Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sianliha

Vierailija
18.06.2015 |

Olen pienestä pitäen pitänyt porsaasta ja sianlihasta. Söin kesäisin paljon kaslerpihvejä, makkaroita ja sen semmoisia. Nykyään en voi sietää sianlihaa. Pidän possua likaisena eläimenä ja mua oksettaa kun kuvittelen possun minun lautaselle. Possussa kytee myös se joku bakteeri/loinen, joka on vaaraton ihmiselle, mutta kun sitä ajattelee niin alkaa puistattamaan. En mikään kasvissyöjä kuitenkaan ole. Nautaa,kanaa ja kalaa kykenen syömään, mutta possu vain ällöttää. Onko muita, joilla sika/possu herättää ällötyksen tunteita, eikä kykene sitä syömään? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit ja juutalaiset

Vierailija
2/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin maistuu muslimeillekin kun ei kerro mitä ruuassa on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianlihan syöminen on vähentynyt paljon, rasvatonta mautonta joskus vetistä.

Kiitos siitä isojen teurastamoitten harjoittamalle jalostukselle jolla ovat lihan pilanneet.

Vierailija
4/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin syön mielummin muuta lihaa, kuin sikaa. Pari ystäväänikin eivät sikaa voi syödä. Kehittynyt jo kuulemma nuorena heillä ällötys sitä kohtaan. 

En itse syö sen takia, koska haluan syödä terveellisesti ja muutenkin vähentää lihan syöntiä. Sika ei vain ajatuksena enää sytytä. Turha liha. 

Vierailija
5/5 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikaa syön vaikka kolmesti päivässä, mutta lampaanlihan maku inhottaa minua. en vain koskaan ole voinut sietää sitä enkä tunnetasolla kykene ymmärtämään miten kukaan voi pistää sitä suuhunsa. tiedän että se on ruokaa siinä missä muukin liha, mutta... :x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan