Millanen syntymätukka nyt punatukkaisella lapsellasi oli?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:11"]Meillä meni se punertavuuskin ohi. Ensin oli tummat hiukset, sitten punertavat ja nykyisin vaaleat.
[/quote]
Voi käydä täällä siis samoin, tummatukkaisesta syntyi :)
Muita?
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:53"]Kyselee punertuvan vauvan äiti.
[/quote]
Punertuva vauva ♡ suloista.
Ei ollu oikeastaan ollenkaan tukkaa. Mutta kun alkoi kasvaa niin oli heti oranssihtava.
Minulla itselläni oli punertavat hiukset jo heti syntymästä. Olikin ihanan kuparinpunaiset hiukset ensimmäiset 20 vuotta ja sitten hiukset muuttui enemmän kullankeltaisiksi ja 4kymppisenä vaihtui maantienvärisiksi :(
Saa nähdä tuleeko vielä uusi väri jos vanhaksi elää...harmaa tai valkoinen tai kalju ;)
Omilla lapsillani on vaaleat hiukset.
Nyt on punertavat hiukset ja vastasyntyneenä tummanruskeat, pari-kolmekuisena oli jo punaisuutta vähän näkyvissä ainakin auringon osuessa hiuksiin. Tässä jännäillään myös sitä, että mihin suuntaan hiusten väri muuttuu - olisi ihanaa jos tulisi oikein punaruskeat hiukset. Sukulaisella jolla on jo ikää ei ikinä punaisten hiusten väri harmaantunut vaan nykyäänkin on nätit punakultaiset.
Meidän tytöllä ollut kokoajan punaiset, sellaiset tummemman oranssit. Nyt ikää 4v.
Mun pojalla oli syntyessään punertavan ruskeat hiukset. Ja nyt on ihan vaaleat hiukset 2 vuotiaana. :)
Tumma melkein musta syntyessään. Nyt alle 2v ja luonnonvalossa punertavan vaalea. Muutenkin vitivalkoinen iho. Näyttää vielä punertavammalta.
Samassa vaiheessa ollaan. Tyttö syntyi melkein mustilla hiuksilla joista ne jo viikossa vaalenivat tumman ruskeiksi sitten vaihtui vaalean ruskeiksi. Nyt ollaan 3kk ikäisiä kuparin värisillä hiuksilla.
Oma tukka oli syntyessä vaalea ja oranssisävyinen, vanhetessa se on tummunut ja tullut enemmän ruskeasävyiseksi. Ikää nyt 33 vielä ainakin on punainen tukka.
Vaaleilla hiuksilla synnyin, rupesi punertamaan 2v iässä. Alakoulun aikana tummentui ruskeammaksi ja nyt 17-vuotiaana taas punertaa. Olen tosin värjännyt päälle ties millä väreillä mutta juurikasvu on aina heleän oranssi :)
Meillä meni se punertavuuskin ohi. Ensin oli tummat hiukset, sitten punertavat ja nykyisin vaaleat.