Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuttaisitte ulkonäössänne?

Vierailija
17.06.2015 |

Jos siis saisitte muuttaa ihan mitä vain.

Itse lisäisin pituuteen pari senttiä (tosin saatan kasvaa vielä ihannepituuteeni), tummentaisin hiuksia pari astetta tummemmaksi, ottaisin jaloista vähän rasvaa pois ja pienentäisin rintoja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteämpi maha, pienemmät reidet, kiinteempi perse, nätimmät tissit, valkosemmat hampaat, "raskaus"arvet pois... Onhan näitä :D

Vierailija
2/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:03"]

tummentaisin hiuksia pari astetta tummemmaksi

[/quote]

Minä taas tummentaisin hiuksiani pari astetta vaaleammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhentäisin itseäni 160cm:seksi ja laihtuakin voisin. Lisäksi haluaisin valkoisemmat hampaat.

Vierailija
4/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat rinnat, perse ja lantio. Ja kapeampi vyötärö. Ja ihan valkoinen iho

Vierailija
5/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhentäisin penistäni.

Vierailija
6/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne pois, valkoiset ja suorat hampaat, kiinteämmät ja kapeammat reidet, kivan muotoiset kulmakarvat, kuivempi iho, lisäisin 5cm pituuteeni, b-kupin rinnat(nyt on 70a), ihottuma pois käsistä jaloista ja pakaroista, selluliitti pois takareisistä.
Näitä tosiaan on, mutta tärkein on ensimmäinen eli akne. Sen kanssa olen kamppaillut jo niin pitkään :(

Vierailija
7/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään pois ne johon voi elämänvalinnoilla, ilman leikkausta vaikuttaa niin jäljelle jää:

-kallon koko

-nenä

-rintalihasten muoto

-penis

-pohjelihasten malli

Vierailija
8/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi iho, isompi pää, hiukset vaaleammiksi

Vierailija
9/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienentäisin nenän. Muuhun voin vaikuttaa itse, mutten nenään (harkitsen leikkausta).
Jos olisi useampi vaihtoehto niin tekisin silmien laserleikkauksen ja ottaisin mielellään paksummat hiukset!

Vierailija
10/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään :)

Vierailija
11/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremman kasvojen ihon

Vierailija
12/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne pois, pienempi pää, tuuheampi tukka ja laihdutuksen jäljiltä jäänyt löysä iho kireäksi.

Jos voi valita vaan yhden, niin se ois tuo löysä iho.

Vierailija
13/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat. Syväpurenta, yläetuhampaat tuntuvat työntyvän vuosi vuodelta enemmän törrölleen ja erilleen kulmahampaista, niin rumat ovat, että itkettää :( Kaikista pahin on että mies on alkanut tosi paljon kiinnittää huomiota niihin, tuijottaa hampaitani kun puhun. Kerran tässä sanoi, että näytähän noita hampaitas, onpas ne miten sattuu. Vasta sanoi myös kesken puhumiseni, että tee oravailme, nöyryttävää... En enää halua hymyillä ollenkaan, saati nauraa vapautuneesti.

Vierailija
14/14 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin olevani luustoltani sirompi. En ole lihava, painoindeksi on 20, ja esim. kylkiluut erottuvat jonkun verran. Olen kuitenkin rakenteellisesti roteva, lyhyt, persjalkainen, lanteikas ja isotissinen, joten en osaa tuntea itseäni sieväksi. Tunnen olevani pötkylä. Turhauttaa, että laihduttaminen ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä