Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kartonkia tupakkaa USAan saa viedä?

Vierailija
18.06.2015 |

Olen yrittänyt etsiä netistä. Yksiselitteistä vastausta ei tunnu löytyvän.

Viimeksi, kun lensin Turkin kautta, kertoivat Istanbulissa, että 4 kartsaa ok. Nyt suorat lennot Helsingistä, ja tarkoitus olisi ottaa matkatavaroihin pari kartonkia itätuontia ja ostaa kentältä vielä pari kartsaa lisää. Onnistuuko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:20"]

Olen yrittänyt etsiä netistä. Yksiselitteistä vastausta ei tunnu löytyvän.

Viimeksi, kun lensin Turkin kautta, kertoivat Istanbulissa, että 4 kartsaa ok. Nyt suorat lennot Helsingistä, ja tarkoitus olisi ottaa matkatavaroihin pari kartonkia itätuontia ja ostaa kentältä vielä pari kartsaa lisää. Onnistuuko?

[/quote] Tullittomana saat tuoda yhden kartongin/200savuketta, sen jalkeen maksat.

https://help.cbp.gov/app/answers/detail/a_id/53/~/traveler-bringing-tobacco-products-(cigarettes,-cigars,-bidis)-to-the-u.s.-for

Eri asia sitten on etta missa aiot niita polttaa, tutustu saantoihin.

Vierailija
2/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täälläkään ei kukaan tiedä. Miten tää voi olla niin vaikeeta. Ja uskokaa, että oon yrittäny etsiä netistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on jenkkilässä tosi kallista. Kova verotus.

Vierailija
4/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tulliin ja kysy. Tosin harvoin ne sieläkään osaavat vastata mihinkään kysymyksiin.

Vierailija
5/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:49"]

Siis täälläkään ei kukaan tiedä. Miten tää voi olla niin vaikeeta. Ja uskokaa, että oon yrittäny etsiä netistä. 

[/quote] Tuossahan on linkki ihan viralliseen sivustoon, etko osaa englantia? Taidat itse vaan tehda asiasta vaikean.

Vierailija
6/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi kartonki/200savuketta laki on ollut voimassa jo Aatamin ajoista alkaen eika se ole miksikaan muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi