Onko muilla miesystävää, joka ei ikinä ole sanonut rakastavansa sinua?
Kommentit (20)
Eipä ole monikaan sanonut. Nykyinen tapailumies kyllä sanoo, muttei aio sitoutua...
Minulla on tuollainen aviomies mallia, ilmoitan kyllä, jos asiantila muuttuu.
Ei kaikki sano
Mä en ole koskaan sanonut miehelle rakastavani vaikka rakastan.
Eipä ole mieskään ikinä sanonut, mutta silti kumpikin teoillaan kertoo sen päivittäin
Yleensä tarkoittaa sitä, ettei usko pitkäaikaiseen yhdessäoloon ole kovin vankka, ei halua johtaa silloin toista harhaan. Mikään ei ole nolompaa kuin että ensin vannonut rakkauttaan ja ikuista yhdessäoloa ja seuraavalla viikolla etuovi paukahtaa.
kyllä mies tai nainen sanoo, jos rakastaa oikeesti.
Jos ei sano, ei rakasta mutta tykkää varmaankin. Yksinkertaista.
Ihmiset on erilaisia. Mun mies ei oo sanonut suoraan, vastaa kyllä aina takaisin rakastavansa jos kerron että rakastan häntä. On sanonut muilla tavoin esim. että olen hänelle tärkein ja myös että luottaa muhun 100%. Lisäksi toivonut läheisen kuoltua lohduttaessani, että minulle ei koskaan kävisi samaa jne. lisäksi kyllä teoilla näyttää että välittää. Aluksi itseäkin vaivasi, et ei sano ja pari kertaa siitä hänelle olen sanonut myös mut jos se ei oo luonnostaan tulevaa niin ei sitä voi pakottaa. Kaikille ei opeteta, etenkään miehille, sanoittamaan tunteita. Monet näyttää teoilla. En tulkitsis liikaa mutta on myös luonnollista että haluaa kuulla toiselta et rakastaa. Pitää itse päättää, onko se niin tärkeä kuulla että se ratkaisee. Vai riittääkö että osoittaa teoilla. Jos ei teoillakaan osoita ja olo on epävarma niin miettisin vielä.
Uusi mies on nyt puoli vuotta ensitapaamisen jälkeen sanonut että on rakastunut. Siitä on vielä muutama askel rakastamiseen, mutta ehkä joillekin on vaan todella vaikea sanoa sitä ääneen. Oli itsellekin vaikea sanoa toiselle että olen myös häneen rakastunut. Meni varmaan 20minuuttia saada ne sanat itsestä ulos, kun puhelimessa juteltiin.
Tai sitten mies ei vain rakasta jos ei sitä sano.
Mun avomies ei ole ikinä sanonut, mutta pohtinut kyllä että mitä rakkaus oikein on ja mistä sen tietää jos toista rakastaa. Hänelle aika tyypillistä että ei tee jotain vain siksi että niin kuuluu tai olisi normaalia. Sen sijaan hän on erittäin hyvä lukemaan minua ja tekee pyytämättä pieniä asioita joista tietää minulle tulevan hyvä mieli. Mielestäni se on paljon enemmän kuin mitkään sanat.
Jos ei sano ei usko siihen itse ja jos ei ole jo sanonut niin tuskin tulee sanomaan ikinä, koska odottelee jotain suurempaa tunnetta joka herää kun tapaa sen oikean.
Arki määrittelee rakkauden laadun.
Jos mies ei ole kertaakaan sanonut että rakastaa, tuskin hänellä myöskään on suurempia tunteita.
Itse en jatkaisi suhteessa jos mies ei koskaan sanoisi rakastavansa minua.
No jaa, joku tapailu miesystävä tosi harvoin sanoo kenellekään, että rakastaa naista tai miestä jota tapailee.
Siihen että toisesta välittää niin paljon, että voi sanoa hänelle, jotta rakastan sinua, vaaditaan tosi paljon.,
Sillä joku ihastuminen toisen ulkonäköön ja jopa rakastumien toiseen, pelkästään hänen ulkonäkönsä tai asemansa tai muun vastaan takia, ei ole sama asia kuin, että tosissaan välittää toisesta ihmisestä niin paljon, että voi sanoa toiselle jossain vaiheessa seurustelua, että: MInä rakastan sinua.
Ihastumiset ja pikaiset rakastumiset, ja yhteen sopivat seksuaaliset kemiat ovat totaaliset eri asia, kuin se, että toisessa ihmisessaä on niin paljon piirteitä, olemusta ja asoita, että on valmis viettämään hänen kanssaan koko elämänsä, perustamaan perheen hänen kanssaan ja tekemään yhteisiä lapsia hänen kanssaan.
Rakkaus on pysyvä tunne:
Rakkausi ei ole mitään pika ihastumista ulkonäköön tai käytökseen tai siihen että kutittaa alapäästä ja haluaa jonkun tyypin kanssa kemioiden takia samaan sänkyyn.
Rakkaus on lujaa ja pysyvää välittämistä toisesta ja halua elää hänen kanssaan ja suojella ja pitää huolta tästä toisesta ihmisestä koko lopun elämää, ja molemmin puolisesti, sekä mies naisesta että nainen miehestä.
Ja tietenkin myös sateenkaarisuhteissa samoin.
Mielestäni sen opetteleminen, että pystyy sanomaan minä rakastan sinua, on iso rakkauden osoitus itsessään. Itse olen varta vasten opettelemalla opetellut sen sanomista hyvin tunnekylmän lapsuuden jälkeen. Ekoilla kerroilla tuntui kuin jokin tulppa olisi ollut suussa sen sanomista estämässä ja kieli ei vaan taivu niihin sanoihin, nyt tuntuu nykyään jo helpolta. Ja miten ihanaa se on sanoa omalle rakkaalle!
Kaikki on sanoneet. Erikoiselta kuulostaa..
Eksän kanssa oltiin yhdessä yli 20v. En muista että olisi koskaan sanonut. Kun sanoin että haluan erota, hän jossain vaiheessa sanoi että kyllä hän minusta tykkää! :o
No eron syyt oli muualla, mutta ei hän kyllä koskaan myöskään teoillansa antanut sitä vaikutelmaa että olisi minua rakastanut. Edes arvostanut.
Uusi miesystäväni sanoo todella usein että hän rakastaa minua.
Siedin kolme kuukautta. Siis tajuan, ettei rakkaus synny viikossa tai kuukaudessakaan, mutta tajusin vain olevani esine, jota ei aleta koskaan rakastaa.
Mun mies on hellä ja luulisin että rakastaa. Mutta ihmetyttää kun ei koskaan sano niin, tai kirjoita.