Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat lapset

Vierailija
18.06.2015 |

Nykyään näkee enemmän 7-12v lapsia, jotka ovat aivan helvetin lihavia. Mietin vain sitä, että miksi näiden vanhemmat mahdollistavat sen? Miksi kotona mussutetaan paahtoleipää, jäätelöä, eineksiä, vanukkaita jne? Tuommoinen "ruoka"valio tekee ihmisestä sairaan.

Sitten on näitä vanhempia, jotka vievät selkeästi ylipainoisia lapsiaan mäkkäriin ja heseen syömään. Mua käy sääliksi, kun näen tällaista. Ihmetyttää miten joku voi tehdä omalle lapselleen noin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:32"]

Nykyään näkee enemmän 7-12v lapsia, jotka ovat aivan helvetin lihavia. Mietin vain sitä, että miksi näiden vanhemmat mahdollistavat sen? Miksi kotona mussutetaan paahtoleipää, jäätelöä, eineksiä, vanukkaita jne? Tuommoinen "ruoka"valio tekee ihmisestä sairaan. Sitten on näitä vanhempia, jotka vievät selkeästi ylipainoisia lapsiaan mäkkäriin ja heseen syömään. Mua käy sääliksi, kun näen tällaista. Ihmetyttää miten joku voi tehdä omalle lapselleen noin.

[/quote]

Itse söin koko lapsuuteni vanukkaita ja jäätelöä melkein päiväittäin, mutta olin koulun jälkeen ulkona 5 tuntia juoksemassa kavereiden kanssa. Olisin varmasti ollut pullukka, jos en olisi pelannut potkupalloa ja soitellu kavereiden kanssa viereisen talon ovikelloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi