Miksi suomalaiset ryyppää juhannuksena
Taas sai todisteen kuinka junttikansaa suomalaiset on. Hirvee määrää kaljaa osti melkein kaikki kaupasta. Itse vietän mukavan juhannuksen raittiina ja syön hyvää ruokaa. Taas voi lukee uutisista kuinka paljon suomalaisia kuollut juhannuksena. Helvetin juntit.
Kommentit (23)
No suomalaiset ja suomalaiset. Mä en oo monenakaan juhannuksena ollut humalassa, vaikka alkoholia käytänkin ja nuorena on tullut kännättyä. Ei myöskään kummankaan sukuni juhannusjuhlissa ole ryypätty, hyvä, jos on jotain alkoholia ollut tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:26"]Riippuu mitä tarkoitat. Itse tissuttelen kyllä, mutta päissä en ole eikä ole tähän ikään mennessä kukaan koskaan vetänyt övereitä, sammunut, tapellut tai hukkunut missään juhlissa vaikka alkoa on otettukin. Jatkan samaa linjaa ihan hyvillä mielin.
[/quote]
Sama täällä. 2-3 kosanderia päivässä kun plätkyttää niin pysyy sellainen hyvä fiilis päällä, mutta on kuitenkin periaatteessa ihan ajokuntoinen.
miten jotain voi noin vituttaa jos jotku haluu vetää kunnon lärvit ja örveltää. Junttia itkeä sitä jollai vauva foorumilla!