kielletty hedelmä
Olen 18v parisuhteessa oleva naisen alku. Olen työni kautta tutustunut minua vanhempaan perheelliseen mieheen. Viestittelemme lähes joka päivä ja olen häneen aivan hulluna. Asialle ei vaan voi tehdä mitään. Se olisi väärin kaikkia kohtaan. Olisi kiva saada vertaistukea asiaan,sillä olen joka ilta itkenyt yksin silmät päästäni asian takia
Kommentit (16)
kenelläkään ei mitään samankaltaisia kokemuksia?
Järki käteen, sulla on vasta elämä edessä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:13"]Järki käteen, sulla on vasta elämä edessä.
[/quote]
voi kun tässä oliskin järjen kanssa jotain tekemistä :) -ap
No, jos mies ei ole tolkuttoman paljon sinua vanhempi, niin mikäs siinä. Mutta älä jää kakkosnaisen asemaan. Mies tehköön valintansa! Ja lisäksi mieti, tykkäätkö oikeasti lapsista. Jos mies valitsee sinut, joudut sietämään toisten kakaroita nurkissasi melkein 20 vuotta.
Voithan kokeilla. Ei sinulla ole hävittävää, jos itsetuntosi on niin hyvä, ettei maailmasi kaadu, jos kaikki menee pieleen.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta tunnen naisen joka 19-vuotiaana rakastui (työn merkeissä tapasivat) itseään viitisentoista vuotta vanhempaan perheelliseen mieheen. Kymmenisen vuotta hän uskoi ja odotti että mies joskus jättää vaimonsa. Ei jättänyt. Tuskaa tuli tälle nuorelle naiselle mutta niin tuli vaimolle ja lapsillekin.
Sinä its eteet ratkaisun mutta jos neuvoa kysyt niin itsesi ja ihan kaikkien osapuolten edun kannalta: lopeta suhde heti alkuunsa.
Karu sanoa mutta luultavasti olet tälle miehelle virkistävä muistutus nuoruudesta ja jonkunlainen egonpönkitys.
"Asialle ei voi tehdä mitään." Kyllä voi. Se vaatii luonteenlujuutta ja varmasti tekee kipeää mutta älä jatka viestittelyä äläkä missään nimessä anna asioiden edetä.
Sinä olet tosi nuori ja miehen pitäisi olla aikuinen tosimies ja kantaa vastuu mutta jos hänestä ei siihen ole niin ota sinä ohjat käsiin ja anna olla.
Nimim kokemusta on :(
Unohtaminen on vain niin vaikeaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:37"]
[/quote]Onhan se. Mutta alun (joka voi kestää) jälkeen helpottaa. Ja ajattele, olet sitten vapaa tapaamaan jonkun jonka kanssa voi syntyä todellinen ja johonkin aitoon johtava suhde!
Unohtaminen on aina vaikeaa kaikissa eroottisuutta ja tunteita sisältävissä suhteissa. Kun saat kokemuksia ja ikää lisää voit punnita myöhemmin esim. 20 vuoden päästä oliko tuo tosiaankin sinusta se "vaikea". Hyvin todennäköisesti ei. Tämä nyt ei varmasti auttanut yhtään, mutta tuskinpa olen väärässä.
[/quote]Ja mitä kauemmin annat tilanteen jatkua sitä vaikeampaa lopettaminen ja unohtaminen on.
Ajattele niinpäin että itse olisit jpnkun vaimo ja teillä kenties olisi lapsiakin ja miehelläsi yhtäkkiä olisi suhde mnta vuotta nuoremman naisen kanssa. Haluaisistko sitä? Tuskin, tee hyvä teko sille vaimolle. Ja usko pois, itsellesi ja jopa sille miehelle samalla.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:24"]
No, jos mies ei ole tolkuttoman paljon sinua vanhempi, niin mikäs siinä. Mutta älä jää kakkosnaisen asemaan. Mies tehköön valintansa! Ja lisäksi mieti, tykkäätkö oikeasti lapsista. Jos mies valitsee sinut, joudut sietämään toisten kakaroita nurkissasi melkein 20 vuotta. Voithan kokeilla. Ei sinulla ole hävittävää, jos itsetuntosi on niin hyvä, ettei maailmasi kaadu, jos kaikki menee pieleen.
[/quote]Kauhea ajatustapa. Eikö ihmiset enää välitä muista kuin omista tunteistaan ja omista eduistaan :(
[/quote]Mitä sinä itse kuvittelet sen miehen haluavan? Yhteistä loppuelämää kanssasi vai pientä seikkailua omaksi huvikseen?
Millainen työsuhde sinulla on? Tarkoitan että onko se joku kesäjuttu tai muu lyhytaikainen? Ehdottomasti sanon minäkin että jätä tuollainen petturimies omaan arvoonsa, mutta jos et ole vakityössä niin helpohkostihan sinä siitä yli pääset kun ei tarvits enää päivitäin nähdä.
Varo ettei sinusta tule nk. "toinen nainen" !
--