Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutteko seksistä?

Vierailija
18.06.2015 |

Miten on pariskunnat ja miksei sinkutkin? Onko teidän helppo puhua seksistä kumppanin kanssa? Siis siitä mitä toivotte ja haluatte. Mitä sellaisia asioita ette puhu mitä ajattelette? .tkl

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä ei panna eikä varsinkaan puhuta. Mies pamahtaa ihan totaalisesti lukkoon ja menee puolustuskannalle jo pelkästä aiheesta. Vaikka kehuisin häntä niin on niskavillat pystyssä. Jos teen aloitteen niin tulos on aina tämä; "ei tee mieli nyt", (no ei tarviikkaan heti, jos vaikka saman päivän aikana?), "nyt ei ole hyvä hetki", "tänään en jaksa", "väsyttää", "ei oikein huvita", "ei ole oikein sellainen fiilis" jne jne jne.....! Huoh. :(

Vierailija
2/17 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:34"]

Puhutaan! Ei ole vaikeaa, kun on jo suhteen alussa niin päättänyt tehdä. Katsellaan joskus yhdessä seksikauppojen sivuja, siinä hyvä tapa vaihtaa ajatuksia kaikesta fantasioihin liittyvästä. Aina oppii toisesta ja itsestä jotain uutta. 

[/quote]

Onneksi olkoon teillä on asenne kohdallaanM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ( nainen) haluaisin puhua seksistä, mutta puhumisesta ei tule mitään koska mies on tyytyväinen siihen juuri sellaisena kun se nyt on. Mielestäni meillä on seksiä liian vähän ja olen asiasta sanonutkin. Teen nykyään vähän aloitteita koska tuntuu ettei mies halua seksiä enempää. On vaikea puhua kun toisella ei ole mitään korjattavaa asiaan. Haluaisin myös vaihtelevampaa seksiä. Tuntuu hankalalta toivoa kokoajan jotain uutta kun toinen ei sitä koe tarvitsevan. On kyllä valmis tekemään asioita minun vuokseni, mutta itselleni tulee vaivaannuttava olo, että toinen tekee jotain vain minun vuokseni. Esim olisi kiva pukeutua seksikkäästi ja piristää seksiä asuilla. Tunnen itseni lähinnä tyhmäksi hepenet päällä kun toista ne ei sytytä...

Miten olette saanut seksikeskusteluista vuorovaikutteisia? Miten olette puhumalla saanut piristettyä seksielämäänne? Haluaisin tehdä asialle jotain mutten tiedä miten lähestyä kun keskustelu ei koskaan etene...

Vierailija
4/17 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:35"]

Minä ( nainen) haluaisin puhua seksistä, mutta puhumisesta ei tule mitään koska mies on tyytyväinen siihen juuri sellaisena kun se nyt on. Mielestäni meillä on seksiä liian vähän ja olen asiasta sanonutkin. Teen nykyään vähän aloitteita koska tuntuu ettei mies halua seksiä enempää. On vaikea puhua kun toisella ei ole mitään korjattavaa asiaan. Haluaisin myös vaihtelevampaa seksiä. Tuntuu hankalalta toivoa kokoajan jotain uutta kun toinen ei sitä koe tarvitsevan. On kyllä valmis tekemään asioita minun vuokseni, mutta itselleni tulee vaivaannuttava olo, että toinen tekee jotain vain minun vuokseni. Esim olisi kiva pukeutua seksikkäästi ja piristää seksiä asuilla. Tunnen itseni lähinnä tyhmäksi hepenet päällä kun toista ne ei sytytä... Miten olette saanut seksikeskusteluista vuorovaikutteisia? Miten olette puhumalla saanut piristettyä seksielämäänne? Haluaisin tehdä asialle jotain mutten tiedä miten lähestyä kun keskustelu ei koskaan etene...

[/quote]

Kuulostaa niin tutulta. Meillä on vain roolit toisin päin. Vaimo ei ollenkaan halua puhua aiheesta. Sen verran olen hänestä irti saanut, ettei halua muuttaa seksielämästämme mitään. Hienoa. Paitsi minun mielestä meille ei oikeastaan edes ole koko seksielämää. Eli minä ymmärsin asian niin, ettei hän halua seksiä ollenkaan. Se siitä sitten.

