Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle sanottiin, että vahva leuka naisella

Vierailija
17.06.2015 |

on ruma. Ja minulla on juuri sellainen erottuva leuka. Ei tullu hyvä mieli. :-( Onko teille huomautettu jotain negatiivista teidän piirteistänne?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma leukani ei ole kovin kookas, mutta siinä on kuoppa, josta on kyllä huomauteltu. Yleensä tosin tyyliin "onpas mielenkiintoinen/jännä piirre", liekö piilovittuilua sitten. :D Tapanani on ollut vain vastata että kiitos, se on isoisän peruja. Pappani suvulla on kyllä todella jämerät leuat, äitini ja minun ovat suorastaan naisellisen sirot niihin verrattuna. Mutta pointti on että älä ota nokkiisi, kukapa sitä voi geenejänsä valita, ja harvalla on niin paha tilanne että kauneuskirurgia oikeasti kannattaisi.

Vierailija
22/25 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas mielummin ottaisin sellaisen leuan joka on vähän syvällä kuin pitkällä. Ehkä se pienileukaisuus näyttää vaan siksi niin söpöltä, kun en tykkää omasta liian pitkällä olevasta leuasta. Tulee siitä väistämättä sellainen noita-akka fiilis :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan miettiny tätä: Naiset valitsee itselleen mielellään maskuliisia piirteitä omaavan miehen, koska tämä on merkki hyvistä geeneistä. Naisilla sitten taas feminiiniset piirteet kertoo laadukkaista geeneistä ja lisääntymiskyvystä. Noh ajatellaanpa, että nainen sitten ottaa kumppanikseen tämän voimakkaasti vahvaleukaisen ja leveähartiaisen miehen. Hyvät geenit tiedossa, eikö?... Sitten he saavat tyttären, joka perii isänsä voimakkaan leuan ja leveät hartiat. Geenit ovatkin yhtäkkiä paskat, vaikka niiden piti olla hyviä?!? Jos olis tullu poikia, ni ne vasta olis komeita ollu :D.

Vierailija
24/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:57"]Moi ap! Mulla myös iso leuka. Kukaan ei ole koskaan päin naamaa rumaksi sitä sanonut. Tekeehän se kasvoista aavistuksen maskuloinisemmat. Itse viehätyn kovin isoleukaisista miehistä ja myös naisista. Makuja on siis monia ja usein ne omat piirteet muissa juuri viehättää. Kannetaan leukamme ylpeydellä, hyvä luonne on kaiken a ja o!

Minäkin pidän enemmän vahvaleukaisista miehistä. Ehkä oot oikeassa tossa asiassa, että omat piirteet toisessakin viehättää. Vaikka en itse itselläni tästä leuasta pidä. Sulla on hyvä asenne! :) AP

Ei juma! Palstamiesten jykevä leuka -jutut ovat heränneet eloon tässä ketjussa.

Vierailija
25/25 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on oikeasti monia! Itse olen saanut kuulla ja olen kärsinyt leuattomuudestani. Eli täysin päinvastainen ongelma kuin sinulla. Itse kadehdin teräväleukaisia naisia, mutta tiedän ettei se ole kaikkien makuun ja varsinkin miehiä tämä piirteeni ei niin paljon häiritse kuin toisia naisia. Vastaavasti joskus kaveri ex:n kanssa juteltiin toistemme piirteistä vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta. Hänen mielestään hänen oma jykevä leukansa on hänen paras piirteensä, mutta minä en siitä pitänyt oikeastaan yhtään (hänen huonoin piirteensä), koska se sai hänet välillä näyttämään todella jurolta. :D Mutta tästä huolimatta me rakastimme toisiamme jonkin aikaa ja koimme suurta intohimoa toisiamme kohtaan. Myös kavereiden kanssa jutellessa ollaan huomattu kuinka erityyppisistä kasvonpiirteistä pidämme miehillä. Kaverini pitää ns söpöistä miehistä, eli neliön muotoiset kasvot ja leveämpi mutta matala nenä, hymyilevä, pilke silmäkulmassa.. Itse taas ehdottomasti kuolaan kapeakasvoisten ja kunnon kokoisten kapeiden nenien perään, pidän myös vakavasta perusilmeestä miehellä. Eli eiköhän myös miehillä ole vastaavasti eri preferenssejä naisten kasvonpiirteille ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi