Oletko ollut niin toivottomasti ihastunut,
että tekisi mieli huutaa ja karjua. Järkky tunne kun haluaisi toisen eikä saa. Tai jos yrittäisin niin ehkä se voisi onnistua mutta rikkoisi sitten niin paljon jotain muuta. Perkele!
Kommentit (26)
Olen tälläkin hetkellä mutta en toki varattuna varattuun. Elämä on ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:17"]että tekisi mieli huutaa ja karjua. Järkky tunne kun haluaisi toisen eikä saa. Tai jos yrittäisin niin ehkä se voisi onnistua mutta rikkoisi sitten niin paljon jotain muuta. Perkele!
[/quote]
Mul on täsmälleen samanlainen tilanne. Miksi ihmisellä pitää olla moraali? Kauniissa ja rohkeissa on paljon helpompaa!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:17"]että tekisi mieli huutaa ja karjua. Järkky tunne kun haluaisi toisen eikä saa. Tai jos yrittäisin niin ehkä se voisi onnistua mutta rikkoisi sitten niin paljon jotain muuta. Perkele! [/quote] Mul on täsmälleen samanlainen tilanne. Miksi ihmisellä pitää olla moraali? Kauniissa ja rohkeissa on paljon helpompaa!
[/quote]
Ois elämä aika ankeaa ilman moraalia...hyvin itsekästä ja tuhoisaa
Olen ollut. Eipä auttanut muu kuin hyväksyä asia ja luopua tästä miehestä.
Jos oikeasti rakastat, mikään ei ole mahdotonta.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:24"]
Jos oikeasti rakastat, mikään ei ole mahdotonta.
[/quote]
Moraalittomien horojen selittelyä...
6kk ollu täysin ihastunut naisen. Kokoajan tienny ettei mitää mahkuja. Viikko sitten kaikki muuttu ja sain naisen omaksi m32
Ap, olisi kiva kuulla tarinasi... oletko mies vai nainen? Minkälainen tilanne?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:28"]
6kk ollu täysin ihastunut naisen. Kokoajan tienny ettei mitää mahkuja. Viikko sitten kaikki muuttu ja sain naisen omaksi m32
[/quote]
Miten muuttui?
Miksi ap et vastaa kysymyksiin? Kiinnostaisi kovasti!
[/quote]
Klassinen työpaikkaihastuminen, teemme töitä yhdessä ja olemme varattuja. Kamala kemia ja mitään et voi tunnustaa. Nainen olen. Typerä sellainen. ap
Onko ihastuksesi kohde ruskeatukkainen ja sinisilmänen, ajaa Fordilla? Voin kertoa, että hänellä on nainen elämässään! Teillä ei ole mitään kemiaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:52"]
[/quote]
Klassinen työpaikkaihastuminen, teemme töitä yhdessä ja olemme varattuja. Kamala kemia ja mitään et voi tunnustaa. Nainen olen. Typerä sellainen. ap
[/quote]
Paljon olette yhdessä..mikä tyyppistä työt? Pystytkö välttämään? Mitä luulet miehen ajattelevan?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:00"]
[/quote]
[/quote]
Paljon olette yhdessä..mikä tyyppistä työt? Pystytkö välttämään? Mitä luulet miehen ajattelevan?
[/quote]
Aika paljon, eikä oikein voi vältelläkään. Mies taitaa tykätä ainakin jollain tasolla.
Olen tälläkin hetkellä. Molemmat ollaan sinkkuja mutta mies ei välitä tarpeeksi. Käy vaan nussimassa sillon kun huvittaa. Vittu että ihminen voi olla typerä!!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:59"]
Onko ihastuksesi kohde ruskeatukkainen ja sinisilmänen, ajaa Fordilla? Voin kertoa, että hänellä on nainen elämässään! Teillä ei ole mitään kemiaa.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika paljon, eikä oikein voi vältelläkään. Mies taitaa tykätä ainakin jollain tasolla.
[/quote]
Onko jatkunut pitkään?
Olen ollut ja edelleen olen toivottomasti ihastunut, mutta mieleni ei ole tehnyt huutaa ja karjua. Itkeä on tehnyt mieli ja ehkä olen pari kertaa itkenytkin. Ei se tilannetta miksikään kyllä muuttanut.
Millaisesta tilanteesta kyse?