20-25-vuotias nainen: oletko saanut yhdyntäorgasmia?
Kommentit (23)
Olen. Viimeksi takaapäin kun mies työnteli ensin hitaasti sisään ja loppuakohden nopeensi vauhtia. Olin juuri laittamassa kättä omiin haaroihini kun tunsinkin että kohta tulee enkä sitten koskenutkaan klitorikseen ja sain kunnon orkun!
Joo, ensimmäinen tuli 17-vuotiaana.
Kyllä. Nykyisen mieheni kanssa lähes joka kerta. Tosin en kaikissa asennoissa mutta olen oppinut ne muutamat joissa saan. Edellisen mieheni kanssa en saanut koskaan. Luulen tämän kehityksen johtuvan siitä, että koen olevani nykyisessä suhteessa rakastettu ja meillä on hyvä ja turvallinen suhde. Pää vaikuttaa hommaan vähintään yhtä paljon kuin alapää! :)
En kertaakaan, vaikka 6 vuotta aktiivista seksielämää takana. Pari kertaa olen saanut vibraattoridildolla ilman varsinaista klitoriskosketusta. Taisi se tärinä kuitenkin olla merkkitävämpää kuin se dildo mikä siellä värkissä oli. Saapa nähdä muuttuuko tuo tilanne koskaan mun kohalla. Oon kuullut, että joillain muuttuu orgasmiherkkyys synnytyksen jälkeen, joten omalta osaltani en tiedä siitä vielä kun ei ole lapsia. Täytyy olla onnellinen, että pystyn kuitenkin edes muulla tapaa samaan orkun seksin aikana ja ylipäätään nauttimaan seksistä.
En koskaan yhdynnässä, vain jos mies nuolee klitorista.
Synnytyksen jälkeen joka kerta ;) ikä 25-vuotta, lapsen sain 24-vuotiaana, paikat vissiin herkisty koska ennen synnytystä en ikinä saanut ilman käsiapua. Nyt joka kerta!
Kyllä, joka kerta. Lähetyssaarnaajassa laukean helposti montakin kertaa putkeen. Muissa asennoissa huonommin ilman klitoriksen koskettelua samaan aikaan, mutta niissäkin onnistuu jos olen erityisen kiihottunut.
En