Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kanssa automatkalla

Vierailija
18.06.2015 |

Meillä on sellainen tilanne, että ajamme tänään noin 350km. matkan ystäviemme mökille juhannusta viettämään. Meillä on 9kk., vanha vauva, joka ei oikein viihdy autossa, mutta sinne olisi kuitenkin päästävä.

Juttelin asiasta duunissa eilen vanhemman työkaverini kanssa, joka antoi vinkiksi, että laittaisin pieneen määrään maitoa teelusikallisen konjakkia tai liuottaisin melatoniinia. Kuulemma ovat tehneet konjakin kanssa niin omien lastensa kanssa aikoinaan. Mitä ihmettä?! Onko jollakin muulla kokemusta moisesta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:29"]

Exäni sIlloin 19v laittoi lapsensa (9-10kk) iltamaitoon korkillisen kossua. Lapsi ei koskaan heräillyt öisin, nukkui kuin tukki ja oli muutenkin iloinen ja helppo lapsi, en voinut ymmärtää miksi hän juotti alkoholia vauvalleen. Siis myös ennen alkoholin antamisen alkamista. Sekopää... No, onneksi oli isällään vain joka toinen vklp joten ei päässyt kokoajan lastansa saastuttamaan.

[/quote]

So? Korkillinen kossua kolmessa desissä maitoa tarkoittaa jotakin 0,1% alkoholia yhteensä. Ei vaikuta mihinkään muuhun kuin juuri siihen sikeämpään uneen.

Vierailija
22/25 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:37"] On virolainen tämä mun työkaveri, joten yhtään ihmettelisi vaikka olisivat näin tehneetkin. Ajattelinkin, että ei varmasti ole kovin yleistä tuollainen toiminta. Olen kuullut kuitenkin, että jotkut laittavat vauvan ikeniin viskiä tai konjakkia kun tulee hampaita, niin ajattelin että on samanlaisista jutuista kyse. Lisäksi useissa homeopaattisissa lääkkeissä on hieman alkoholia, jota tulee kyllä annettua lapsellemme. ap. [/quote] Tuo pikkaisen tilkan alkoholia hierominen ikeniin on ihan eri juttu kuin kokonaninen lusikallinen maidon seassa! Meillä on hierottu alkoholiin kastetulla pikkurillinpäällä jokaisen vauvamme ikenet aina hampaiden tulon aikaan ja se on kyllä toiminut. [/quote] Joo on eri asia mutta minä en ihan PERIAATTEESTAKAAN hieroisi vauvan suuhun alkoholia. Voi helvetti ootte hulluja. Miksi ei voi vaikka kylmällä vedellä kastettua harsonkulmaa antaa pureskeltavaksi tai jos kovin kipeä niin ihan panadolia? -ohis

[/quote]

Arvon ohis, kaikilla on omat tapansa mitä lasten hoitoon tulee. Ei tippa tai pari alkoholia vaikuta lapseen mitenkään ja jos se auttaa kipeisiin ikeniin ja yöhuutoihin, niin miksi ei. Mielestäni Sinä olet hullu, koska haukut muita hulluiksi. Sinä voit käyttää harsoa, minä käytän tilkkaa viskiä.
[/quote]
No siksi koska se on jo moraalisestikkin väärin. Pelkkä ajatus siitä, että antaisin vauvalleni alkoholia edes pienen pientä tippaa saa voimaan pahoin. Ja vielä viskiä?? Voi lapsi raukka! Voin kuvitella miten se kirvelee pienen ikeniä, varsinkin jos ne on yhtään rikki! Olet vastenmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:57"] [quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:37"] On virolainen tämä mun työkaveri, joten yhtään ihmettelisi vaikka olisivat näin tehneetkin. Ajattelinkin, että ei varmasti ole kovin yleistä tuollainen toiminta. Olen kuullut kuitenkin, että jotkut laittavat vauvan ikeniin viskiä tai konjakkia kun tulee hampaita, niin ajattelin että on samanlaisista jutuista kyse. Lisäksi useissa homeopaattisissa lääkkeissä on hieman alkoholia, jota tulee kyllä annettua lapsellemme. ap. [/quote] Tuo pikkaisen tilkan alkoholia hierominen ikeniin on ihan eri juttu kuin kokonaninen lusikallinen maidon seassa! Meillä on hierottu alkoholiin kastetulla pikkurillinpäällä jokaisen vauvamme ikenet aina hampaiden tulon aikaan ja se on kyllä toiminut. [/quote] Joo on eri asia mutta minä en ihan PERIAATTEESTAKAAN hieroisi vauvan suuhun alkoholia. Voi helvetti ootte hulluja. Miksi ei voi vaikka kylmällä vedellä kastettua harsonkulmaa antaa pureskeltavaksi tai jos kovin kipeä niin ihan panadolia? -ohis [/quote] Arvon ohis, kaikilla on omat tapansa mitä lasten hoitoon tulee. Ei tippa tai pari alkoholia vaikuta lapseen mitenkään ja jos se auttaa kipeisiin ikeniin ja yöhuutoihin, niin miksi ei. Mielestäni Sinä olet hullu, koska haukut muita hulluiksi. Sinä voit käyttää harsoa, minä käytän tilkkaa viskiä. [/quote] No siksi koska se on jo moraalisestikkin väärin. Pelkkä ajatus siitä, että antaisin vauvalleni alkoholia edes pienen pientä tippaa saa voimaan pahoin. Ja vielä viskiä?? Voi lapsi raukka! Voin kuvitella miten se kirvelee pienen ikeniä, varsinkin jos ne on yhtään rikki! Olet vastenmielinen.

