Monta kartonkia tupakkaa USAan saa viedä?
Olen yrittänyt etsiä netistä. Yksiselitteistä vastausta ei tunnu löytyvän.
Viimeksi, kun lensin Turkin kautta, kertoivat Istanbulissa, että 4 kartsaa ok. Nyt suorat lennot Helsingistä, ja tarkoitus olisi ottaa matkatavaroihin pari kartonkia itätuontia ja ostaa kentältä vielä pari kartsaa lisää. Onnistuuko?
Kommentit (6)
Siis täälläkään ei kukaan tiedä. Miten tää voi olla niin vaikeeta. Ja uskokaa, että oon yrittäny etsiä netistä.
Tupakka on jenkkilässä tosi kallista. Kova verotus.
Soita tulliin ja kysy. Tosin harvoin ne sieläkään osaavat vastata mihinkään kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:49"]
Siis täälläkään ei kukaan tiedä. Miten tää voi olla niin vaikeeta. Ja uskokaa, että oon yrittäny etsiä netistä.
[/quote] Tuossahan on linkki ihan viralliseen sivustoon, etko osaa englantia? Taidat itse vaan tehda asiasta vaikean.
Tuo yksi kartonki/200savuketta laki on ollut voimassa jo Aatamin ajoista alkaen eika se ole miksikaan muuttunut.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:20"]
Olen yrittänyt etsiä netistä. Yksiselitteistä vastausta ei tunnu löytyvän.
Viimeksi, kun lensin Turkin kautta, kertoivat Istanbulissa, että 4 kartsaa ok. Nyt suorat lennot Helsingistä, ja tarkoitus olisi ottaa matkatavaroihin pari kartonkia itätuontia ja ostaa kentältä vielä pari kartsaa lisää. Onnistuuko?
[/quote] Tullittomana saat tuoda yhden kartongin/200savuketta, sen jalkeen maksat.
https://help.cbp.gov/app/answers/detail/a_id/53/~/traveler-bringing-tobacco-products-(cigarettes,-cigars,-bidis)-to-the-u.s.-for
Eri asia sitten on etta missa aiot niita polttaa, tutustu saantoihin.