. Mutta ei, tuosta minun sivuni koodista ei pysty päättelemään mitään. Ei se mitään, malttaahan tässä nyt vielä viikon tai pari odotella. :)
Tuo received tarkoittaa tosiaan hakemuksen tilaa. Itselläni parin vuoden takaa sisäänpääsy ja silloin siinä lukee koulun nimen perässä "valintatila":"HYVAKSYTTY". Itse olin tänä vuonna Tampereella pääsykokeissa ja ainakaan sen pisteitä ei ole syötetty Opintopolkuun, vaan koodissa näkyvät ainoastaan todistusvalinnan jonosijat.
Mull näkyy ohje paikan vastaanottoon vain siihen yliopistoon johon luulen nyt päässeeni ja tää ei ole ykkösvaihtoehto
Nämä muun muassa näkyy kakkoskohteessa: Vastaanotettavuustila: vastaanotettavissa ja ohje uudelle opiskelijalle
Ekassa vaihtoehdossa näkyy ei vastaanotettavissa ja false, eikä ohjeita uudelle ooiskelijalle
Mihin yliopistoon tåmä näkyi?