Antti Holma tunnustaa vetävänsä käteen, hyvä!
Hienoa, että Antti Hokma antaa kasvot ns. "runkkareille"!Hän tunnustaa Facebookissa masturboivansa säännöllisesti. Jostan syystä miesten itsetyydytystä on pidetty jollain tapaa säälittävänä, vaikka kyse on mitä nornaaleimmasta ilmiöstä. Naisten itsetyydytys sen sijaan on ihan ok. Kummallista. Voisin kyllä avustaa Anttia mielelläni ;)
M42
Kommentit (25)
Liikaa informaatiota! Ei kakalla käynnistäkään tarvii puhuu facebookissa!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:52"]
Hienoa, että Antti Hokma antaa kasvot ns. "runkkareille"!Hän tunnustaa Facebookissa masturboivansa säännöllisesti. Jostan syystä miesten itsetyydytystä on pidetty jollain tapaa säälittävänä, vaikka kyse on mitä nornaaleimmasta ilmiöstä. Naisten itsetyydytys sen sijaan on ihan ok. Kummallista. Voisin kyllä avustaa Anttia mielelläni ;)
M42
[/quote]
Antti Holma siis, ei Hokma ;)
Oot kyllä ihan hakoteillä tuon naisten masturbointihomman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:54"]Liikaa informaatiota! Ei kakalla käynnistäkään tarvii puhuu facebookissa!
[/quote]
Sanoo nainen, jonka lajitoverit avautuvat akkainlehdissä suunnilleen joka kerta kun pillu on värähtänyt :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:52"]
Voisin kyllä avustaa Anttia mielelläni ;)
M42
[/quote]
Olisiko kyseessä silloin enää itsetyydytys?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:54"]Liikaa informaatiota! Ei kakalla käynnistäkään tarvii puhuu facebookissa! [/quote] Sanoo nainen, jonka lajitoverit avautuvat akkainlehdissä suunnilleen joka kerta kun pillu on värähtänyt :D
[/quote]
Täh? Ihme mielikuvia sulla naistenlehdistä.
Miten niin tunnustaa? Rikokset tunnustetaan, tosiasiat todetaan. Vai onko mielestäsi kyseessä rikos?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:54"]Liikaa informaatiota! Ei kakalla käynnistäkään tarvii puhuu facebookissa! [/quote] Sanoo nainen, jonka lajitoverit avautuvat akkainlehdissä suunnilleen joka kerta kun pillu on värähtänyt :D
[/quote]
???
Puhutaanko miestenlehdissä peniksen värähtelyistä, vai mistä tuo käsitys?
Oot kyllä jotenki niin pelottavalla tavalla vinksahtanu, että en aio palata enää keskustelemaan kanssasi.
Vaikka mitä luultavimmin olet vain trolli.
Annetaan Antin hommailla ihan rauhassa vaan. Ihana se on kuin mikä ja parasta, mitä kulttuurikenttä on aikoihin tarjonnut (kymmeniin vuosiin). Antti Holma on upea omana itsenään ja taitava kaikessa tekemisissään. Rakastan ja arvostan! Jos olisin vielä nuori ja nätti ja jos olisin miespuolinen henkilö, niin en epäilisi hetkeäkään tutustua häneen.
Tuli mieleen se, kun tutkimuksessa havaittiin miehen sperman olevan laadukkaampaa ku mies laukeaa naisen sisään, eikä itsetyydyttämällä. Mitä sitten jos mies laukeaa muuten vaan vahingossa tai miehen sisään ? Pohdin vaan.
Antti Holma on maailman ihanin homo! ♡
Ihan kiva juttu, mutta tarvitseeko sitä kaikesta julkisesti kertoa... vaikuttaa jo huomion haulta.
hyvä neuvo miehille antti holma se on miehille tarpeen minä teen sitä aina kun tekee mieli se tekee hyvää ja minä auttaisin myös sinua antti jos tarvitset apua kun sinä olet komea ihana mies jatka samaan malliin minä sanon että olen ylpeä sinusta jos me tavattaisiin minä pitäisin sinua antti hyvänä etkä tulisi pettymään minuun minä lupaan sen sinulle hyvää uutta vuotta antti 2016 toivoo nuori kaveri joka ihailee sinua ja on sinun idoli
Kyllä, Antti Holma on maailman ihanin homo, mies, ihminen ja taiteilija. Rakastettava ihminen!!!