Vierailija
5/17 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puhuttiin, enää ei.

Vierailija
6/17 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo N43v on mielenkiintoinen tapaus. Voisin fantasioissa naida häntä, mutta asiaan. Meillä mennään sängyssä kummankin ehdoilla, ei suunnitella mitään, siinä tapauksessa kun käymme seksiliikkeessä ostamassa uusia leluja, niin tulee tietenkin mieleen missä leluja tarvitaanM50+.

Vierailija
7/17 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päätetään milloin seksiä halutaan. Mutta toivelistaa tulee kyllä sänyssäM50+.

Vierailija
8/17 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan kyllä...... etukäteen hiemna toiveita heitellään mutta toiveet saattaa vielä viime tipassa muuttua N43P

Vierailija
9/17 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että sanon kaiken seksiin liittyen, mitä haluan, vaikka helppoa se ei ole aina. Kannustan kovasti myös miestäni puhumaan toiveistaan. Hän haluaa kovasti toteuttaa minun toiveeni ja kyselee minulta, sopisiko minulle joku häntä miellyttävä asento. Kirjoittamista olemme käyttäneet myös.

Vierailija
10/17 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei puhuta eikä paneskella.

Vierailija
11/17 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:06"]

Meillä ei puhuta eikä paneskella.

[/quote]

Niin ja miksikä ei?M50+.

Vierailija
12/17 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaimon on pakko keksiä joku väärinymmärrys ja loukkaantua. Ja sitten ei edes panna pitkään aikaan, joten olen jo luovuttanut.

Vierailija
13/17 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään. Seksiä kyllä, väkipakolla kuukauden välein ilmeetöntä makaamista, mutta kaukana panemisesta ja rakastelusta se homma ei oo kuullukkaan. Ja siitä puhuminen.... Huhhuh... Ei saatana. Ei puhettakaan puhumisesta vaikka olen miten yrittäny keskustelua avata niin se loppuu heti kun minä lopetan puhumisen. Tai no on siitä sen verran tuo nainenkin puhunu että kertoi sen kuinka vois olla lopun elämää ilman ja jos nyt pakko on niin pikaiset on parhaat, ei jaksa mitään tunnin tai kahden sessioita.

Vierailija
14/17 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jaoimme korttipakan kahtia ja kumoikin kirjoittii omat suosikkiasentonsa kortteihin niin monta kertaa kuin halusi, vakka saman asennon 26 kertaa, jos niin oli asia olevinaan. Käytämme pakkaa joka kerta siten, että vedämme kortteja, kunnes tulee kakai eri asentoa. Ei yhdyntämme tarvitse rajoittua näihin kahteen asentoon, sillä hetken mieliteoilleekin saa antaa valtaa. Näin seksielämämme on moninaistunut, kun ei aina käytetä ihan samoja asentoja.

Vierailija
15/17 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Lumiassa on pienet kirjainnäppäimet, kun näin juhannuksen pikku sievässä ei meinaa osua sormet kohdalleen. Edellisen kommentin kirjoittaja.

Vierailija
16/17 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:11"]

Me jaoimme korttipakan kahtia ja kumoikin kirjoittii omat suosikkiasentonsa kortteihin niin monta kertaa kuin halusi, vakka saman asennon 26 kertaa, jos niin oli asia olevinaan. Käytämme pakkaa joka kerta siten, että vedämme kortteja, kunnes tulee kakai eri asentoa. Ei yhdyntämme tarvitse rajoittua näihin kahteen asentoon, sillä hetken mieliteoilleekin saa antaa valtaa. Näin seksielämämme on moninaistunut, kun ei aina käytetä ihan samoja asentoja.

[/quote]

Hyvä että toisetkin ovat työstäneet seksuaalisuuttaan. Jatkakaa, lepoM50+.

Vierailija
17/17 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan! Ei ole vaikeaa, kun on jo suhteen alussa niin päättänyt tehdä. Katsellaan joskus yhdessä seksikauppojen sivuja, siinä hyvä tapa vaihtaa ajatuksia kaikesta fantasioihin liittyvästä. Aina oppii toisesta ja itsestä jotain uutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi