Lähtisitkö juhannuksena mökille tällä seuralla?
Eli oli tarkoitus mennä mökille miehen ja 8kk ikäisen vauvan kanssa ja mukaan olisi tullut miehen kaks veljeä ja yks kaveri ja mun sisko. Ihan grillailua ja istuskelua ja pihapelejä ohjelmassa. Nyt selvisi että sinne olisi tulossa vaikka kuinka paljon lisää väkeä, kaikki lapsettomia nuoria pariskuntia ja sinkkuja jne. Meni kyllä halut viedä lapsi sinne metelin ja todennäköisesti juhlinnan keskelle. Edes mun sisko ei nyt vissiin voi tulla kun nukkumapaikkoja ei riittäisi eli siinä menee viimeinenkin "tuttu" seura ja apu lapsen kanssa hääräämiselle. Mitä te tekisitte? Lähtisitkö 8kk ikäisen kanssa sinne juhlijoiden keskelle? Eikö niillä muilla kans latistuis tunnelma kun yks tulee pienen lapsen kanssa sinne? En tiedä, ei huvita kyllä yhtään mut vaihtoehtona on sit jäädä yksin lapsen kanssa kotiin... Kiva juhannus.
Kommentit (42)
Miehen äidin nimissä mökki mut vielä niin sanotusti miehen isovanhempien mökki. Tää miehen veli (30v lapseton sinkku) menny kutsumaan väkeä oikeen urakalla lisää ja mies tietysti myötäilee isoveljeä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:06"]Miehen äidin nimissä mökki mut vielä niin sanotusti miehen isovanhempien mökki. Tää miehen veli (30v lapseton sinkku) menny kutsumaan väkeä oikeen urakalla lisää ja mies tietysti myötäilee isoveljeä.
[/quote]
Ap
No mä menisin, mutta tykkäänkin mökkeillä tosi paljon ja jos siellä on sen verran tilaa, että oikeesti mahtuu sisälle ja ulos.
Varautuisin kyllä henkisesti siihen, että minä hoidan lapsen yksin, muut on kännissä ja krapulassa. Mutta tekisin selväksi, että vaikka olen selvinpäin ja todennäköisesti herään aikaisemmin kuin muut niin en sitten tee suurelle joukolle aamupalaa ja siivoa kaikkea sotkua.
En lähtisi 8kk kanssa ryyppyhulina-mökille. Kaikki vauvat on tosin erilaisia, jotkut sietää melua paremmin kuin toiset. Vaikuttaa siltä että juhlinta jatkuu pitkään aamuyölle kun kerran on suurin osa lapsettomia. Eli vauva ei saisi välttämättä nukuttua?
Tässä taitaa nyt oikeasti olla kyse siitä, että miehesi haluaa viettää biletysjuhannuksen eikä välitä siitä, vaikka jäisit lapsen kanssa yksin kotiin?
Mies ei tunnu ymmärtävän mun kantaa miksi en halua lähteä pienen lapsen kanssa sinne koska kuulemma kenelläkään ei ole tarkoitus mitään kännejä siellä vetää tai muuta mutta onhan se nyt ihan eri asia jos kamala määrä väkeä eikä kenelläkään vierailijoille ole omia lapsia että edes ymmärtäis.
Ap
Jäisimme varmaan suosiolla pois. Ei ole kiva olla vauvan kanssa humalaisten ja krapulaisten keskellä. Siinähän sitten vapautuisi kaksi petipaikkaa lisää muille vieraille. Mökkeilisimme sitten myöhemmin oman perheen kesken rauhassa.
Jättäisin väliin. Paitsi jos mökki ei ole kovin kaukana, menisin alkuillaksi ja lähtisin sitten kotiin kun siltä tuntuu.
Ei siis ole kenelläkään kuulemma tarkoitus juoda kännejä (en tosin voi vannoa kun en tunne suurta osaa tulijoista) ja mieheni nyt ei ainakaan joisi koska ei ikinä juo kuin pari siideriä eikä ole yhdessä olomme aikana juonut kuin kerran kunnolla (ennen lasta). Ja toisaalta tiedän et saisin häneltä apua mutta toisaalta mietityttää et "ehtiikö" se sitten kun siellä on veljeä, serkkua, kaveria ja kuitenkin se nyt AINA menee niin että äiti hoitaa suurimmaksi osaksi ja isi vaan nauttii olosta.
Ap
Koko teidän perhe jää kotiin eli sinä, vauva ja mies. Ei oo mitään järkeä lähteä tollaseen ryyppyjuhannukseen mukaan.
Olihan sitä omassakin lapsuudessa aina juhannusjuhlia joissa osa aikuisista joi, osa ei. Meistä tenavista pidettiin hyvä huoli ja kaikesta jäi hauskat muistot.
Meillä on rantasaunalla (ihan päämökistä 100metriä) oma makuukammari jossa vauva saisi nukkua kyllä rauhassa, olin ajatellut ottaa itkuhälyttimet mukaan niin olisi voinut sitten istua hetken pidempään päämökillä. Mutta tosiaan nyt ei kyllä nappaa mennä ollenkaan ja mies varmasti jäisi myös kotiin mut en halua evätä juhannuksen viettoa mieheltä siksi koska itse tunnen oloni vaivautuneeksi nykyisestä porukka kokoonpanosta.
Ap
Kai toi ny on selvä että teidän perhe ei sinne menekään tänä juhannuksena. Jäätte kolmestaan kotiin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:12"]Mies ei tunnu ymmärtävän mun kantaa miksi en halua lähteä pienen lapsen kanssa sinne koska kuulemma kenelläkään ei ole tarkoitus mitään kännejä siellä vetää tai muuta mutta onhan se nyt ihan eri asia jos kamala määrä väkeä eikä kenelläkään vierailijoille ole omia lapsia että edes ymmärtäis.
Ap
[/quote]
Heh. Iso kasa nuoria lapsettomia sinkkuja menossa juhannuksenviettoon mökille, eikä "kenelläkään ole tarkoitus mitään kännejä siellä vetää". Ihan oikeasti ap, miehesi tietää tasan tarkkaan, että tulossa on kunnon rymyjuhlat, ja hän toivoo, että ilmoittaisit jääväsi lapsen kanssa kotiin. Minusta sinun pitäisi nyt puhua miehesi kanssa sen sijaan, että täällä mietit, lähteäkö mukaan vai ei.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:17"]Koko teidän perhe jää kotiin eli sinä, vauva ja mies. Ei oo mitään järkeä lähteä tollaseen ryyppyjuhannukseen mukaan.
[/quote]
Kolmannen kerran, ei ole kyse ryyppyjuhannuksesta, varmaan muutaman jotkut ottaa mut en myöskään voi varmaksi sanoa. Aika pidättyväistä porukkaa muutenkin miehen suku, varmaan ne kankeina istuis mökissä ja hörppis muutaman juoman ja siinä kaikki. En osaa kuvitella et siellä ketään mitään kaatokännejä joisi.
Ap
En lähtisi. En haluaisi ilman vauvaakaan mökkeillä noin suurella ja itselle vieraalla porukalla.
Lemppaa se ipana mäkeen ja mene ryyppäämää.
Ajattelin ottaa selvää jos siskoni voi nyt tulla mukaan ja lähinnä vaatia että tulisi niin sitten voisin mennä, mutta jos ei niin sitten jäädään suosiolla kotiin. Mies menee sitten sinne jos menee.
Ap
Kenen mökki? Jos teidän, niin miten sinne voi yhtäkkiä olla tulossa suunniteltua enemmän porukkaa? Ja vielä viedä petipaikan siskoltasi?