JUHANNUKSEN VIETTO GALLUP
Minkä ikäinen olet?
Missä vietät juhannuksen?
Muuttaisitko mitään? Jos, niin mitä?
Kommentit (27)
40+ olen.
Kotona vietän juhannuksen.
Lopettaisin sodat maailmasta.
34v
Omalla mökillä, etelä-suomessa
toivoisin että isovanhempani olisivat päässeet myös. Muuten olen tyytyväinen!
19, KALAJOEN JUHANNUS JEEEEE!!! LISSÄÄ VIINAA!!1
51-vuotias ja juhannus kuluu rauhallisesti mökkeillessä aviomiehen ja ystäväpariskunnan kesken.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:39"]19, KALAJOEN JUHANNUS JEEEEE!!! LISSÄÄ VIINAA!!1
[/quote]
Komppaaaaan! Paitsi ikää 17, lauantaina 18v!
N45. Kotona. Mitäpä tässä muuttamaan.
Muutaman kaverin kanssa mökille. Sää voisi suosia enemmän, muuten olen tyytyväinen
Löytyykö tältä palstalta laatunaisia juhannuksenviettoon pääkaupunkiseudulta? T. mies
35v.kotona verkkareissa ja villasukissa oman perheen kanssa. Tänään syötii uunilohta, huomenna grillataan hampurilaisia :p
en muuttaisi mitään, ei yhtään huvittaisi hytistä esim jossain kesämökillä!
25v, kaverin kanssa syödään sushia ja ehkä mennään johonkin pubiin istuskelemaan. Sen voisin muuttaa, ettei lauantaina olisi töitä, niin voisi vähän enemmänkin juhlia.
38 vee kotona lasten kanssa, kolmen lapsen äiti ja pienin on vauva. Muuttaisin ulkomaille, jos olisi rahaa.
54v. Sinkku nainen
Kotona vietän juhannuksen
40v synttäreitä juhlitaan Alanyassa! Mitään en muuttaisi!
Haluaisin olla mökillä, luonnon helmassa hyvien kavereiden kanssa,mutta ei, kotona ollaan , siivoilen tässä ja lauantaina ehkä tulee käytyä Kalajoella. Ei mitään kivaa. Nainen 53v
35, kotona perheen kanssa. Muuttaisin sen verran että haluaisin ystäväperheen meidän kanssa juhannusta viettämään.
Kotona vietän. 3kk vanha lapsi hieman rajoittaa.. Mökillä kavereiden kanssa viettäisin, jos lapsia ei olisi. Ja ikää 26v.
Vajaan kahdensadan laskuvarjohyppääjän kanssa boogeillessa. N28. Muuttaisin säätilaa hieman.
Väsyny, ei jatkoon. Seuraava yritys.