Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita pariskuntia, joilla ei ole kaveripariskuntia?

Vierailija
18.06.2015 |

Ja haluaisitte että olisi? Me olemme miehen kanssa olleet 6 vuotta yhdessä, yhteisiä lapsiakin on, mutta ei yhteisiä kavereita. Kaipailisin pariskuntailtoja, joissa pelattaisiin vaikka lautapelejä, grillattaisiin, otettaisi vähän alkoholia. Mutta ei. Mies ei pidä mun kavereista ja mä en pidä hänen. Joskus mietin, että ollaanko me oikeasti niin erilaisia sitten muutenkin? Yhdistääkö meitä ainoastaan meidän lapset? Mun kaverit ovat sosiaalisia, vähän jopa rääväsuita, miehen kaverit todella taiteellisia ja mun mielestä outoja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää kaveripariskuntajuttu on? Pelkäättekö sinkkuystäviä vai puhutteko pariskuntien kanssa vain parisuhteesta? :D

Vierailija
22/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei, aivan liian teennäistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:00"]

Meillä on jokunen ollut, mutta kun koko ajan yksipuolisesti syötät ja juotat kaapit tyhjäksi ja vastineeksi kysytään, että milloin me voidaan taas tulla, niin ei paljon jaksa. Kerran kuultiin vahingossa, kun yksi pariskunta myhäili toisilleen, että täältähän me ei ihan hevillä lähdetä. Ei ollu meillä kuin kerrostalokolmio, jonka parvekkeella tämän sanoivat, mutta tuli kyllä tukala olo, varsinkin kun olivat jo yhden yön olleet.

Mies oli ukon työ- ja lapsuudenkaveri, joten uskalsin pyytää kylään. Muitakin miehen kavereita on käynyt, mutta huomasin, että halveksivat minua jotenkin, vähätellen. Yksi kaveri hajotti paikkoja, toisen koira piti mut kiireisenä koko illan ulos vinkuessaan ja halutessaan ilmeisesti kotiin ym. Sitten on nämä "mennään panemaan, ei se saa tietää, kun se on sammunut"-tyypit vielä erikseen. Viina saa fiksunkin sekaisin. Huhhuh. Ei enää.

[/quote]Minkäikäisiä nämä ihmiset ovat? Tosi outoa toimintaa.

Vierailija
24/24 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:40"]

juu ei, aivan liian teennäistä

[/quote]

Mustakin tuntuu jotenkin teennäiseltä koko ajatus. Ehkä sitten vois joskus yhdessä vaikka grillailla, jos nyt sattuis törmäämään niin hauskaan ja samanhenkiseen pariin, mut todennäköisyys siihen on häviävän pieni. Nytkin tunnetaan toistemme kaverit, mut niistäkään ketään ei kyllä mielletä molempien yhteiseks kaveriksi.