[/quote]

Sehän on vaan hyväksi vauvalle, jos näin saa nukuttua eikä kiukuta kaiken yötä. Kaikilla on oma tyylinsä.

Vierailija
24/25 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:57"] [quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:37"] On virolainen tämä mun työkaveri, joten yhtään ihmettelisi vaikka olisivat näin tehneetkin. Ajattelinkin, että ei varmasti ole kovin yleistä tuollainen toiminta. Olen kuullut kuitenkin, että jotkut laittavat vauvan ikeniin viskiä tai konjakkia kun tulee hampaita, niin ajattelin että on samanlaisista jutuista kyse. Lisäksi useissa homeopaattisissa lääkkeissä on hieman alkoholia, jota tulee kyllä annettua lapsellemme. ap. [/quote] Tuo pikkaisen tilkan alkoholia hierominen ikeniin on ihan eri juttu kuin kokonaninen lusikallinen maidon seassa! Meillä on hierottu alkoholiin kastetulla pikkurillinpäällä jokaisen vauvamme ikenet aina hampaiden tulon aikaan ja se on kyllä toiminut. [/quote] Joo on eri asia mutta minä en ihan PERIAATTEESTAKAAN hieroisi vauvan suuhun alkoholia. Voi helvetti ootte hulluja. Miksi ei voi vaikka kylmällä vedellä kastettua harsonkulmaa antaa pureskeltavaksi tai jos kovin kipeä niin ihan panadolia? -ohis [/quote] Arvon ohis, kaikilla on omat tapansa mitä lasten hoitoon tulee. Ei tippa tai pari alkoholia vaikuta lapseen mitenkään ja jos se auttaa kipeisiin ikeniin ja yöhuutoihin, niin miksi ei. Mielestäni Sinä olet hullu, koska haukut muita hulluiksi. Sinä voit käyttää harsoa, minä käytän tilkkaa viskiä. [/quote] No siksi koska se on jo moraalisestikkin väärin. Pelkkä ajatus siitä, että antaisin vauvalleni alkoholia edes pienen pientä tippaa saa voimaan pahoin. Ja vielä viskiä?? Voi lapsi raukka! Voin kuvitella miten se kirvelee pienen ikeniä, varsinkin jos ne on yhtään rikki! Olet vastenmielinen.

[/quote]

Sehän on vaan hyväksi vauvalle, jos näin saa nukuttua eikä kiukuta kaiken yötä. Kaikilla on oma tyylinsä.
[/quote]
Ok, oot provo.

Vierailija
25/25 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:06"]

[/quote]

[/quote]
Ok, oot provo.
[/quote]
Mutta muista kun provoilet tälläisillä asioilla niin vielä joku heikompiainesäiti ottaa jutut tosissaan ja ihan oikeasti antaa vauvalleen viskiä jotta nukkuisi paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme