Paljonko meni juhannuruokiin ja juomiin rahaa?
meillä meni jotakin reilu 200 euroa, ruoat ja juomat. Huomenna tulossa juhannusta juhlimaan mieheni ja minun lisäksi neljä kaveria ja nuoria on paikalla myös neljä
Kommentit (23)
Kuusikymppiä meni kolmen aikuisen ruokiin ja juomiin Lidlissä, eli sixpäkki greippilimsaa, lihaa, rehuja ja leipää.
No, juhannusruuaksi taitaa olla jauhelihakastiketta ja makaroneja tms mitä nyt sattuu riittosaksi arkiruuaksi keksimään. Ehkä max. 5e? leipäpussi n. 3e ja kinkkupaketti toisen makoman. Juomaksi tölkkijaffaa. En muista hintaa.
Ton kylillekaranneen retaleen kuluista en sitte tiiä, varmaan parikymppiä kaljaan ja satanen baariin.
Ei -tuta.
13€, sen verran maksaa junalippu vanhemmille ja kahvipaketti ;)
N. 80e, 2-4 hlö ruoat. Juomat n.40 e - kaikki Tallinnasta.
Meillä meni 180, mut luulen, että tuosta riittää kyllä yli juhannuksenkin. Mitä ap ostit? Itse ostin:
- salaattiraaka-aineita
- uusia perunoita
- lämminsavulohta
- maalaismakkaraa
- grillimakkaraa
- sillejä: sipulisilliä, sherrysilliä, tunturisilliä
- halloumia
- kotijuustoa
- sushi-raaka-aineet
- alkoholittomia siidereitä, oluita ja limsoja
- mansikkamarenkikakun ainekset
Luultavasti pistetään vielä överiksi ja mennään kerran ulos syömään ja juhlimaan (väärään aikaan) toisen pojista synttäreitä.
2henk. ruoka n.30€ ja juoma alle 10€.
120€, kaksi aikuista ja pikkulapsi
Ruokakauppaan meni 106 euroa, Alkoon 58 euroa, iltatorilta ostin karjalanpiirakoita, kakun ja ahvenkukon 30 euroa eli yhteensä 194 euroa. Huomenna haen vielä täydennystä kuten maitoa, olutta ja mehua, niitä en viitsinyt ostaa tänään, kun kasseja oli jo neljä.
75 euroa äiti ja 2 lasta. Ulos mennään syömään viikonloppuna ainakin kerran.Alkoholia en ostanut, ravintolassa tulee varmaan juotua yhdet ruuan kanssa.
140e. 2 aik. Ja 6 lasta. Ei alkoa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:57"]300€. Minä, mies ja 5v lapsi.
[/quote]
Mies ja lapsi kävivät kaupassa eilen ja tänään. Itse en joutunut ruuhkiin:)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:57"]300€. Minä, mies ja 5v lapsi. [/quote] Mies ja lapsi kävivät kaupassa eilen ja tänään. Itse en joutunut ruuhkiin:)
[/quote]
Uteliaisuudesta, että mitä ne osti?
5 henkinen perhe: 70e, lähinnä ruokaa, juomia vain lapsille limpparit saunaan. Sunnuntaina mennään ulos ulos syömään. Tuolla sai pariksi päiväksi grillattavaa, kiusaus-ainekset täksi päiväksi, aamupalatarvikkeet, salaattiainekset ja hedelmiä.
n 50e, 2 ihmistä. Ei sisällä viinaksia kun niitä emme käytä.
n. 55e ruokakauppaan, alkoholit löytyy omasta takaa (2 aik+ 1 lapsi)
ostettiin:
lämminsavulohta reilu puoli kiloa
24-pack jaffaa
silliä
coleslaw-salaattia (joo valmista)
broilerin fileesuikaleita
pekonia 2 pkt
koskenlaskijaa
grillimakkaraa 2pkt
uusia perunoita kilon verran
tilliä
ruohosipulia