Oletko ollut niin toivottomasti ihastunut,
että tekisi mieli huutaa ja karjua. Järkky tunne kun haluaisi toisen eikä saa. Tai jos yrittäisin niin ehkä se voisi onnistua mutta rikkoisi sitten niin paljon jotain muuta. Perkele!
Kommentit (26)
Mitä ihmeen luusereita olette? Kaikki miehet olen aina saanut, jotka olen halunnut. Nykyinen mies on aivan luksusta, uuh... Nämä miehet eivät ole tosin olleet mitään isikamaa kuten prinssi Daaniel.
Kyllä, aikanaan oli tuskaa ja todella teki mieli huutaa. Nyt vuosia myöhemmin on edelleen välillä ajatuksissa, nyt jo tuskatta, tai ehkä joku pieni kipu muistuttaa siitä, mitä haluaisin ja mitä ei voi olla.
Hullu nainen minäkin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:17"]että tekisi mieli huutaa ja karjua. Järkky tunne kun haluaisi toisen eikä saa. Tai jos yrittäisin niin ehkä se voisi onnistua mutta rikkoisi sitten niin paljon jotain muuta. Perkele! [/quote] Mul on täsmälleen samanlainen tilanne. Miksi ihmisellä pitää olla moraali? Kauniissa ja rohkeissa on paljon helpompaa!
[/quote]
Yleensä kun moraali jätetään vähemmälle huomiolle näissä tapauksissa yhden jos toisenkin kiva elämä muuttuu helvetiksi pitkäksi aikaa. Senkin typerys.
Tuon takia perheellisiä naisia ei saisi päästää miesten kanssa tekemään töitä, kun ihastuvat niin helposti.
Olen todellakin. Niin voimaton hänen edessään että ei tätä voi uskoa todeksi. Itse olen sinkku, hänestä en tiedä muuta kuin että sormusta en ole nähnyt. Tunnen itseni säälittäväksi koska olen 6 vuotta vanhempi (nainen). Kamalan kuluttavaa. Teen kaikkeni että unohdan hänet. Olen alkanut pikkuhiljaa katselemaan uutta työtä koska en vaan jaksa enää :/
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:27"]
Olen ollut ja edelleen olen toivottomasti ihastunut, mutta mieleni ei ole tehnyt huutaa ja karjua. Itkeä on tehnyt mieli ja ehkä olen pari kertaa itkenytkin. Ei se tilannetta miksikään kyllä muuttanut.
[/quote]
Itseäni ei itketä, mutta jotenkin tuskaisa olo välillä, siksi karjututtaa :)