Miksi mies joutuu aina tarjomaan?
Esim treffeillä ravintolassa tai baarissa juomat. Missä on tasa-arvo? Maksakaa naiset eka itse kulunne ennen ku rupeette miehiä haukkumaan.
-lassukka
Kommentit (31)
No mun miesystävä tienaa suunnilleen samat kuin minä ja molemmilla asumiskulumme maksettavana, joten maksetaan ihan omat itse. Välillä voidaan tarjota puolin ja toisin, mutta ei niitä lasketa ja se on aika harvoin kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:45"]
No mun miesystävä tienaa suunnilleen samat kuin minä ja molemmilla asumiskulumme maksettavana, joten maksetaan ihan omat itse. Välillä voidaan tarjota puolin ja toisin, mutta ei niitä lasketa ja se on aika harvoin kuitenkin.
[/quote]
naiset eivät laske kun ovat voitolla... Mutta kuka tarjoaa köyhälle miehelle koskaan valittamatta kuten moni mies?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:41"]
No woman no cry
[/quote]
No nämä naisettomat rassukathan täällä jatkuvasti parkuu ja pitää porua. Olisivat onnellisia ja hiljaa, kun ovat välttyneet moisilta lompakkoloisilta ja vulvan leuhuttelijoilta ja saavat viettää intiimihetkiä turvallisesti (ja ilmaiseksi!!!) oman rakkaan nyrkkikyllikkinsä kanssa.
Mutta ei, täällä vaan päivästä toiseen itkeskellään kun ei oo sitä naista ja miksei sitä oo ja vittuku sille naiselle pitäis vielä jotain tarjotakin kun sen on ensin ravintolaan puoliväkisin saanut raahattua... Nyt niitä valoja tauluun hei.
Minulle on aina ollut itsestäänselvyys, että mies tarjoaa ensimmäisillä treffeillä ja mielellään sen jälkeenkin. Voi olla, että kieltäydyn tarjouksesta, mutta tärkeintä on, että mies tarjoaa. Jos ei ole tarjonnut, en ole kauaa pidempää juttua jatkanut. Nyt jo kuudetta vuotta parisuhteessa miehen kanssa, joka tarjosi ensimmäisillä treffeillä. Tienaan noin 3600e/kk ja minulla on varaa maksaa omat esim. juomani, mutta kysymys onkin periaatteellinen. Haluan tietynlaisen miehen ja sellainen mies tarjoaa naisille. Esim. venäläiset ja virolaiset miehet ovat aina loukkaantuneet, jos ei anna heidän tarjota. Siellä se on itsestäänselvyys.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:03"]Minul-atvon n aina ollut itsestäänselvyys, että mies tarjoaa ensimmäisillä treffeillä ja mielellään sen jälkeenkin. Voi olla, että kieltäydyn tarjouksesta, mutta tärkeintä on, että mies tarjoaa. Jos ei ole tarjonnut, en ole kauaa pidempää juttua jatkanut. Nyt jo kuudetta vuotta parisuhteessa miehen kanssa, joka tarjosi ensimmäisillä treffeillä. Tienaan noin 3600e/kk ja minulla on varaa maksaa omat esim. juomani, mutta kysymys onkin periaatteellinen. Haluan tietynlaisen miehen ja sellainen mies tarjoaa naisille. Esim. venäläiset ja virolaiset miehet ovat aina loukkaantuneet, jos ei anna heidän tarjota. Siellä se on itsestäänselvyys.
[/quote]
Epäilemättä pidät itseäsi myös tasa-arvon kannattajana. Ei se mitään, logiikka ei ole koskaan ollut feministien vahvimpia puolia. T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:15"]Miten niin tarvii? Ei kai kukaan ole pakottanut? Kohteliaisuuteen kuuluu että se joka ehdottaa vaikka ravintolaa, elokuvia tms niin hän myös maksaa (siis aikuisten kesken). Eli "älä käy ehottelee" niin ei tarvi maksella. Muista myös että vaikka maksaisitkin niin se ei velvoita naista yhtään mihinkään.
[/quote]
Kuinka usein itse ehdottelet ravintolaa tai leffaa? Tasa-arvon kannattajana pidät varmasti huolen siitä että joka toinen kerta ehdottelijana olet sinä itse.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:20"]Naurettavaa että nuo pyhävulva huutelijat monesti kehuvat venäläisiä ja thaimaalaisia naisia, joille ei varsinkaan tarvitse ikinä ostaa mitään :D
[/quote]
Oletko heikkolahjainen? Venäläiset ja thaimaalaiset ovat naisellisia ja pitävät vastavuoroisesti huolta miehestä toisin kuin suomitantta jolle tasa-arvo kotitöissä on sitä että naisten hommat hoidetaan puoliksi kun taas mies saa suoriutua yksin miesten töistä.
Aijaa. Koskaan en ole pistänyt miestä tarjoamaan. Muutamia kertoja veli, lanko tai tuntematon juttuseuraa kaipaava mies on tarjonnut juoman. Kerran mentiin poikaystävän kanssa ravintolaan ajatuksella, että se tarjoaa. Se oli yllättäen saanut paljon rahaa asiassa, jossa autoin häntä, niin itse ehdotti sitä.
Mikset vaihda naisseuraa, jos se vaatii sinua tekemään asioita, mitä et halua?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:36"]Esim treffeillä ravintolassa tai baarissa juomat. Missä on tasa-arvo? Maksakaa naiset eka itse kulunne ennen ku rupeette miehiä haukkumaan.
-lassukka
[/quote]
Maksankin itse mielelläni ja aina ehdotan laskun puolitusta, mutta miehet jostain syystä haluaa tarjota.