Minulle sanottiin, että vahva leuka naisella
on ruma. Ja minulla on juuri sellainen erottuva leuka. Ei tullu hyvä mieli. :-( Onko teille huomautettu jotain negatiivista teidän piirteistänne?
Kommentit (25)
Koulussa kiusattiin paksuista huulista. Kuin neekerillä, sanottiin. No itse pidän kun nykyään huulten pitää olla paksut.
Joku on myös moittinut kuoppaa leuassani rumaksi. Itse pidän siitäkin.
Älä välitä idiooteista sinäkään. Varmasti olet nätti.
En ymmärrä miksi toisen piirteistä täytyy huomauttaa?! Varmaan henkilö itsekin tietää miltä näyttää... On vaan niin typerää nostaa yhtäkkiä esiin jotain toisen huonoja puolia. :( Onpa teille sanottu myös tosi kamalasti. :/ AP
Mulla on isohko nenä, vahva leuka ja raskaahkot kulmat. Kuitenkin paljon on kehuttu ulkonäköä ja näenhän itsekin kuvista, että erityisesti nauraessani olen ihan kivan näköinen. Tietysti yleinen kauneusihanne on hyvin erilainen, mutta tähän asti olen tuntunut kuitenkin kelpaavan tällaisena maskuliinisenakin :) Positiivisella asenteella ja kilttiydellä kanssaihmisiä kohtaan pääsee jo niin pitkälle ihmissuhteissa (myös niissä rakkausjutuissa), että millään leuan muodolla ei ole enää väliä.
Leuka pitää olla! (Esim Jennifer Aniston) Leuattomuus vasta rumaa onkin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:52"]Mulla on isohko nenä, vahva leuka ja raskaahkot kulmat. Kuitenkin paljon on kehuttu ulkonäköä ja näenhän itsekin kuvista, että erityisesti nauraessani olen ihan kivan näköinen. Tietysti yleinen kauneusihanne on hyvin erilainen, mutta tähän asti olen tuntunut kuitenkin kelpaavan tällaisena maskuliinisenakin :) Positiivisella asenteella ja kilttiydellä kanssaihmisiä kohtaan pääsee jo niin pitkälle ihmissuhteissa (myös niissä rakkausjutuissa), että millään leuan muodolla ei ole enää väliä.
[/quote]
Ihana kuulla että olet noin sinut itsesi kanssa! :) Piirteesi ei kuulosta ollenkaan kamalalta, päinvastoin. AP
Moi ap! Mulla myös iso leuka. Kukaan ei ole koskaan päin naamaa rumaksi sitä sanonut. Tekeehän se kasvoista aavistuksen maskuloinisemmat. Itse viehätyn kovin isoleukaisista miehistä ja myös naisista. Makuja on siis monia ja usein ne omat piirteet muissa juuri viehättää. Kannetaan leukamme ylpeydellä, hyvä luonne on kaiken a ja o!
Jatkan vielä että esim kuningatar victoria on hirmu nätti. Leuattomuus todella on aimakin mulle iso turn off.
Njooh, on tuosta leuasta ja nenästä tullut kommenttia. Nenä on naisihmisen kasvoihin aika suuri, vähän sellainen kyömy. Leuka on luokkaa Kalinainen.
Kyllä sitä teininä murehti ulkonäköä mutta näin kolmikymppisenä ei enää edes viitsi. Ei tämä ulkonäkö tästä muuksi muutu vaikka sitä kuin märehtisi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:57"]Moi ap! Mulla myös iso leuka. Kukaan ei ole koskaan päin naamaa rumaksi sitä sanonut. Tekeehän se kasvoista aavistuksen maskuloinisemmat. Itse viehätyn kovin isoleukaisista miehistä ja myös naisista. Makuja on siis monia ja usein ne omat piirteet muissa juuri viehättää. Kannetaan leukamme ylpeydellä, hyvä luonne on kaiken a ja o!
[/quote]
Minäkin pidän enemmän vahvaleukaisista miehistä. Ehkä oot oikeassa tossa asiassa, että omat piirteet toisessakin viehättää. Vaikka en itse itselläni tästä leuasta pidä. Sulla on hyvä asenne! :) AP
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:59"]Jatkan vielä että esim kuningatar victoria on hirmu nätti. Leuattomuus todella on aimakin mulle iso turn off.
[/quote]
Ei saatana! Siis prinsessa victoria.
