Koko kesä ollut vaan +10-15 ihan paskaa!
Nytkin mittarissa 12! Oikeesti ottaa päähän. Poikakin kyselee milloin se oikea kesä tulee. Seuraava 10 vuorokauden sää ei lupaa mitään muutosta ja sittenhän ne koulut jo alkaakin melkein. Paskin kesä ikinä!!
Kommentit (20)
Taidat asua Etelä-Amerikan eteläisessä osassa tai Huippuvuorilla.
Täällä mittari näytti kello kolmen (aamu) vessareissulla 18 astetta Celsiusta. Terveiset Länsi-Suomesta :D
Mä tykkään! Ei kiitos helteille, niitä on tarpeeksi viime kesinä ollut.
Sanoppa muuta. Oulusta etelään piti tänään olla niin hirmuhellettä ja aurinkoa. Ja kilinvitut, pikkasen ullotti aamulla oikein hiostavasti ja nyt on taivas umpipilvessä ja "hellettä" 19 astetta.
Muuta tänne maailmalle, pari kuukautta 30 keskilämpötiloissa saa ajatukset pakenemaan ajoittain pohjoisiin raikkaan kylmiin järviin. Onneksi voin edes työskennellä ilmastoidussa toimistossa ettei tarvi tuolla ulkona kyykkiä keskipäivisin.
Ap asuu täällä napapiirin yläpuolella. Odottelen tilipäivää ja varaan matkan ulkomaille syyslomaksi. Oikeesti niin paskaaaaaaa
Asutaan ap:n kanssa varmaan samoilla seuduilla, koska meillä on ollut ihan yhtä surkeat ilmat. Tällainen kesä on MASENTAVA!!!
28 varjossa ja kohta alkaa aurinko paistamaan takapihalle :)
just menossa rannalle, kuuma päivä tulossa.
- espoosta
Tosi huono kesä ollut koilisessa....
Vihdoin täällä Oulussaki lämmintä!! Mutta tosiaan paskin kesä ollut mun historiassa.. Ei muutako ulkomaanmatkaa varaukseen heti kun loma koittaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:29"]
[/quote]
Ja Kainuussa. Niin luvattiin tännekkin +26 ja aurikoista tälle päivälle.. No, aamun satoi vettä ja nyt vähän pilkistää pilven raosta eli hiostaa niin hemmetisti vaikka ei ole edes +20..
No täällä eteläisessä Suomessa on 26 astetta.
Länsirannikolla +34. Vähän turhan kuumaa jo minulle.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:29"]
[/quote]
Ja Kainuussa. Niin luvattiin tännekkin +26 ja aurikoista tälle päivälle.. No, aamun satoi vettä ja nyt vähän pilkistää pilven raosta eli hiostaa niin hemmetisti vaikka ei ole edes +20..
[/quote]
Komppi tälle. Mökillä ollaan täällä ja ulkona ei voi olla ollenkaan. Viime viikot on satanut päivittäin, tuullut kovaa suunnilleen jokaisesta ilmansuunnasta ja lämpöä n.+10. Nyt sitten ei tuule ja höyry suunnilleen nousee maasta kun on niin kosteaa ja vähän aurinko välillä paistaa, ei kuitenkaan ole tosiaan mikään helle. Ulos ei kuitenkaan voi mennä kuin pitkissä vaatteissa, hyttysiä kun on niin maan perkeleesti.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:08"]
Mä tykkään! Ei kiitos helteille, niitä on tarpeeksi viime kesinä ollut.
[/quote]
Kyllä tähän +12 ja helteen väliin sopisi ihan normaalia kesäsäätä. Sitä täällä odotellaan.
Ihan samaa mieltä. Kesä on oltava kesä! Ne helteiden valittajat voi mennä siperian kylmyyteen jos ei helteistä piittaa.
Täällä ihme kyllä paistaa ja on lämmin, vaikka ei Etelä-Pohjanmaakaan ole säiden suhteen nyt kesäisimpiä ollut. Sade on osannut tähän aina.