miksi"aion varastaa lapsesi reimatecin"--poistettiin??
eikö täällä ole ihmisillä minkäänlaista huumorintajua?
Kommentit (23)
mulle tuli ilmotus sen tekijä selvitetään. Mä tein siitä asiattoman ilmotuksen.
Sähköpostiin tuli ilmoitus että asia tutkitaan!!
Siitäs sait varas!!!! Jos mulle ilmoitetaan kuka olet ja mistä levitän sen tiedon kaikille!!
Sähköpostiin tuli ilmoitus että asia tutkitaan!!
Siitäs sait varas!!!! Jos mulle ilmoitetaan kuka olet ja mistä levitän sen tiedon kaikille!!
Kuule jos sinä sen ketjun aloitit huumorilla niin ei naurata. Asia tutkitaan!!
Turha täällä enää paikkailla sanomaansa provohuudoilla. kusessa olet
Sähköpostiin tuli ilmoitus että asia tutkitaan!! Siitäs sait varas!!!! Jos mulle ilmoitetaan kuka olet ja mistä levitän sen tiedon kaikille!!
Ne kysytään siksi että jos tarvetta sulta voidaan kysyä asiasta lisää, joudut vaikka poliisin kanssa juttusille.
eihän "aikominen" ole rikos, varsinkin jos siitä puhuu vaan. Joku hengen viemisellä uhkailu ehkä, mutta varastmisen uhkailu..
Minäpä aion pitää sen lompakon, jonka joskus löydän. Laittakaapa tämäkin tutkintaan.
vastasin viestiin vielä että minulta on varastettu kys. vaatteita niin sen jälkeen tuli ilmoitus että minuun ollaan yhteydessä ja puhelin numero.
Paikkakunnan sain ainakin selville se on sama kuin omani ja nimeä odottelen
vastasin viestiin vielä että minulta on varastettu kys. vaatteita niin sen jälkeen tuli ilmoitus että minuun ollaan yhteydessä ja puhelin numero.
ILMOITAN SUT YLLÄPIDON TUTKITTAVAKSI. NYT JÄIT NALKKIIN!! pilkka kävi omaan nilkkaan,pösilö.
on aloittanut täällä jonkun sairaan provonsa?
"Varastun sun Reimatec-haalarit" kuulostaa tismalleen häneltä. Samoin kuin tuo tyyppi, joka viljelee sanaa: "BUAHAHHAA"
Mieleltään sairas kotiäiti, joka terrorisoi tätä palstaa. Ignooratkaa sen provot - tyylin kyllä tunnistaa.
ILMOITAN SUT YLLÄPIDON TUTKITTAVAKSI. NYT JÄIT NALKKIIN!! pilkka kävi omaan nilkkaan,pösilö.
Tottakai tuollaiset asiat selvitetään.
Varastaminen ja varastetun tavaran välittäminen on rikos joka tutkitaan.
Näin luki sähköposti viestissä. pistän sen vaikka kuvana tänne jos et usko. ainoa joka täällä paska housussa kirjoittaa on varmaan sen ketjun ap.
muuten olet vain yksi hullu hullujen joukossa.
En halua antaa sähköpostiosoitetta ja salasanaa..
En halua antaa sähköpostiosoitetta ja salasanaa..
Ihan hyvä, että asia tutkitaan. Jospa tuollaiset trollit loppuis tältä palstalta!
Kivaa jos päästään taas lehteen. Hyvä av!!
Kuka tyhmä kirjoittais tollasta edes leikillään???
Kivaa jos päästään taas lehteen. Hyvä av!!
Kuka tyhmä kirjoittais tollasta edes leikillään???
mulle tuli ilmotus sen tekijä selvitetään. Mä tein siitä asiattoman ilmotuksen.