Mun nuoruudessa (kaukaisessa!) piti olla pieni piukka peppu. No mulla ei ollut, olin hoikka 170 senttinen ja isohko ja pyöreä peppu. Just semmonen kuin on nykyään muotia. Mua nimiteltiin ja jotkut ihmetteli, miten niin hoikalla tytöllä voi olla semmonen ahteri. Voi että häpesin ja inhosin peppuani. Kadullakin vislailtiin ja huudeltiin ties mitä räävittömyyksiä, joskus olin esim. äitini seurassa ja olisin halunnut vajota maan alle kun niin hävetti. Ihan kuin olisin voinut jotain pepulleni.
Aikuisena en mokomasta perustanut ja nyt naureskelen, että jeee viimeikin mun peppu on muotia :DDD
Vahva leuka parempi kuin tasapaksu törppö päälaelta hartioihin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:57"]Moi ap! Mulla myös iso leuka. Kukaan ei ole koskaan päin naamaa rumaksi sitä sanonut. Tekeehän se kasvoista aavistuksen maskuloinisemmat. Itse viehätyn kovin isoleukaisista miehistä ja myös naisista. Makuja on siis monia ja usein ne omat piirteet muissa juuri viehättää. Kannetaan leukamme ylpeydellä, hyvä luonne on kaiken a ja o!
[/quote]
Minäkin pidän enemmän vahvaleukaisista miehistä. Ehkä oot oikeassa tossa asiassa, että omat piirteet toisessakin viehättää. Vaikka en itse itselläni tästä leuasta pidä. Sulla on hyvä asenne! :) AP
[/quote] kiitos. Ihan koemielessä tsekkaa, kattelevatko isoleukaiset miehet sua kauemmin tai enwmmän kuin pienileukaiset. Oln huomannu että juuri isoimman omistajat jää kattoon pisimpään.
Leuasta. Että onko sulla vähän miehekäs leuka. On melko leveät leukaperät.
Mun mielestä vahvat kasvonpiirteet, etenkin leuka on sekä naisella että miehellä hyvännäköinen. Parempi se kui puolipallon muotoinen rasvakolo.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:57"]Moi ap! Mulla myös iso leuka. Kukaan ei ole koskaan päin naamaa rumaksi sitä sanonut. Tekeehän se kasvoista aavistuksen maskuloinisemmat. Itse viehätyn kovin isoleukaisista miehistä ja myös naisista. Makuja on siis monia ja usein ne omat piirteet muissa juuri viehättää. Kannetaan leukamme ylpeydellä, hyvä luonne on kaiken a ja o!
[/quote]
[/quote] kiitos. Ihan koemielessä tsekkaa, kattelevatko isoleukaiset miehet sua kauemmin tai enwmmän kuin pienileukaiset. Oln huomannu että juuri isoimman omistajat jää kattoon pisimpään.
[/quote]
Täytyypä kokeilla kun lähen ulos huomenna. Hassu juttu jos oikeesti menee tolla tavalla! :D AP
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:52"]
Mulla on isohko nenä, vahva leuka ja raskaahkot kulmat. Kuitenkin paljon on kehuttu ulkonäköä ja näenhän itsekin kuvista, että erityisesti nauraessani olen ihan kivan näköinen. Tietysti yleinen kauneusihanne on hyvin erilainen, mutta tähän asti olen tuntunut kuitenkin kelpaavan tällaisena maskuliinisenakin :) Positiivisella asenteella ja kilttiydellä kanssaihmisiä kohtaan pääsee jo niin pitkälle ihmissuhteissa (myös niissä rakkausjutuissa), että millään leuan muodolla ei ole enää väliä.
[/quote]
Tällaisistä viesteistä tulee aina mieleen, että olenko tosi negatiivinen ja ilkeä sitten, kun ulkonäöllä on vielä niin väliä...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:52"]
[/quote]
Tällaisistä viesteistä tulee aina mieleen, että olenko tosi negatiivinen ja ilkeä sitten, kun ulkonäöllä on vielä niin väliä...
[/quote]
No et varmasti ole. Ulkonäkö on tietysti eka juttu, jonka muut noteeraavat ja ei-niin-kauniiden täytyy nähdä enemmän vaivaa viehättääkseen ja kiinnostaakseen muita. Mutta loppupeleissä ystävällinen ja ruma on paljon parempi kumppani/ystävä/työkaveri/mikä vaan, kuin kaunis ja ei-niin-ystävällinen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Et todellakaan. Kyllä ulkonäöllä saa olla väliä, ei se tee susta ilkeää. :) AP
Nenästä ja isästäni on sanottu että hän on pelottavan näköinen ja omaa vahvat piirteet. Olen kopio iskästä ja tyttö....