Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen oravanpyörässä :(

Vierailija
18.06.2015 |

Joskus nuorena aloin pönkittämään egoani irtosuhteilla ja seksillä. En siis muille leveillen, vaan omaa itseäni varten. Tapa oli säälittävä mutta se muuttui aina vain säälittävämmäksi oravanpyöräksi.

Seksistä tuli kuin polttoainetta minulle. Ilman sitä tunsin olevani huono, etten kelpaa ja seksi oli asia, jossa tiesin olevani hyvä ja sen avulla sain oloni taas elinvoimaiseksi - vaikka tiedänhän minä, etten ole ainoa joka miehen tyydyttää ja ettei se ole edes vaikeaa. Silti se oli minulle eräänlainen meriitti.

Osittain se on ollut hauskaakin. Jännittävää ja aina intohimoista, etenkin kun kumppanit vakiintuivat muutamaan pysyvään panokaveriin. Tuttu mies, josta tietää 100% mistä tykkää. Aina, kun mies ilmaisi halunsa, tuli perhosia mahaan ja päinvastoin itse sain usein aina miehen (yllättäen...) haluamaan lähes aina.

Mutta samalla se vitutti. Suretti, veti minut maahan, polki ja murskasi. Se tunne, kun seksin jälkeen on tyhjä olo ja peseytyessään miettii, että tätäkö tämä on. Kun miehen seuraavat vihjailut lähinnä oksettavat, haluan eroon, haluan karjua että mene nyt helvettiin siitä vonkaamasta. Mutta samalla kaipaan niitä kehuvia viestejä, sitä tunnetta mikä tulee kun saan miehen tyydyttymään.

Olen säälittävä reppana enkä pääse tästä oravanpyörästä pois. Mielialani vaihtuvat jatkuvasti, hetkittäin haluan eroon kaikista maailman miehistä, seuraavassa hetkessä haluan vaan jonkun uuden sänkyyni. Haluan olla seksuaalisesti haluttava, taitava ja "paras", mutta samalla halveksin itseäni koska olen ja tulen aina olemaan pelkkä pillu, reikä josta saa hetken nautinnon.

Kyllä, käyn terapiassa pahojen itsetunto-ongelmien takia ja teen parhaani päästäkseni tästä eroon. Miehet eivät ole minulle enää ihmisiä, he ovat peniksiä joita tarvitsen kipeästi ollakseni kokonainen. Ja se on todella, todella alhaista.

Halusin vain avautua, koska rintaa puristaa ja kaikki tuntuu pahalta juuri nyt...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muilla vielä kokemuksia?

Vierailija
2/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samantapainen ongelma. et ole yksin. Toivon ettet soimaisi itseäsi niin paljon! Hyvä kun olet hakenut apua, olet rohkea.
Kirjoitan myöhemmin lisää tähän ketjuun, jos ehdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan ollut oikeassa parisuhteessa? Onko se oma valintasi, ettet halua sellaiseen?

Vierailija
4/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, olen ollut. Itse asiassa kaikki tämä alkoi eron jälkeen parikymppisenä kun tulin jätetyksi ihan puskista ja olin ihan todella syvästi rakastunut (ja luulin pojankin olevan). Oli yhteinen koti ja kaikki, eli käytännössä siis kaikki romuttui siihen, mutta kun aloin pääsemään lopulta jaloilleni kuukausien jälkeen, alkoikin tuo aloitusviestissä mainitsemani juttu. Se oli kyllä silloin hauskaa, koska ennen tuota vuosien suhdetta ei minulla ollut juuri yhtään seksikokemusta.

Parisuhdettomuus on osittain ollut omasta halusta, osittain ei. Toisinaan kaipaisin sitä toista, joka jakaisi kanssani elämän mutta toisinaan taas tuo seksihullu on vahvempana ja nautin sinkkuudesta täysin rinnoin, ihan vilpittömästi. Surkeina hetkinä taas ajattelen, että enpä toisaalta varmaan kellekään kelpaisinaan, kun ei lukuisien sinkkuvuosien aikana vielä kukaan ole ihastunut...

Ap